Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ingeltje, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    leuk cossy!! ik heb het uiteindelijk toch met een perforator gedaan..alleen aan de binnekant in de linkerbovenhoek een gaatje...en dan het lintje van het zakje erdoorheen, strikje en klaar...was wel een heel gedoe nog...:p maar het is heel leuk geworden...ik zal kijken of ik vd week ook een foto kan plaatsen..

2. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Dat is leuk cossy!!

Staat de naam er al op? anders mag je het wel goed verstoppen

3. 4days

4days Niet meer actief

Tnx!!

Linda -> Ja ach zoveel verschil maakt het sowieso niet, of dat gaatje nou wat groter of kleiner is. Maar wat een werk he?

Mootje1983 -> Hihi jah inderdaad, de namen staan er al op... Maar ik zet ze gewoon in de kledingkast van de baby. Dit weekend gaan we ook de babynaam op de muur zetten in het kamertje, dus dan mag er sowieso niemand meer komen.

4. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hahaha

cossy: leuk hoor! begint echt zo spannend en echt te worden! nou ik zou er slot op zetten! ik zou veel te nieuwsgierig zijn hoor!

ik heb het met trouwbedankjes gedaan! ik bedank er voor was een hoop werk.
    mootje

5. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Hallo Meiden,

Ik ben weer even terug.. een aantal van jullie weten wel wie ik ben denk ik.

In het kort even wat er gebeurd is...

Ik was zwanger van de 2e. Bij 8 wk, mooie echo met flink bonzend hartje. Echter met de Echo van 13 wk was het vruchtje al 4 wk niet meer gegroeit en klopte er ook geen hartje meer.... Heel triest. We verwachtte dit natuurlijk niet meer nu.. Ook omdat mijn lichaam geen enkel teken heeft afgegeven dat er iets niet goed was.
    Alles ging vanaf toen heel snel. Ik had 2 dagen later een curetage. Wel fijn, want ik kon even niks met mijn lichaam. Na 5 weken had ik weer mijn menstruatie en het lijkt erop dat alles weer heel normaal is. Na een controle in het ziekenhuis op 12 juli zag de arts dat mijn eisprong over zo'n dag of 3/4 zou zijn. Flink ons best gedaan, en nu afwachten. Komende vrijdag kan ik testen. Dit zal ik ook doen, want ik heb al een paar dagen een sterk ongi-gevoel. Dit had ik eerder ook wel eens, en heeft uiteindelijk ook niets van betekenis gehad. Dus het kan vriezen en dooien! Spannend, dat wel, want ze zeggen dat de kansen vergroten na een curetage. (meeste vrouwen binnen 4 mnd weer zwanger). Ik hoor dus nu eigenlijk niet in deze discussiegroep, maar wacht nog even een paar dagen of ik hier echt weg moet ;)

Ik zou nu dus eigenlijk 21 weken zwanger zijn..

Oke, dat was mijn verhaaltje.. Had dus een tijdje even geen zin om hier terug te komen. Nu gaat het echter heel goed met me!!

@Ingeltje, als je er nog bent, van harte gefeliciteerd!

De rest ga ik vanavond denk ik even bijlezen.

Grtz Bianca

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey Bianc! Wat een narigheid heb je achter de rug meis.. wat vervelend.
    Ik hoop dat je posi test hoor!! Duim voor je!

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @heij bianca! jeetje meid wat rot! hopelijk test je vrijdag positief! ik duim voor je!

8. 4days

4days Niet meer actief

Welkom terug!

Je bent in dit topic maar heel even geweest geloof ik he? Want ik ben niet in het zwanger-worden topic gewest, alleen hier. Wat rot wat je hebt meegemaakt zeg. :( Met 13 weken verwacht je het zeker niet meer. En ook de wetenschap dat je nu 21 weken zwanger zou moeten zijn... :( Ik heb dat ook, alleen al wat verder weg. Wij hadden nu een zoontje moeten hebben van ruim een half. Het blijft kl*te...

Nou ik duim in ieder geval hard voor je dat je nu weer zwanger bent!!

Liefs

9. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Hey dames,

Wat lief van jullie. Goh, ben weggeweest, maar vond het toch altijd wel fijn hier. Ik was er inderdaad maar eventjes. Maar jullie weten het he... als de rooije duivels tevoorschijn komen, ben ik weer weg hier!! (dan vind je me bij "wij gaan voor de tweede..." of zoiets) ;) Dan ga ik samen met Sandra82 verder keuvelen en elkaar MOED in praten!!

Grtz Bianca!

PS: voel nog constant ongi-pijntjes in mijn buik. Beetje trekkent gevoel... dus misschien mag ik toch blijven..... hihi

10. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Ha Meiden,

Goh, rustig hier...

Even en update... nog geen ongi. Als ik morgen nog niks heb, dan test ik weer ef... spannend... Voel me vandaag niet zo lekker... beetje dizzy steeds... zou het in verband staan??? Laten we het hopen...

Ik hou jullie op de hoogte!
    Doei!

11. Bianc76

Bianc76 Actief lid

28 jun 2009
    310
    0
    0
    in de buurt van Venl
    Ha Meiden,

Goh, rustig hier...

Even en update... nog geen ongi. Als ik morgen nog niks heb, dan test ik weer ef... spannend... Voel me vandaag niet zo lekker... beetje dizzy steeds... zou het in verband staan??? Laten we het hopen...

Ik hou jullie op de hoogte!
    Doei!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje wat spannend meis!! Ik hoopte al dat je gauw kwam posten... nu nog gauw testen want IK hou het niet meer :p

13. 4days

4days Niet meer actief

Heyhey! Jah rustig hier idd! Ik heb tegenwoordig mijn handen vol aan mijn zoontje, met die dikke buik, pfff... Maar wat spannend zeg! Als 3 dagen overtijd!! Ik duim voor je!

Liefs

14. 4days

4days Niet meer actief

Nou heeeeeel rustig hier... :D

Hoe is het met jullie dames? Hier is het op de gebruikelijke laatste-loodjes-kwaaltjes na prima. Met ons meisje is ook alles goed. :) Op de echo gisteren alg ze zelf al wat voor op het gemiddelde qua groei! Ben benieuwd wanneer ze gaat komen. :)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wauw je bent bijna 37 weken!! Hoeraaaa!!

16. 4days

4days Niet meer actief

Inderdaad... :$ Het schiet al op he! Lichamelijk begint het toch ook wel erg zwaar te worden nu. Het verschil tussen deze zwangerschap en die van Vince is als dag en nacht. Toen had ik nergens last van, en rende nog rond als een jong hertje in een lentewei. :D :D Nu is het eerder een bejaard hert met 3 poten... ;) Maar toch, als ik eerlijk ben, heb ik emotioneel gezien nog wel heel even nodig. Het is nog niet helemaal tot me doorgedrongen wat er binnenkort allemaal gaat gebeuren. Maar ik merk wel dat ik er nu ineens heel veel mee bezig ben, dus dat komt ongetwijfeld snel helemaal goed. :)

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Hallo dames!! inmiddels ben ik bevallen 26-08-2010 van een meisje genaamd Fae Elize 3890 gr en 50 cm..

nou hier dan mijn bevallingsverhaal..

ik belde op donderdagochtend kwart over 6 op of ik mocht komen.....hadden ze me p.p. op vrijdagochtend ingepland...het was dus niet zeker of ik wel mocht komen...ik baalde als een stekker want had geen oog dicht gedaan....uiteindelijk mochten we toch komen...
    om half 8 in het ziekenhuis...
    aan de ctg gelegd...toen kwam de vk en die zei ik twijfel of ik je vliezen zal breken of eerst overleggen of het wel verantwoord is i.v.m. de drukte of dat je naar huis moet.....PARDON??? ik zei nou breek me vliezen maar gewoon! dat heeft ze toen ook gedaan....toen kwamen er wel wat weeen maar niet echt heftig...
    na 2 uur ook geen vooruitgang (2 cm) en toen besloten ze me aan de weeenopwekkers te zetten...toen ging het heftige werk beginnen....op een gegeven moment waren de weeen zo heftig dat ik ze zowat niet meer weg kon puffen en ook ging hyperventileren..toen heb ik om remifentanyl gevraagd (morfinepompje) en dat was heerlijk....ik werd er lekker relaxed van, en de weeen waren goed weg te puffen...op een gegeven moment vonden ze dat het zo snel ging dat ik al naar de verloskkamer verhuisd werd....daar getoucheerd...6-7 cm ontsluiting...ik vroeg hoe lang denk je dat het ongeveer gaat duren? 1-2 uur zei ze...nou binnen een half uur kreeg ik onwijze druk van onder en hielt ik het niet meer.....10 min persen (3 persweeen) en ze was er....een klein scheurtje maar geen last van en verder ben ik al weer redelijk mobiel...
    het is me echt 100% meegevallen, en dat ik er zo tegenop zag was dus achteraf helemaal niet nodig...ben blij dat alles achter de rug is:)
    Fae is echt een moppie, ze is heel rustig, huilt weinig, slaapt veel en drinkt alles helemaal op;) 'savonds heeft ze af en toe wat krampjes maar niet heel erg...ze komt snachts 1 x voor een voeding en dan 8 uur pas weer:) als het zo doorgaat is het een ideaal kind:p (even afkloppen..)

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    grote zus noa met fae

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Fae Elize

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    cossy is inmiddels ook bevallen van een dochter genaamd Esmée!

Deel Deze Pagina