Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ingeltje, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Dames, kom even vertellen dat Inge gisteren is bevallen van een gezonde zoon! Zijn naam is Sven. Het was naar eigen zeggen een droombevalling. :)

Hartelijk gefeliciteerd!!!

2. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Wow wat een gaaf nieuws!!! Sven, een stoere naam. Een droombevalling dus, ik wil oohook!! Super gefeliciteerd alvast voor Inge.

Ik zag jouw foto (mandy) van de 3d op hyves, vind em erg mooi hoor, fijn dat je nog een keer mag terugkomen. Erg netjes, kun je dan weer niets van zeggen.

Hier vandaag alweer 22 weken, gaat toch best rap ineens. voel me de laatste dagen weer een stuk beter, zal wel komen door het mooie weer hoor. Merk toch wel dat ik dan een hoop meer kan hebben. Lucas lekker buiten aan het spelen, Ninthe lekker op een kleedje in de tuin. Ik lekker beetje rondhangen, niets moet, alles mag. Tsja.. zo wil ik best zwanger zijn haha. Helaas maandag weer baggerweer en weer terug in het normale ritme.. Nu nog even niet aan denken.

Hoop dat met jullie allemaal alles goed is!!!

xxx

3. 4days

4days Niet meer actief

Jah leuk he, hihi! Zal m ook even hier zetten voor de dames die ik niet op hyves heb. Daar zijn ze bij babyvieuw trouwens ERG makkelijk mee, met terug laten komen. Van de 4 echo's die ik in totaal heb gehad ben ik 3 keer terug mogen komen. Dus ben in feite 7 keer geweest. (bij beide zwangerschappen samen) En dat terwijl de foto's niet eens belachelijk slecht waren ofzo. En ze heeft telkens op de 'gewone' echo een half uur ofzo gekeken, en dan op de retour echo nog eens een half uur.

Hier onze tong-uitsteek-foto, hihi!

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Gefeliciteerd Inge met je zoon Sven! Mooie naam zeg!

Ik hoop snel van je te lezen hoe die droombevalling was en geniet lekker van je gezinnetje.

DanaH, fijn dat je je weer wat beter voelt. Is toch fijner he, die zon. Jammer dat het weer minder wordt.

Cossy, mooie foto van je meisje hoor!

Geniet nog even van jullie zwangerschappen, voor je het weet zijn jullie aan de beurt! :)

5. Alita

Alita Niet meer actief

jeeeeh inge!!!!! Gefeliciteerd meid!!

Morgen de 3d echo!! Ben ook eens benieuwd of ons meisje meewerkt hier!!

6. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Dames van de 3d echo's. Ik heb bij de vorige 2 zwangerschappen nooit een 3d echo laten maken. Wat geven ze aan als "beste" periode voor de echo? Ik heb wel eens gehoord dat rond de 30 weken het mooiste is (omdat ze kindjes dan al wat voller zijn) maar ik zie wel dat toch de meeste echo's eerder worden gedaan. Wellicht omdat je dan natuurlijk meer kan zien.
    De reden dat ik het nooit heb gedaan is omdat ik best bang ben dat ik dan een "raar" gezichtje zie en me daar dan van alles bij in mn hoofd ga halen. Maar als ik zo de foto's bij jullie zie is het ook wel echt iets heel moois. Moet ik me nou over laten halen?

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    heij meiden!!hier gister noa dr verjaardag (en ook mijn verjaardag) gevierd en man man man wat is die meid verwend zeg...niet normaal...
    ik zal grofweg ff opnoemen wat ze heeft gekregen:
    -konijntje (+hok:p)
    -zwembadje
    -schoonmaak standaard (met een mop, bezem etc erin)
    -hello kitty duplo+kleine pakketjes hello kitty duplo
    -wonderteam megablocks
    -koets met assepoester van megablocks
    -prinsessen tent
    -houtenplank met een broodje, eitje tomaatje etc (met klittenband wat je kan snijden)
    -boekjes liselotje krijgt een zusje, dora wordt grote zus en lulu's potje
    -kleding
    -kleurboek, activiteitenboek en stiften van dora
    -babyborn+maxicosi
    -serviesje

pff ik weet allemaal niet meer waar ik het kwijt moet hahaha ik weet in ieder geval wel waar ik volgend jaar op koninginnedag ben:p
    de babyborn en maxicosi is wel helemaal je-van-het ze is de hele tijd hem in en uit die maxicosi aan het halen, speentje geven, flesje en eten hehehe een echt poppenmoedertje;)

vandaag 3d echo gehad en ons meisje doet het super!! wordt ook geschat op 7 pond bij de geboortje:p ze lijkt best wel een beetje op noa toen met de 3d echo:p
    ons meissie had lange benen:p, veel haar, een wipneusje hihihi
    ze weegt nu rond de 1200 gram en 34 cm..

a.s. dinsdag is noa echt jarig en gaan we naar de dierentuin...ik hoop dat het weer een beetje mee zal zitten...zaterdag was het in ieder geval top! echt een geweldige dag gehad lekker de hele dag in de tuin kunnen zitten en de bbq viel ook erg in de smaak;)

@inge gefeliciteerd met SVEN!!!!! genietze!!!

@danah 26-28 weken is het beste met 30 weken en later wordt het steeds moeilijker om de beeb helemaal in beeld te krijgen omdat het in je buik natuurlijk ook steeds krapper wordt..

@cossy jouw 3d echo is ook gaaf zeg!!! nog bedankt voor de felicitatie op hyves..

8. 4days

4days Niet meer actief

Cindy24 -> Veel plezier morgen!! :D

DanaH -> Ik heb altijd begrepen dat alles tussen 24 en 30 weken het meest geschikt is voor een 3d echo. Maar er zit inderdaad wel wat verschil tussen. Met 24 weken krijgen ze nog meer in beeld maar is het gezichtje nog vrij smal. En met 30 weken hebben ze een lekker bolle toet maar dat krijgen ze vaak wel alleen nog eht gezichtje in beeld en is het kindje wat rustiger. Ik heb zelf gekozen voor 28 weken, omdat ik die bolle wangetjes dan toch net wat leuker vind.
    Hier kun je filmpjes vergelijken van de verschillende zwangerschaps-weken, dan zie je wat ik bedoel:
    Babyview.nl | Kriebels in je buik!

Linda221 -> Zo, is jullie meisje net wat zwaarder dan ons meisje, hihi! Leuk he, hoeveel je nu al kunt zien!

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @cossy hoeveel woog jullie meisje dan?? noa was bij de geboorte 3640 en dit meisje wordt dus ook op 7 pond geschat en 51/52 cm (daar ga ik met al me pakjes maat 50:p)

10. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Cossy Dank je wel voor je linkje!! heb meteen even gekeken en het zijn inderdaad prachtige filmpjes/foto's! Maar nou heb ik weer dat ik het echt enorm veel geld vind zeg.. Nooit geweten haha, maar 85 euro.. Hellfire! Stel dat ik het bij de overige 2 kindjes had gedaan dan vind ik dat ik het bij de 3e ook echt moet doen.. Maar nu.. ik heb het dus bij de vorige juist NIET gedaan. Ik ga er nog eens goed over nadenken.

Linda, jouw kleine schatje is enorm verwend zeg!! ik weet nog dat ik altijd veel kadootjes wegpakte en ze gewoon met sinterklaas weer gaf (of een andere gelegenheid). Ze krijgen zoveel dat ze niet eens meer weten waar ze mee moeten spelen. wel heel leuk natuurlijk.

Hier vandaag samen met mijn vriendinnetje (is 13 wkn zwanger) naar Babypark Kesteren geweest, grappig om te doen. Niets gekocht verder hoor, beetje rondgehobbeld daar. Zwangere mutsen dag.

Bij jullie verder alles allemaal goed??

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey...

leuk om weer wat van jullie te horen!
    was hier erg stil.... zeker weer slechter weer vandaag :D
    jammer he! ze kunnen zo lekker buiten spelen met het mooie weer.

Inge: Ook nog gefeliciteerd met sven, leuke naam!
    droom bevalling, wat heerlijk voor je... gelukkig maar.

linda: gefeliciteerd met noa nog! wat hoop kadootjes.

cindey: lekker genieten "('vandaag)

cossy:mooie 3d foto

we hebben eindelijk datum dat joppe wordt geopereerd. 14 juli wel spannend maar we hebben datum.

vandaag om 11:15 de 20 weken echo.. toch wel spannend.

verder voel ik me Goed gelukkig, en begin nu eindelijk toch een buikje te krijgen... maar kan me gewone broeken nog aan.
    kleintje beweegt wat af... erg fijn.

mootje

12. 4days

4days Niet meer actief

Linda221 -> Ze woog op de echo 1125 gram. Dat was dus met 27w6d. Volgens mij is dat heel gemiddeld, niet?

DanaH -> Eigenlijk valt 85 euro nog mee voor een 3d echo, hier kost het 100 euro, en 2 voor 160. Oke, moet ik er wel bij zeggen dat het ook behoorlijk lang duurt en je meestal nog een 2e keer (gratis) terug mag komen. Maar het is zeker een smak geld ja. Kan me ook wel voorstellen dat je het een beetje 'oneerlijk' vindt als je het bij de andere kinderen niet hebt gedaan.
    En ik kan ook elke dag naar de prenatal gaan hoor. :D Hoef ik niet eens iets te kopen, alleen dat daar lopen is al zo leuk, hahaha!

Mootje -> 14 juli, nou dat duurt niet eens zo lang meer.... Erg spannend idd. Hopelijk gaat alles goed!
    Heel veel succes vanmiddag op de echo!! En dat buikje, hihi beter laat dan nooit toch. ;)

13. Alita

Alita Niet meer actief

He dames!!
    Nou echo wordt herhaald....dochter lag met gezicht helemaal in mijn rug en kwam er heeeel even uit maar niets bijzonders...wel hebben we gezien dat ze heel erg op elkaar lijken de meiden, of zien alle 3d echo`s er hetzelfde uit hahahahaha
    Ach ja maandag take 2!!

@Mootje fijn dat je je kleintje voelt!!

14. 4days

4days Niet meer actief

Aaaagh, ook al... ;) Gelukkig mag je maandag alweer. Wat een eigenwijsjes he!

15. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha ja had niet anders verwacht!!

16. 4days

4days Niet meer actief

Whaha nee ik ook niet... Van de 4 3d-echo's die ik in totaal heb gehad bij Vince en dit kindje, ben ik 3 keer terug moeten gaan... :)

17. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik ben benieuwd want als ze volgende week weer hetzelfde ligt wat dan?

18. 4days

4days Niet meer actief

Tsja dan hebben we pech, hahaha! Nou volgens mij als het ECHT heel erg is dan mag je nog wel een 3e keer komen. Maar als ze nou eenmaal niet anders gaan liggen dan is dat gewoon zo he. Ken ook een meisje waarbij het kindje al was ingedaald toen de 3d echo kreeg. Dus die kregen ze ook niet mooi in beeld, maarja dan doe je niks meer, ingedaald is ingedaald...

19. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey

ik ben vandaag voor de 20 weken echo geweest!
    alles zag er goed uit!
    maar toch moet er nog een arts van VU naar het echo kijken.
    dus volgende week donderdag weer.

mootje

20. Alita

Alita Niet meer actief

@Cossy ach ja we zien wel he...
    @Mootje fijn meid!!

Deel Deze Pagina