jeeeh wat leuk een meisje!!! Gefeliciteerd!! Ik mag aankomende woensadg voor de 20-weken echo dus hoop dat we het ook komen te weten!!
Sjonge wat een weertje he! Bizar genoeg zwellen mijn voeten echt vandaag metéén op. Mijn lijf is met de zwangerschap altijd een natuurlijke thermometer. Temp boven de 20 graden? Ik heb dan 's ochtends al gezwollen voeten en mijn lijf zegt: NEEEEEEEE niet uit bed gaan!! Ben moe!! En dat blijf ik dan de hele dag houden
Ingeltje, jij schiet echt al op he! heerlijk!! Cindy, spannend woensdag! wij hadden nu geen 20-weken echo hoor, die krijgen we over 4 weken. Nu echt alleen de geslachtsbepaling.. kon niet meer wachten tot de 20-weken.
He Ladies, Hier weer gebroken na een rij slapeloze nachten. Vanmorgen maar weer met Ninthe naar de huisarts geweest en ze heeft een pufje gekregen voor de nachten. Ze is erg benauwd en hoest daardoor de hele nacht door. Laten we hopen dat het werkt, afgelopen nacht was het hoogtepunt, ben er 6 keer uit geweest. Verder alles goed hoor haha, zwangerschap gaat gewoon door, buik groeit mee.. Lucas komende twee weken vakantie en we moeten in die twee weken stoppen met de medicijnen voor zn ADHD (hij klaagt enorm over hoofdpijnen dus de neuroloog heeft ons aangeraden 2 weken te stoppen) wordt dus nog feest de komende weken. Hoop daar met jullie alles oke!! xxx
hoi danah, iklas dat jullie meisje krijgen, gefeliciteerd!! en jee stoppen met medicijnen. ben benieuwd. het schijnt toch ook zo te zijn dat met het soort eten ook al een heel eind helpt? nou succes maar!
Alleen twee weken stoppen om te kijken of de hoofdpijn daadwerkelijk van de medicatie afkomstig is.. Dus tis een soort probeerseltje. Evengoed heftig genoeg natuurlijk.
succes cindy!!! @Danah sterkte de komende 2 weken mijn schoonzusje had maandag de 20 weken echo en de waarde van het achterhoorn was 10 mm (Mag niet hoger zijn dan 10 mm) de kans op een waterhoofd is dus aanwezig volgende week dinsdag hebben ze in het amc een echo...hopelijk is alles toch goed....een week stress dus..
Wat heftig allemaal DanaH, veel succes de komende weken. Lijkt me echt pittig, zeker in combinatie met zwanger zijn. Succes en veel plezier Cindy vandaag met de echo, spannend! Ingeltje ja erg he als het wat warmer wordt! Ik ben nu ook echt een michillin-popje aan het worden. 1 voordeel, ik heb best gerimpelde (lelijke) handen. Die trekken nu wel wat strakker hihi. En zoals jullie merken nog steeds geen baby en ook nog geen tekenen dat het zich aankondigd. Was maandag bij de vk, zegt ze: oh hij is niet ingedaald. Ik: huh? dat was ie al (bijna helemaal) met 31 weken. Zij: oh dan is ie terug naar boven gezwommen.. Dus volgens mij heeft ie er nog geen zin in om eruit te komen.. zucht.
it`s a girl!!!!!! jeeh en alles was prima in orde precies op schema en erop en eraan......ben zo trots!!! Nu na een lange dag frietjes eten en op de bankhangen!!! hier is mijn mupke!!
wow!!!! super zeg een meisje en een goede echo!! wou dat mijn 20-weken echo al achter de rug was, zie er als een berg tegenop. helemaal als ik dan weer een verhaal als dat van linda lees (waterhoofd) dan breekt het zweet me letterlijk uit.
Mmeke, wat een baal zeg.. Dat wordt ws nog even afwachten, al hoeft het natuurlijk niets te zeggen. Misschien lig je nu wel te persen! Laten we het hopen! xxx