Hoeraaa ik had de 1000e post! Zo .. hier even heel moe... heftige, verdrietige dag gehad gisteren en emodag vandaag en nu in spanning voor morgen.. ik kom binnenkort even uitleggen waarom.. ga nu gauw naar bedje toe.. Liefs
Dankjewel!! Dan nu even het verhaal: Mijn beste vriendin was dik 8 weken zwanger en had dinsdag de 1e echo... waarop de vk slechts een leeg vruchtzakje zag.... Kreeg het telefoontje waar je stil van wordt en ben natuurlijk in huilen uitgebarsten. Afgesproken dat ze donderdag bij de gyn in het zkh nog een keer zouden gaan kijken. Dinsdag werd een slopende dag.. woensdag ben ik naar haar toe gereden en hebben we veel gehuild en ijs/taart en chocola gegeten en hebben er een fijne dag van gemaakt.. hartstikke moeilijk natuurlijk.. zo wachten. Vanochtend dus naar de gyn en helaas... het mocht niet zo zijn, geen wondertje Maar de onzekerheid is in ieder geval weg.. nu het verdriet nog een plek geven. In de vriendinnenclub de laatste tijd veel miskramen en andere rampen rondom de zw.schap. Ook bij ons topic veel mama's die zwanger willen worden en het in MK afloopt of helemaal niet lukt.. het is zo oneerlijk. Ik mag lekker genieten met die kleine in mijn buik, maar voel telkens de pijn en verdriet van iedereen om me heen
Wat verdrietig voor je vriendin, ingeltje. Het leven is oneerlijk. Fijn dat je haar tot steun kan zijn. Knuffel!
He Ingeltje, Inderdaad een heel triest verhaal. Wat kan je lijf je dan in de maling nemen he.. Ik bedoel 8 weken vind ik ook al echt lang! Dan weet je toch al zeker 3 weken dat je zwanger bent en je gedraagt je dus al die tijd als een zwangere. Als dan blijkt dat het niet goed zit is dat echt een dreun! Heel veel sterkte, tis zo oneerlijk in de wereld. xxx
Hoi dames! Daar ben ik weer. Ja, echt rotnieuws ingeltje, ik kreeg op vakantie een smsje van haar, ik schrok me rot. vreselijk. En inderdaad, bij onze groep gaat het echt opvallend vaak mis... Cindy24, Hoeraaaa, een meisje!!! Wat leuk! Zo, de rest ga ik straks even rustig bij lezen.
@ingeltje jeetje wat rot!!! ik kan me voorstellen dat je je op de een op andere manier schuldig voelt dat jij wel een beebje in je buik heb maar je moet je gewoon gelukkig prijzen dat het bij jou wel is blijven zitten en lekker rondtrappeld! het blijkt wel dat zwanger worden en een kindje krijgen niet de normaalste zaak van de wereld is...we moeten ons gelukkig prijzen en vooral blijven genieten! jij kan er per slot van rekening niets aan doen dat het bij een ander fout gaat en bij jou goed.. maar ik snap je gevoel meid! dikke knuf!! en sterkte voor je vriendin! @cossy heb je het lekker gehad???
Ja erg he? Zucht. De vorige keer liep ik 2 weken overtijd, dus ik houd hier wel rekening mee, maar toch.. Ben er wel een beetje klaar mee nu en ik word ongeduldig. Ben zooo nieuwsgierig.. En daarnaast is de zorg voor een puber-peuter best pittig met zo'n dikke buik. Ik ben er helemaal klaar voor! Duimen jullie met me mee dat het gewoon gaat beginnen vannacht?
Tnx dames, ja wij hebben een lekker rustig en ontspannen week gehad! Merk dat ik nu weer veel beter in mijn vel zit dan ervoor, dus die break was ook wel even nodig. Mmeke -> ik ga heel hard voor jou duimen!! En probeer maar positief te blijven en te denken dat het nu ECHT niet meer lang kan duren! (al is dat makkelijk gezegd, lijkt me hartstikke zwaar overtijd lopen, zowel fysiek als emotioneel)
Ik ga voor je duimen Mmeke, tis vreselijk als je zit te wachten. Dan wordt je geduld even goed op de proef gesteld! Cossy dus ook lekker genoten deze week, je hebt geluk gehad met het weer he?! Tis nu bagger maar van de week zaten er een paar hele goeie dagen tussen. Hier ligt het hele gevolg in bed. Moet zeggen dat het beter gaat! Ninthe is vandaag een stuk blijer en minder hoesterig. Ben helemaal blij. Lucas was ook goed te doen vandaag! Vanavond lekker hangen op de bank, zwangere buik heeft wat rust nodig. Jullie nog wilde plannen? xxx
Knufff MMeke!! Ik beviel op 40 + 3 en vond het die laatste dagen ook eeecht niet leuk meer... ik duim echt dat je nu gauw mag!!
Ik heb daarover niets te klagen, vince is netjes gekomen met 39 weken. Overigens behoorlijk onverwacht, want ik was er echt van overtuigd dat het nog wel tot na 40 weken zou duren, ik denk omdat ik geen enkel voorwee'tje heb gehad ofzo. Maar toen begon het dus ineens, nou ik schrok me rot, hahaha! Ik heb overigens het vermoeden dat het deze keer iets langer zou kunnen duren (ja weer he ), want Vince lag op echo's altijd wel een dag of 3 voor qua groei, en dit kindje 2 dagen achter. Maarja, of dat zoveel uitmaakt...
Ja dat lijkt me dan ook schrikken Cossy, ik had bij mn zoontje ook niet verwacht dta ie voor de 40 weken zou komen, maar dat ie zelfs met 42 weken nog geen zin had, had ik ook van te voren niet bedacht. Maar bij deze had ik toch stiekem gedacht (of meer gehoopt denk ik) dat ie eerder zou komen... Hmm, helaas heb ik nog meer kuitkrampen dan buikkrampen. Hoe is het verder met iedereen?
Hier is het prima! Du muren van mijn zoontje zijn nu klaar, dus ben vandaag begonnen met het verven van de babykamer. En jaaaa, zuurstokjesroze. Echt leuk om te doen! Ik hoop dat we dit weekend nog laminaat in beide kamertjes kunnen leggen, en dan de week erna meubels erop. En de rest is nog maar afwerking!!
Hee Ladies, Leuk he kinderkamertjes maken. Ik vond het ook geweldig om een rose kamer voor Ninthe in te richten. Wij moeten deze keer ook twee kamertjes doen. Lucas gaat na zolder (moet nog een hele kamer gemaakt worden zelfs) Ninthe gaat naar de kamer van Lucas (zit nu jongensbehang op) en de nieuwe kleine dame gaat naar de kamer van Ninthe. Daar doen we verder niets aan, die is net helemaal af, dus dat is prima. Hier vandaag door het KDV gebeld dat ninthe koorts had dus die heb ik weer opgehaald. Ze had inderdaad 39,5 maar was verder wel vrolijk. Net had ze nog steeds 39 graden, dus benieuwd wat het morgen wordt.