Lijst Mama's/ Uitgerekende datum/ Je krijgt een / Je hebt al (+leeftijd bij geboorte) Linda221/ 27 augustus 2010/ Meisje/ Noa (2 jaar 3mnd) Cossy/ 29 augustus 2010/ Meisje/ Vince (23 mnd) en *Sem (2009) Cindy24/16 september2010/meisje/ Een dochter (2jaar) DanaH/ 9 oktober 2010/?/ Ninthe (1 jaar) en Lucas (7 jaar) Mootje1983/ 22 oktober 2010/?/ Joppe (2 jaar) Brett/ 7 november 2010/ ?/ Een dochter (2 jaar) Bianc76/ 5 december 2010/ ?/ Maartje (22 mnd) Bevallen Sandra82 25 februari 2010 bevallen van *Lucas (16 weken zwangerschap) en al moeder van een zoon Snoopy1979 23 maart 2010 bevallen van Lisa (4490 gram en 53,3 cm) en al moeder van Eva Mmeke 9 mei 2010 bevallen van Eline en al moeder van een zoon (2 jaar) Lvdb 10 mei 2010 bevallen van Viënne (3560 gram en 51 cm) en al moeder van Daan Ingeltje 4 juni 2010 bevallen van Sven (4474 gram en 55 cm) en al moeder van Julian (22 mnd) Afspraken Juli Augustus
Heey dames!! Nou, wat is het hier stil zeg!! Ik had zelf een maand (aaaagh) geen internet door een pc-crash. Flink balen, maar ik ben er weer. Heb gelijk maar even het topic laten heropenen. Hoe is het met jullie?? Linda, nog even he meid!! Spannend! Begin jij het nu ook zwaar te vinden? Ik heb constant indalingsweeen. Groetjes!!
heeij cos!!! ja begin het nu ook wel zwaar te vinden! maar heb nu verlof gelukkig!!! maar nu moet ik echt dingen gaan doen in huis waar k normaal nooit aan toekom dus echt stilzitten zit er niet mee ben ik bang maar ja we doen het wel beetje bij beetje..
Hihi ja ik zit hier ook verre van stil! Hoewel ik het nu wel echt rustiger aan moet doen, mijn lichaam werkt gewoon niet meer mee. Maar ondertussen heb ik ontzettende nesteldrang, en alles MOET schoon en opgeruimd. Geen ideale combinatie... En dan ben ik ook nog bijna dagelijks naar de winkel aan het rennen. Schiet me ineens te binnen dat ik toch ECHT nog een pak mini-luiers moet hebben, hahaha. Fijn, die hormonen...
luiers enzo moet ik allemaal nog kopen....heb van de week bij de kuitvat zwitsal 2+2gratis ingeslagen... balen trouwens van je computercrash en dat je foto's kwijt bent....heb je geen back-up ervan??? echt KL*TE
Ja echt balen idd... Ik sloeg de foto's wel vaker op, maarja dan was ik weer te lui en stelde het weer een hele tijd uit... En tsja dat is dus niet slim. De pc is eigenlijk net op het verkeerde moment gecrashed, want de week erna zou ik voor mijn verjaardag een extern geheugen krijgen waar ik alles op kon zetten... Maarja, het is niet anders. Gelukkig had ik wel een hoop foto's op hyves staan, en ook nog doorgetsuurd naar vrienden en opa's en oma's enzo. Dus ik ben niet ALLES kwijt. Maarja het blijft balen.
Cossy: balen van je fotos... meteen extern geheugen gekocht? wat een mooie avatar goed gelukt met de echo! linda en cossy: alweer een spannend tijd! pff leuk hoor ben erg benieuwd. wie de eerst is! Hier flink aan de klus, om joppe zijn kamer af te krijgen! woensdag gaat het laminaat er in en dan kunnen de kasten in elkaar worden gezet. dan nog gordijnen bestellen... kan joppe zijn oude kamer weer klaar gemaakt worden voor de baby... hebben jullie ook zo veel kleding van de vorige keer? gewoon 3 doze vol.... was eigenlijk beetje vergeten om op zwangerschapspagina te schrijven... door het mooie weer... dat was ik vergeten ingeltje. heb er niet aangedacht. zo druk bezig. mootje
@mootje ik ben ook benieuwd....cossy en ik zijn elkaars buddys dus we houden jullie op de hoogte..ik heb vandaag voor het eerst gewassen en heb ook nog heel veel van noa, ook veel alsnog weggemieterd waar een vlekje in zat...heb toch zat dus dat gooi ik dan gelijk weg...
Mootje1983 -> Tnx! Ja de 3e en laatste 3D echo was gelukkig wel redelijk gegaan. Hoewel ze zich ook die keer maar 10 minuten liet zien. Maargoed, in eider geval hebben we een paar leuke foto's. Ik heb helaas bijna niks meer aan kleding. Of beter gezegd, ik heb een hoop, maar er zit vrijwel niks tussen voor meisjes. Nu valt me pas op hoeveel echt stoere jongenskleertjes Vince had. Ik heb ent een paar boxpakjes, spijkerbroekjes en rompertjes kunnen gebruiken. De rest is echt overduidelijk jongensspul...
he meiden ik dacht laatst nog aan jullie maar het was gewoon te warm om te komen reageren!!.. Hier is alles prima het gaat langzaam tegen de 37 weken aan aaaaaaaahhhhhhhhh.. Ben benieuwd naar jullie wondertjes!!
Jah nog even he! En warm is het echt ja... Ik hoop dat het de komende weken niet weer zo extreem wordt, hier bij ons is het gewoon 37 graden geweest... Nou dan doe ik dus echt niks meer behalve op de bank hangen...
Heey dames, hoe is het met jullie? Trekken jullie het nog een beetje? Hier zijn vandaag de geboortebedankjes aangekomen. Ze zijn erg leuk, precies zoals ik hoopte! En ik ben de naam van de baby uit hout aan het zagen. Die letters ga ik dan beplakken met pip-behang, en ze komen als decoratie boven de commode te hangen. Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Tis alleen behoorlijk lastig om netjes recht te zagen met zo'n pruts figuurzaagje...
pff nou veel plezier Cossy!!hahah Maar hoe kun je nu al de kaartjes hebben? Wij gaan binnekort met het geboortebord beginnen, ook weer een hoop zaagwerk maar dat doet mijn vriend lekker!! Ook gaan we de namen van de meiden op de bedjes schilderen, nog vit d halen voor mij wat kraamkleren..luiers..kaartjes bespreken en dan hebben we bijna alles!!! Jeeeehhhh maar goed bij mij duurt het nog wat langer dan bij jullie he!!
De geboortekaartjes heb ik nog niet, alleen de bedankjes. Daar hangt ook een kaartje aan maar daar hebben we alleen de naam op gezet. Het was trouwens echt ONTZETTEND veel werk, pfff... Eerst al die dingen vullen met 6 hartjes, kaartje schrijven, lintje afknippen, gaatje in het kaartje maken, lintje door het gaatje wurmen, lintje on het potje knopen, strikje erin maken, dekseltje erop, kaartje netjes zetten, en dan nog het strikje mooi op formaat knippen. En dat keer 40... Ben blij dat we er geen 80 hebben! Geboortebord hebben wij niet. We hebben een hele grote opblaasbare ooievaar (2 meter), we wonen op 6 hoog dus het moet wel een beetje opvallen. En dan ga ik langs de balustrade nog slingers en ballonnen hangen. En achter het raam plak ik in roze papieren letters 'Hoera ...... is geboren'. Ben nu al benieuwd hoe het eruit gaat zien.
@cossy hoe heb jij gaatjes in de kaartjes gemaakt??? met een perferator? ben bang dat de gaatjes dan te groot worden...dacht dat kaartjes MET gaatje had besteld..
Nee dat vond ik ook te groot. Heb een (klein) schaartje genomen en daarmee een gaatje 'gedraaid'. Dus het zijn echt hele kleine gaatjes. Moest wel even peuteren om het lintje erdoor te krijgen, maar als je de lintjes schuin afknipt gaat het wel.