hallo allemaal ik heb vorige week een positieve ovulatietest gehad. Wie van jullie is er snel zwanger geraakt na een positieve test? en voelde jullie de innesteling? gr manon
ik moet nog even afwachten. Ik ga morgenochtend testen als mijn temp hoog blijft. Zit nog wel 5 dagen voor NOD maar je weet maar nooit. Dina (ook van het forum) is nu wel zwanger. Heeft ook een posi ovutest gehad en heeft 5 dagen voor NOD posi getest in de 2e ronde. Zij was al in ronde 1 zwanger, maar heeft helaas een vmk gehad. Dus tja....wie weet
Ik had 26 november een positieve ovutest en voelde hem op 27 november springen. Nu zwanger! Denk dat mijn innesteling 1 december was.
nou ik hoop dr ook op! haha deze ronde 1e ronde ovu testen, 3e ronde, 5 maanden bezig in totaal. dus ik hoop ut! ff afwachten nog
Gebruikte de persona net voor de tweede maand omdat ik na mijn MK een heel lang cyclus heb gehad en ik niet in twijfel wilde zitten. Na de tweede keer een ei op mijn persona was het raak. En nee heb geen innesteling gevoeld.
Heb het 2 jaar zonder testen geprobeerd, niks...daarna 1 ronde mét testen en...meteen raak! De innesteling heb ik volgens mij niet gevoeld.
Ik was al een tijdje gestopt met de pil, maar werd niet zwanger. Toen ovutesten geprobeerd en direct raak. Ik heb er dus wel veel baat bij gehad! succes, Kaat
Bij mij tot nu toe ook nog niet gewerkt, maar ja ik ben dan ook wel een ouwtje... Ga nu ronde 10 in.... Wel een keer zwanger geweest (ronde 4) maar helaas is dat een miskraam geworden! Succes allemaal!
Hallo allemaal, Ik ga deze maand ronde 6 in en wil ook gaan beginnen met ovulatietesten, welke testen hebben jullie gebruikt?
hebben jullie ook wel een ovutest als zw.test gebruikt? En was de ovutest dan nega en zw test posi? of heb je wel gewoon altijd een posi ovutest als je zwanger bent?
Hai Kweb, ik had vorige maand een positieve ovu test maar werd gewoon ongesteld dus om jezelf niet gek te maken zou ik alleen naar een zw test kijken en geen ovu test hiervoor gebruiken.
Ik heb testen van sensitest gebruikt en heb ze ook gedaan toen ik zwanger was 2 stuks geloof ik en die waren echt knal knal paars dus echt heel positief! Maar ze gelden niet als zw test!