He meiden.....what`s happening?!!! Hier heeft vriend gister de eerste keer ons meisje gevoeld aaaahhhhh ook zijn alle kleertjes van zolder gehaald van dochter en gewassen..jeetje wat een werk!! Maar nu gaat dat nog he straks met een megabuik heb ik daar geen zin in!! Maandag mogen wij weer voor een echo want hier worden tegenwoordig de 20-weken echo`s op dvd opgenomen en nu mogen wij maandag weer want we waren hiervoor een week te vroeg dus ja eerlijk is eerlijk nu mogen wij nog eens...jeeeh @Cossy leuk he roze!!! Lekker dat je even hebt kunnen afschakelen meid! @mmke de laatste loodjes wegen het zwaarst he meid.... maar nog even!!
Sterkte MMeke!! Ik duim voor je... Dana: wauw.. toch fijn hè.. als mannetje het ook kan voelen! Hier gisteren een liggingsecho gehad... heerlijk tevreden klein jongetje die lag te sabbelen op zijn handjes! Bekijk bijlage 69531
Onze kleine Ninthe is weer ziek, middenoorontsteking en een antibiotica. Hopen dat ze snel weer opknapt, vind het echt niet leuk meer. Zeker niet voor het meisje natuurlijk, maar voor mezelf is het ook even minder. Laat het mooie weer maar komen, dan kunnen we lekker naar buiten, ik ben echt klaar voor de zomer. Ingeltje, gave foto zeg!!! Denk trouwens dat je je vergist hebt, mijn mannetje kan het kindje (helaas) nog niet voelen. Ik heb trouwens zelf wel het idee dat ik haar nu af en toe voel. Begint nu dus echter te worden. Zat al af te wachten.
Goedemorgen dames, DanaH Wat vervelend dat je kleine meisje ziek is. Een middenoorontsteking is echt erg vervelend. Beterschap voor je meisje. Ingeltje, wat een mooie echofoto van jullie mannetje! Jij schiet nu ook al op he? Cindy zo jij bent vlot met kleertjes wassen! Hier heb ik de kleertjes pas met 37 weken gewassen hihi, maar moet zeggen dat mn moeder alles gestreken heeft wat heb ik daar een gruwhekel aan zeg. En nogmaals een 20-weken echo. Is vast een stuk geruster, aangezien je toch al hebt gezien dat alles goed is. Dat wordt vast genieten! Nou ik loop dus nog met een dikke buik. Wel een strip-afspraak voor as vrijdag, dus ik ben benieuwd! Iedereen een fijne bevrijdingsdag vandaag! Zijn jullie allemaal vrij btw of zijn er nog die toch moeten werken?
Mmeke dus nog niet bevrijd, zelfs niet op bevrijdingsdag? Tis nog vroeg he, nog alle tijd vandaag. Hier nog steeds een zieke kleine meis, moet wel zeggen dat ze wat vrolijker wordt, maar slapen zit er nog niet in. Had graag even samen met haar willen rusten, maar krijg de kans niet. Mannetje is in de tuin bezig dus kan ook (helaas) niet steeds bij haar blijven. Vanavond lekker vroeg naar bed, tenzij er nog wat leuks op de TV komt natuurlijk. Jullie nog leuk nieuws?
@danah beterschap voor ninthe! @ingeltje mooie echo! @mmke succes vrijdag hopelijk doet het wat! maar meet hoop ik nog voor je dat het vandaag of morgen gewoon komt!
@mmke hahaha ka ik ben vroeg maar nu kan ik nog, heb altijd pijn aan mijn rug na een ongeval en nu kan ik zo`n dingen nog snappie!! En nog niks?!!! Hier even mijn buik(je) showen!!
DanaH -> Beterschap voor je meisje!!! Zo'n oorontsteking is echt rot. Gelukkig lijkt ze zich al wat beter te voelen. Cindy24 -> Leuk dat je vriend jullie meisje heeft gevoeld!! En ook leuk natuurlijk dat je maandag nog eens voor echo mag. Lijkt me qua kleertjes trouwens wel heel handig, 2 kindjes van hetzelfde geslacht. Ik kan dus echt vrijwel niets meer opnieuw gebruiken... En mooooie buik!! Volgens mij ben je mij voorbij, hihi! Hoewel ik ook wel al een flinke buik heb. Alleen die van mij zit (nog) niet zo hoog. Ingetje -> Prachtige echofoto voor deze termijn ezg!! Bij mij zagen ze met 35 weken echt helemaal niks meer, hele hoofdje zat al ingedaald. Mmeke -> Zeg wat doe jij nog hier, ga eens bevallen! Hihi nee even serieus, ik hoop dat het kindje snel komt hoor! Ben beneiuwd of het strippen morgen iets oplevert. Of misschien ben je wel op dit moment al bezig, ik hoop het!
@Cossy, ja is flink gegroeid en ook veranderd mijn buik...heb nu weer zo`n zwaar gevoel aan mijn buik en jeuk, dus is weer aan het groeien... Ja super om het weer te delen met mijn vriend, maar ze schopt ook wel heeeeel erg hard!! Ja idd wel makkelijk met kleertjes maar je gaat toch weer van alles kopen he? En aangezien hier veel kleertjes weg moeten ivm het erge spugen van dochter, kunnen we ook weer van alles nieuw kopen!! Niet erg hahaha
Haha ja LEUK is het wel he, nieuwe kleertjes kopen! Hoewel ik de rompertjes enzo gewoon weer gebruik hoor, blauw of niet. Dat vind ik echt te zonde. En jullie hebben ook al zo'n wilde meid dus. Hier kan ze ook echt zo hard schoppen. De afgelopen week lag ze ineens andersom, dus alle schopjes gingen de blaas of placenta (heb een placenta praevia) in. Maar als ze met de voeten naar boven ligt is mijn uit net een trampoline.
ja tuurlijk de rompertjes zijn ook niet zo belangrijk he?! Ja het is een pittige dame hoor!! Ik voel haar meestal onderin vooral nu ik achter de comp zit....wat is dat nog eens placenta praevia?
hey lang niet geweest sorrie had beetje moeilijk gehad na de vruchtwater punctie...was me toch wel tegen gevallen vond het wel pijnlijk. ben blij na een week weer een echo te hebben gehad en alles zag er goed uit! ze heeft nog gekeken naar het geslacht en ze dacht een jongetje! zou erg leuk zijn... met al die meiden hier (op het forum) over twee weken krijgen we zekerheid van geslacht dan hebben we ook uitkomst van de punctie zie er wel als een berg tegen op.. nou verder gaat goed hier... ga morgen foto maken! mootje
Kan me voorstellen hoor Mootje, dat je daar heel angstig voor bent.. we duimen met je mee!! Hier vandaag wakker geworden met gigarugpijn . Arme Julian, want mama is zo niet erg mobiel. Ochtendwandeling was zo pijnlijk dat ik maar weer ben omgekeerd. Lang leve de televisie die Julian een beetje weet te vermaken. Vanmiddag tijdens zijn dutje een warm bad en daarna ook geslapen, deed me wel heel goed. Ik hoop maar dat het morgen weer goed is, anders moet ik misschien toch ff de fysio gaan bellen, want nog (max.) 5,5 week met deze rugpijn lijkt me niet verstandig Ikke ook weer even spammen dan: Bekijk bijlage 70156