Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ingeltje, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Mama/ Uitgerekende datum/ Denkt te krijgen/ Krijgt/ Heeft al

S1980/ 27 januari 2010/ ? / ?/ Een dochter
    Snoop1979/ 19 maart 2010/ ?/ Meisje/ Eva
    Milo/ 28 maart 2010/ ?/ Verrassing!/ Een zoon
    Mmeke/ 29 april 2010/ Jongen/ Verrassing! / Een zoon
    Ingeltje/ 30 mei 2010/ Meisje/ ?/ Julian
    Danoontje/ 15 mei 2010/ Meisje/ Meisje/ Milan en Robin
    Moesje83/ ?/ ?/ ?/
    Sandra82/ 12 augustus 2010/ ?/ ?/ Een zoon
    Tamar/ 28 augustus 2010/ ?/ ?/ Een dochter
    Mila2008/ 24 augustus 2010/ ? / ?/ Een dochter
    Hokiepokie/ 23 augustus 2010/ ?/ ?/ Een zoon
    Linda221/ 23 augustus 2010/ ?/ ?/ Noa
    Sanne1234/ augustus 2010/ ?/ ?/ Een zoon
    Cossy/ augustus 2010/ Meisje/ ?/ Vince en *Sem

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo meiden hier een heel klein btje opgeknapt...de koorts is weg alleen nog veel keelpijn en hoesten...heb 3 dagen koorts gehad (38.7-39.5) veel op bed gelegen..ben wel 1e en 2e kerstdag naar ouders en schoonoudersgeweest...maar was niet echt gezellig..mijn vriend is nu ook ziek...dus we hebben het wel weer lekker getroffen met de feestdagen:( was ook best ongerust...dus gister naar de ha post geweest maar de dokter kon niets geks ontdekken...gewoon uitzieken en voor de beeb was het niet schadelijk...dus was wel gerustgesteld...hopelijk ben ik voor ouderjaarsavond weer opgeknapt....

@danoontje spannend joh een nieuw huis!!!

ik heb een klein vermoeden dat het een jongetje is...ik voel me heel anders als toen bij noa...maar ja kan ook komen doordat ik ziek ben...ben echt wel benieuwd...een meisje zouden we ook onwijs leuk weer vinden..

3. 4days

4days Niet meer actief

Danoontje -> Wat leuk zeg! :D En wat spannend ook, zo'n verhuizing! Wij zijn afgelopen februari verhuisd, het is toch een hele onderneming. Maar wel ook heel leuk!

Milo -> Wat leuk zeg, de 3d echo! :D Geniet er maar van!

Linda -> Balen dat jullie zo ziek zijn! :( Rust maar lekker uit, dan zijn jullie vast met nieuwjaar weer opgeknapt. :)

Ik heb vandaag de eerste zwangerschapskleding gekocht, hihi! Vooral omdat het heel erg afgeprijsd was hoor. Een hele mooie rok voor een tientje! En een soort parachutestoffen broek voor 2,95 (!!!)... Daarnaast nog een mooie jeans gekocht voor 30 euro, dus dat is wel redelijk normaal. Maarja ik had van de vorige zwangerschap nog maar 1 oude flutjeans, dus moest sowieso nieuwe dingen kopen.

4. 4days

4days Niet meer actief

Moesje83/ ?/ ?/ ?/

Afspraken

december

30: Milo 3D echo
    Januari
    01: Cossy eerste echo

5. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht

Moesje83/ ?/ ?/ ?/

Afspraken

december
    30: Milo 3D echo
    Januari
    01: Cossy eerste echo
    04: Sandra eerste echo

6. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

De mevrouw van MvM is net geweest! En ik zat van tevoren echt te hopen dat de test wel positief zou zijn (whahahaha STOM he! :D ), maar het streepje knalde zowat van het ding af! :D En dat terwijl ik net 5 weekjes zwanger ben! :D Dus ik helemaal blij, hihi. Mocht ook een kadootje uitkiezen. Serviesje, boek over zwangerschap of dvd. Maar serviesjes heb ik al veel te veel en een boek heb ik ook al, dus heb maar de dvd gekozen. kan ik weer lekker gaan zitten janken als ik zie hoe het baby'tje zich ontwikkelt. :D

Oh ik mag trouwens volgende week beginnen!

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @cossy nou dat had ik ook hoor toen ik zwanger was van noa toen dacht ik wat nou als die test negatief is...hahah ik heb me net toch maar ook aangemeld voor mvm ik twijfelde eerst omdat ik de vorige keer die lucht van die flessen toch wel erg ranzig vond...maar het is voor een goed doel..

8. 4days

4days Niet meer actief

Ohw hehe... Het wordt mijn eerste keer dat ik meedoe... De vorige keer woonde ik wegens omstandigheden tijdelijk bij mijn ouders en opa in huis, dus toen had ik ECHT geen zin om kannen met urine te gaan bewaren... ;)

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hoii,

Hier ook in verwachting van de tweede. Ben 21 juni uitgerekend. Wat we krijgen heb ik nog geen idee van misschien later in de zwangerschap ik wil mezelf deze keer laten verrassen als het lukt ;). We maken het zo ie zo niet bekend mogen we het weten. En ik heb een dochter van bijna 9 maanden Kailey. :) Hoop hier gezellig mee te mogen kletsen. Zal vanavond is even alles lezen.

groetjes

10. 4days

4days Niet meer actief

Welkom, gezellig! :D Knap als jullie kunnen wachten met het geslacht hoor. ;) Ik ben daar echt veeel te nieuwsgierig voor, hahaha!

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @pricilla welkom hier lijkt me wel pittig als je nog n kleintje van 9 maanden hebt..met name dan omdat ze nog niet loopt...wel leuk straks dat het leeftijdsverschil lekker klein is...ik vind het ook knap als je het geslacht voor je kan houden/het als een verrassing houdt..ik ben ook veel ste nieuwsgierig...

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Dank jullie wel!

Ja het lijkt mij ook heel erg pittig en probeer me dochter nu al een beetje te leren zichzelf te vermaken enzo en geduldig te wachten in haar stoel na het eten enzo. Haha beetje voorbereiden.

Maar ja de tweede stond ook niet op de planning hoor (tot zover je dat kan plannen kinderen krijg je natuurlijk die neem je niet) maar om nou om die reden het niet te laten komen zou ik nooit over me hart krijgen. Dus we gaan de uitdaging aan en het is meer dan welkom. :)

Lopen doet ze inderdaad nog niet maar ik hoop met die tijd wel ze staat nu al zelfs een paar seconden (lees 5 )los. Ze is erg snel met daarmee. Dus we hebben hoop dat ze met 1 jaar loopt. Haha

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    dat hoop ik ook voor je;) noa liep met 15 maanden pas...wat overigens gemiddeld is maar het leek wel een eeuwigheid te duren...

14. 4days

4days Niet meer actief

Dat is wel fijn als ze dan al kan lopen ja! Hoewel het niet superveel scheelt moet ik bekennen... Ons zoontje loopt sinds hij 12,5 maand is, maar nu met 15 maanden kan ik hem nog steeds niet zomaar ergens los laten lopen, want zodra hij enthousiast wordt laat hij zich door zijn knietjes zakken... (ook in de regen/modder/sneeuw ja ;))

Ik vind dat trouwens ook wel wat hebben, de kindjes zo dicht bij elkaar. Onze zoontjes zouden ook zo dicht bij elkaar hebben gezeten qua leeftijd, als het niet mis was gegaan...

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hihi als ze op mij lijkt loopt ze voor haar eerste jaar. Ik ga me nu in iedergeval niet druk maken weet toch niet hoe het gaat lopen ik laat het wel allemaal op me afkomen weet ook niet hoe het volgende kindje wordt/is. :) Kijk er in iedergeval weer heel erg naar uit.

16. 4days

4days Niet meer actief

Acj ja, laat je maar niet gek maken hoor, het komt hartstikke goed. :) Dan is het maar een beetje drukker, kan ook gezellig zijn. :) En zo lang je nog een box hebt kun je toch altijd je handen even vrij maken. Komt helemaal goed hoor! :D

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    je moet je ook zeker niet gek laten maken hoor (dat wat ook mijn bedoeling niet:p) je gaat een hele mooie tijd tegemoed! geniet lekker van je zwangerschap en veel meeklets plezier hier;)

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ooh maar dat idee had ik ook niet hoor gewoon lekker zeggen (typen wat je wilt). En er is wel heel veel meer voor nodig om bij bang te maken :p hahahha. Ben erg nuchter daarin en vertrouw altijd op mezelf ;)!

19. 4days

4days Niet meer actief

Hihi dat wilde ik daarmee ook niet zeggen hoor. ;) :D Bedoelde t meer algemeen. ;)

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina