Clomid: overtijd en negatief testen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marriedgirl, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb deze cyclus Clomid 100 mg gekregen, op dag 15 was op de inwendige echo te zien dat er een eisprong is geweest.
    Ik zit inmiddels op dag 34 (19 dagen na de eisprong) en test alleen maar negatief. Ook geen menstruatie te bekennen.

Ik vind het allemaal erg vreemd, want al vrij snel na de eisprong kreeg ik last van lage rugpijn, die tot op de dag van vandaag aanwezig is. Dit wordt naarmate de dag vordert, erger. Dan is zitten onwijs vervelend, ook lage buikpijn, mn broek of legging lijkt er heel hard op te drukken alsof het te strak zit....Ook veel witte afscheiding, wel met vlagen.

Ik heb al contact gehad met mijn arts, deze gaf aan dat ik maar weer aan de provera moest, ben hier nogal van geschrokken! Dit was toen ik 3 dagen over tijd was, en is volgens de bijsluiter absoluut niet ongevaarlijk bij een zwangerschap!!

Gezien mijn rug- en buikpijn, en de witte afscheiding, heb ik het gevoel dat er iets aan de hand is. Het liefst een zwangerschap natuurlijk, maar het baart me ook zorgen, want wat is dit als ik NIET zwanger ben?
    Vorige maand zat er een cyste op mn eierstok, dit voelde heel anders, maar er gaat gewoon van alles door je hoofd....

Wie herkent dit? Eisprong wat te zien op de echo, leeg blaasje, dus ik moet toch óf ongesteld worden óf zwanger zijn?? Ik zit al ruim na de eisprong....

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier ook wel eens gehad en toen bleek ik twee cystes te hebben, die alles hormonaal in de war schopten. Het kan ook zijn dat je toch geen of geen goede eisprong hebt gehad, waardoor je nu ook niet ongesteld wordt. Als je zwanger was geweest, had je inmiddels positief moeten testen. Succes!

3. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ben het niet helemaal met je eens dat je bij een paar dagen overtijd al positief had MOETEN testen! De meesten testen pas vanaf een paar dagen ná NOD positief...Een aantal vriendinnen van mij testten allemaal pas bij 1 week na NOD positief!

Wat de cystes betreft had ik al nagevraagd aan mn gyn, zij zei dat deze kans vrijwel nul is omdat we op de echo (waar de gesprongen follikel te zien was) verder geen grote blaasjes zichtbaar waren. Die zouden nu dus ook niet meer gevormd kunnen zijn, maargoed, heb wel meer dingen waar ik het niet mee eens ben bij haar, dus wie weet.....
    De cyste die ik vorige maand had, voelde in iedergeval heel anders. Was alleen pijn in mn lies, terwijl ik nu lage rugpijn, gecentreerde buikpijn en witte afscheiding heb.

Ik doe morgen een test, en als deze negatief is ga ik om een echo vragen.

4. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik denk dat het verstandiger is om in plaats van een echo een bloedtest te vragen,dat geeft meteen uitsluitsel.

heel veel succes/sterkte...ik hoop dat je stiekem zwanger bent maar dat jouw hcg via een urine test niet op te sporen is ;)

Deel Deze Pagina