@ Lien, dank je voor je leuke reactie! Spannend je eerste! Die tests zijn wel geweldig he?! Zo'n bevestiging is toch prettig. Ik kan me niet voorstellen dat ze het vroger zonder moesten doen... Voor ons wordt het ook onze eerste. Waarschijnlijk gaat het bij ons niet zo hard omdat ik veel stress heb gehad het afgelopen jaar. Dat schijnt ook veel effect te hebben op je vruchtbaarheid. Vier jaar geleden ben ik een avondstudie begonnen en ga deze volgende week afronden. Ben nu een maand vrij en erna ga ik proberen weer aan een nieuwe baan te beginnen. De stress is er dus sinds een maand vanaf, dus we hopen dat dat "werkt" . Mijn NOD is nu de 26e. Een a twee dagen na mijn afstudeerzitting zou een leuk cadeau zijn!! Geniet ze van de zwangerschap!
He Arnoe, Dat zou inderdaad een mooi kadootje zijn! Ik hoop voor jullie dat het werkt (dat ont-stressen). Bij ons is het eigenlijk ook een heel mooi kadootje (sowieso natuurlijk), heb de afgelopen weken ziekenhuis in ziekenhuis uitgelopen. Ze hebben nu vastgesteld dat ik Astma heb. Dat is dus wel een aardige domper zeker omdat ik ook al 9 jaar Reuma heb. Daarnaast loopt mijn contract af 1 januari 2012 en gezien de bezuinigingen schat ik mijn kansen in op 0,0% voor een vaste aanstelling. Dus qua planning en qua goed nieuws viel het zeer goed. Nu hopen dat alles goed blijft gaan en dat mij het verdriet van een miskraam bespaart blijft. Daar ga ik uiteraard wel vanuit, maar het is toch wel spannend. Ik zal voor jullie duimen en direct even laten weten hier op het forum als het raak is he?! Groeten Lien
Goedenavond meiden! Ik ben nu..uhm...iets van 19 dagen over tijd... afgelopen zaterdag test gedaan...negatief....en nu durf ik niet opnieuw te testen.. als hij weer nega is dan vind ik het zoooo kut...en dan snap ik er niets meer van....want waarom wordt ik dan niet gewoon ongesteld... ik zit me dus inmiddels al bijna 3 weken op te vreten:S... had vorige week ontzettende gevoelige tepels (heb ik niet als ik ongi moet worden btw) heb het gevoel alsof ik ontzettend opgeblazen ben... maarja...dat heb ik ook als ik ongi moet worden of ben...dus...ik wordt gek denk ik... iemand tips?