[I][QUOTE=Mups;14367527Ik heb lang geleden een keer meegedaan aan That's the question. Heeft me 1000 euro opgeleverd Ik ook! maar heb er 2000 aan overgehouden
Bij Prins zoekt vrouw of weet ik hoe het programma heette met buitenlandse prinsen. Had helemaal niets door, ik zit dat programma te kijken en zeg 'goh, daar waren wij toen ook' om mezelf daarna vol in beeld te zien . Nou, dat waren mijn 15 seconds of fame geloof ik.
nou ik niet maar mijn kamer wel XD de koningin opende toen het sophia kinderzh waar ik lag na een heftige operatie (was toen 6 jr) ik mocht kiezen nog een nachtje blijven en de koningin ontmoeten of al lekker naar huis.. koos voor het laatste want had enorme heimwee.. dus eenmaal thuis zag ik later wel ''mijn'' kamer in het zh en werd de koningin verteld dat ik net naar huis was.. en ben op de radio geweest bij slam fm bij de neukplaat (ik verzin de titels niet ) ik smste voor de grap en werd toen opgebeld en kwam in de uitzening.. won toen 7 condooms met bob sinclair erop haha.. ooh en het nummer dat ik had aangevraagd was sextherapy van robin thicke
bij 'wat schat je' op de tribune.. we hadden alleen een tegoedbon gewonnen.. de reis ging naar de mannen ! (en wat een grote chagarijn is die jeroen van der boom !! )
Ik ken het programma beschuit met muisjes ook niet, ben dol op baby programma's dus ik ga opzoek bij uitzending gemist Aan babyboom mee doen was een erg leuke ervaring, ook erg leuk om iedereen die je bij de opnames zag en sprak terug te zien op de tv.