Ja he hahaha wordt binnenkort wel anders ik heb namelijk een korte buik (zoals ze dat noemen) dus bij mij kan het maar een kant op dalijk VOORUIT er is anders gewoon niet veel ruimte 8)
Mooie bolle buikjes hebben jullie kan niet wachten tot die van mij ook weer zo is. (alhoewel wat zeg ik nu weer...haha) Nee mis me buik wel hoor van me vorige zwangerschap ga er nu ook weer 100% van genieten.
hallo allemaal!! Ook ik mag me aanmelden dat wij in verwachting zijn van onze 2e! Iedereen heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Danoontje -> Zo jij hebt ook al een mooie buik zeg! Wondertje2 -> Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap. Wanneer ben je uitgeteld?
Hallo meiden, Kom ook nog even langs. Vandaag de 3D echo gehad. De kleine lag er niet goed voor. uiteindelijk wel wat mooie plaatjes van het gezichtje. maar we mogen volgende week terug. Mooie buikjes zie ik hier voorbij komen! Fijne jaarwisseling alvast voor iedereen. Wij zijn dan in een landal park. Dus lees volgende week weer bij! Liefs milo
Milo -> Fijn dat de echo goed was! Minder dat hij niet zo goed lag... Maar je profielplaatje is echt heel erg leuk! Ik had helaas vanavond was bloedverlies en buikpijn, dus hoop echt dat dit niet alweer het begin van het einde is... Nouja, het kan ook nog gewoon groeipijn zijn en een gesprongen vaatje door het snelle groeien ofzo... Daar hoop ik in ieder geval op.
Milo heerlijk hoor in Landal geniet er van. En wat een mooie echo. Cossy was het geen innestelingsbloeding? Heb ik bij me dochter ook gehad. Hoop in iedergeval dat het helemaal goed zit en vals alarm is.
dames jullie ook allemaal fijne jaarwisseling!! een gelluk en gezond 2010 toegewenst met allemaal mooie newborns!!!
Priscilla -> Het fenomeen innestelingsbloeding is grotendeels een fabel... Ja het bestaat wel, maar dan 10 dagen na je ei. En niet in de 6e week van de zwangerschap... Maar het kan wel een gesprongen adertje zijn geweest ofzo. (wat vaak onterecht innestelingsbloeding wordt genoemd)
Ja klopt dat de innesteling plaats vind rond de 10-11e dag na je ovulatie. Ach ja ik ben geen expert op dit gebied haha. Maar heb in iedergeval bij me dochter ook bloed verloren schrok me kapot had net een paar maanden daarvoor een curretage ondergaan voor een windei. Dus dacht nee niet weer he. Maar het is toch goed gekomen.
Hihi ja, maar is precies zoals er staat, bij 3 weken zwangerschap... (dus een weekje na je ei) Maar ach, er zijn heel veel vrouwen die wat bloedverlies hebben tijdens hun zwangerschap, dus het hoeft inderdaad niets te zeggen. Ik ben er eerlijk gezegd niet eens bang voor dat weer hetzelfde gebeurt als de vorige zwangerschap. Dat kan gewoon niet voor mijn gevoel, ZO veel pech heeft niemand... En het kwam toch niet onopgemerkt ofzo, het was geen twijfelgeval. Het bloed gutste echt langs mn benen af... Nee dat gaat echt geen 2e keer gebeuren.
Is niet gek ook natuurlijk als je je bedenkt wat daar binnen allemaal gebeurt is een bloedinkje wel logisch eigenlijk. Je lichaam moet nogal veel doen en hard werken voor zo'n zwangerschap.
Ja inderdaad, en alles is veeeeeeel beter doorbloed dan normaal. Dus een heel klein stootje of verkeerde beweging is al genoeg om wat bloedverlies te krijgen... Zo lang het niet teveel bloed is en er geen krampen bij komen zal het wel goed zijn.
Had laatst dat ik op de wc zat en ineens *pats* kijk in de pot allemaal bloed (nu lijkt het in water ook veel meer) Toch schrok ik eventjes tot ik besefte van wacht even me *kont doet zeer oh een aambei die geknapt is. (lekker verhaal maar goed ) Hoe gek kan je jezelf maken..haha