Vakantie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BuffySummers, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden over ongeveer 2 weken ga ik met mijn mannetje een midweekje weg naar zo een huisje van centerparcs, om gewoon even nog met zn 2en weg te zijn en te ontspannen. Nu vraag ik me af of ik gewoon in de wildwaterbaan kan die ze daar hebben. Ik ben daar altijd gek op geweest maar weet eigenlijk niet zo goed of dit kan/mag. En mag ik onder zo een solarium liggen?Als ik even gezwommen heb vind ik het altijd heerlijk om zo even op te warmen en uit te rusten.

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik zou het niet doen...de wildwaterbaan enzo is geen probleem....maar er botsen altijd best wel hard mensen tegen je aan in zo'n baan... Met gevolg dat je boos op hun wordt of ongerust word ofzo. Ik ben er ook gek van ...maar zou de wild waterbaan overslaan...

Solarium mag wel, zeker als je het wegend bent om te doen. Als je een zw-masker krijgt wordt ie wel nog sterker...maar niet iedereen krijgt die ;)

3. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    dat vroeg ik mij ook al af wij gaan dit weekend ook naar centerparcs maar ik denk dat ik het niet doe of het moet zo rustig zijn.

en onder de zonnebank mag wel maar je kan wel last krijgen van zwangerschapsmasker en dat is niet mooi, ik heb zelf ook plekjes :(

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Aan het begin van de wildwaterbaan staan normaal gezien bordjes waar op staat voor wie het niet geschikt is. Best even checken voor je erin gaat...

5. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Zou het niet doen! Toen ik zwanger was van de eerste ben ik met 30 weken nog van de glijbaan afgeweest (moet kunnen dacht ik). Dag later ben ik opgenomen met bloedverlies. Nu was de glijbaan niet de oorzaak, waarschijnlijk heeft het het wel versneld. In het zh was ik: die dame die van de glijbaan ging.

Nu met deze zws. neem ik geen extra risico's meer, en een wildwaterbaan vind ik daar echt wel bij horen...

Maar goed, blijft persoonlijk, als het voor jou goed voelt!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik denk dat ik het toch maar niet doe...Hoe graag ik het ook wil ja of het moet echt mega rustig zijn... Ik wist niet dat je van een solarium ook zwschapsmasker kon krijgen..hihi nouja ik heb nu nog nergens last van heb donkerhuidje van mezelf best wel aardig wat pigment ik weet niet of je er dan sneller last van hebt?
    Misschien dat ik dan gewoon even eronder ga liggen ofzo.

Loesje alvast veel plezier! Welk park ga jij?

7. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi,

Ze zeggen inderdaad dat als je een donkerdere huid van jezelf hebt en donker haar, dat je dan eerder een zwangerschapsmasker krijgt. Ik ben van mezelf ook donker, dus heb tijdens mn vorige zwangerschap goed uitgekeken met zon, goed ingesmeerd. En dan maar een zelfbruinertje
    (goed merk) gebruiken, zodat je niet zo afsteekt bij de rest hihi.

Groetjes Manon

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    nou door dat zelfbruinertje...lóreal...kwam me masker wel extra tot uiting...je krijgt het of niet. Je weet het gewoon niet van te voren...

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha nou ik weet niet of je in mn album hebt gekeken maar ik hoef geen zelfbruiner hoor meid :D maar het ging mij meer om of het solarium hetzelfde effect heeft als zonnebank want dat wist ik niet. :) Ik ga er niet onder om bruin te worden maar om warm te worden als ik gezwommen heb ;)

10. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hahahaha

Nou zie ik het, lekker bijdehand van me! Nee heb je inderdaad niet nodig. Maar ik zou toch uitkijken met je huid, you never know. Ik ken verhalen van iemand die het zo erg had, dat ze het weg heeft moeten laten laseren, dus ik neem liever geen risico.

Gr, Manon

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Bijzonder :confused: ...mijn zw-masker was heftig (zomer) ..zag er uit als een donker ring baardje :rolleyes: ... was met 2 weken weg...

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha nee heb ik niet nodig he hahha.Wow Manon dat is wel heftig zeg jeetje. Nou ik zie het wel als ik daar ben hhihi ik kijk er zoo naar uit lekker elke dag languit in bad liggen (we hebben alleen douche in ons huisje) ....

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    OOh Beastie dat lijkt me ook balen trouwens...als het eruit zag als een ringbaartje.. :confused:

14. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Ja joh heeeeerlijk, wil ook wel zoiets, maar we gaan eerst verbouwen. Over een week komt onze dakkapel, we moeten een extra kamer creeren, dus dat maar eerst.

Geniet ervan!

15. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
  16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hey Manon oh ja dat moet dan even voorgaan he! Ja ik ga er zeker van genieten nog 2 weekies wachten en dan gaan we...dank je ik zal zo even kijken naar de link.

17. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi hoi

Wij gaan naar de huttenheugte bij emmen in de buurt.

wij wouden niet zo ver weg ivm met mijn zwangerschap voor het geval dat er wat is, ik loop toch al op het laatst en je weet maar nooit :)

Waar gaan jullie heen?

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi Hutteheugte vorig jaar heen geweest is leuk park! :D Wij gaan naar de Kempervennen schijnt ook wel leuk te zijn.

19. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ja volgens mij maakt het niks uit waar je naar toe gaat de parken van centerparcs zijn altijd wel leuk.

veel plezier over twee weekjes. :)

Deel Deze Pagina