5 dagen overtijd.. wie teste er pas laat positief??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door OemRomaissa, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    Hallo dames,

vandaag ben ik 5 dagen overtijd maar vanochtend was de test weer negatief, op een heel licht raar streepje na, dit streepje heb ik nu al 1 week lang op de kv 2 voor 5 euro testen maar hij word niet donkerder. dan moet ik hem toch als negatief beschouwen??

gisteren had ik een cb + test gedaan en daar kwam een heel licht plusje maar vanochtend heb ik weer getest met kv en daar was hij dus weer negatief, en ik hoor zulke goede verhalen over die testen, dus die zullen het toch wel goed aangeven?

normaal ben ik nooit overtijd, maar ik heb dus ook geen positieve test. gisteren kocht ik 3 digitale cb testen voor 20,00 euro maar het aparaatje was defect ( heb ik weer)

nou ja ik zit er dus aan de denken om weer een cb + te kopen, maar groter kans dat die natuurlijk ook negatief zal zijn...

vanmiddag of morgen mag ik even bij de gyn (loop onder controle ivm 6 miskramen) even plas afgeven voor een testje, maarja die zal natuurlijk ook wel negatief zijn

wel weet ik dat als ik niet meer zwanger ben, het wel ben geweest, vorige week ( 1dag voor nod) teste ik met een dipstick een duidelijke 2de streepje, maar die testen waren op, dus ik ging over naar de kv testen en die gaven vanaf die dag tot vandaag een rare lichte streep, die je haast niet ziet met het blote oog (lijkt op een indroogstreepje alleen hij komt elke keer direct) ik had last van kwaaltjes, maar die zijn nu ook minder tot weg, eigenlijk, maarja ook geen ongi te bekennen..

vanmiddag heb ik een afspraak bij de HA, en ik ga vragen of ze me urine willen testen op eiwitten, ik heb namelijk ergens gelezen dat als je te veel eiwitten in je urine hebt zitten, de test ook vals licht positief kan uitslaan (weet iemand hier iets meer over)

lang verhaal geworden hahah
    maar wie testen ook negatief en was toch zwanger??

liefs oem (mama van ) romaissa

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Helaas ben ik geen dokter, maar toch zou ik zeggen; een licht streepje is een streepje. Ik had zelf pas na twee weken een echt overduidelijke test. Kruidvat bleef licht en de cb + was de eerste keer ook licht. Maar hij was er wel!

Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog gaat zeggen!

3. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik ben net naar de gyn geweest en de test daar was negatief. ik mocht bloedprikken en over 2 weken heb ik een afpsraak met een eventuele echo (als ik niet ongesteld word in die tussentijd)

zei vermoede dat ik niet zwanger ben, maar dat ik een probleem heb met de eisprong, dat er geen eitje vrij komt ofzo, ik snapte het niet helemaal maar goed ze kon er pas over 2 weken iets over zeggen aangezien we eerst af moeten wachten op de bloeduitslag

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wel fijn dat je terecht kon in elk geval! Twee weken wachten is lang, maar wie weet krijg je dan wel een duidelijk antwoord!

Deel Deze Pagina