Lijst Mama's/ Uitgerekende datum/ Je krijgt een / Je hebt al (+leeftijd bij geboorte) Mmeke/ 29 april 2010/ Verrassing! / Een zoon (2 jaar) Ingeltje/ 30 mei 2010/ Jongen / Julian (21 mnd) Silvia009/ mei/juni 2010/ Jongen en Meisje/ Mathijs (2 jaar) Linda221/ 27 augustus 2010/ Meisje/ Noa (2 jaar 3mnd) Cossy/ 29 augustus 2010/ Meisje/ Vince (23 mnd) en *Sem (2009) Cindy24/16 september2010/?/ Een dochter (2jaar) DanaH/ 9 oktober 2010/?/ Ninthe (1 jaar) en Lucas (7 jaar) Mootje1983/ 22 oktober 2010/?/ Joppe (2 jaar) Brett/ 7 november 2010/ ?/ Een dochter (2 jaar) Bevallen Sandra82 25 februari 2010 bevallen van *Lucas (16 weken zwangerschap) en al moeder van een zoon Snoopy1979 23 maart 2010 bevallen van Lisa (4490 gram en 53,3 cm) en al moeder van Eva Lvdb 10 mei 2010 bevallen van Viënne (3560 gram en 51 cm) en al moeder van Daan Afspraken Mei 03: Cossy afspraak vk 06: Mootje1983 echo Juni 05: Cossy 3D echo 07: Cindy24 3D echo
Ik hoop het zo voor haar! Er lopen er bij de mei mama's op dit moment al meer overtijd.. echt sneu, want er zijn al een heeeeeleboel mama's voorgekropen Ach. Je hebt er toch niks over te zeggen. Ik 'bid' alleen maar dat het bij mij asjeblieft niet langer dan 40 duurt.. zou me zwaar teleurstellen >.<
Ja dat hou je toch altijd, de een bevalt met 37 weken en de ander met 42, doe je niets aan... En heel stiekem hoop ik ook dat het deze keer sneller gaat dan vorige keer hoor! Toen duurde het 28 uur. Maar achja, als dat niet zo is is het niet zo, makkelijk zat. We komen er wel doorheen. Als alles maar goed gaat met het kindje!
Bij Julian was het 40 weken en 3 dagen. Het zou dus slim zijn om me dáár op in te stellen hahah maar dat kan ik niet Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook bij elk krampje denk: zou het? Zet het door? De verloskundige gaf aan dat het proces van voorweeën bij een 2e kindje veel langer kan duren dan bij je eerste. Je moet je instellen op een kans dat je wel 2 weken steeds met voorweeën te maken hebt. Duss.... fijn
Heb je bij julian eigen voorweeen gehad? Ik bij Vince namelijk echt helemaal niet. Het begon gewoon ineens en meteen om de 5 minuten, en het was meteen voor het echt.
Ik geloof het wel.. maar het waren volgens mij meer indalingsweeën die ik toen had. Bij mij begon het ook opeens op een woensdagochtend en nog wel heeeel wisselend. Ene moment 10 minuten ertussen, andere nog veel langer, dan weer korter. Pas na 12 uren kwam er wat ritme in en deed het echt gruwelijk pijn
dag dames dank jullie voor felicitaties. hier ook voorweeën gehad. helaas iets beter meegekregen dan bij daan maar ach, ze is er! ga fijn eventukkie doen
Ohh daar is ze toch, de kersverse mama! Ja rust maar goed uit!! En geniet vooral heeeel veel van jullie kleine meisje. We horen de rest wel als jullie weer een beetje zijn bijgekomen.
Hoi Meiden, Ik kom hier af en toe mee kletsen, ik zat eerder bij het topic, 'wie gaat er nog meer voor een tweede'. Daar ken ik Ingeltje, Mootje, Cindy en Brett geloof ik nog van. Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en 5 december uitgerekend (wat een timing he!) Alles gaat goed, beetje misselijke periode gehad, maar ergste is geloof ik voorbij. Met 8 wk eerste echo gehad, was goed, hartje klopte flink. met 13 wk weer een echo. Dat is met Pinksteren. Daar kijken we naar uit. Ga straks even een stukje terug lezen zodat ik wat meer opd e hoogte ben!! Nu eerst flink aan het werk! Tot gauw weer! Bianca
Hoeraaaa Bianc! Welkom hier!! Oh en meisjes ik zag net bij de april mama's dat MMeke is bevallen zondag van een dochter!!
@bianca gefeliciteerd en welkom hier!!! hoop voor je kindje niet dat t op 5 december komt @ooow mmeke gefeliciteerd!!! ben benieuwd hoe ze heet!! hoop dat alles goed is gegaan!
Bianc, welkom!! Oooh Mmeke is dus ook verlost, benieuwd hoe ze heet idd!! Ingeltje hoest nu met jou? Hier weer een baggernacht gehad, Ninthe heeft van 04.00 tot 06.00 omgerold.. Beetje jammer om dat tijdstip. Ze is vandaag naar het KDV dus ik kan even wat dingen in huis doen.
Bianc76 -> Welkom hier! 5 december, hihi dat is timing ja! Maarja dat wil natuurlijk nog lang niet zeggen dat jullie kindje ook die dag komt. Fijn dat de ergste misselijkheid voorbij is, dat kan erg rot zijn. Mmeke -> Eindelijk dus.... van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!