@esin.. het valt op zich wel mee hoor. Als ik nu examen zou inboeken, dan zou het inderdaad pas eind augustus zijn. Alleen bij het CBR geven ze niet meteen alle examinatoren vrij, soms komt er weer een hele dag vrij. Ik heb 3 weken geleden nog examen ingeboekt voor 2 leerlingen, die doen volgende week al examen.
Ik ben ook 4 keer gezakt en met staatsexamen geslaagd , en naar mijn idee reed ik de laatste keer het slechts van allemaal mijn examens ... Begon ook zeer beroerd aangezien mijn examinator mijn voorganger verschrikkelijk uitschold en toen ik mocht begon hij te snauwen en maakte me duidelijk dat hij toch hoopte dat ik hem niet voor niets mee zou laten rijden ... en nerveus dat ik was .. pfffff
Balen zeg meid! Hopelijk haal je het de volgende keer! Probeer niet onzeker over te komen (hoe moeilijk dat ook is) Examinatoren letten daar namelijk heel erg op..
Dit meen je niet..? Van zulke examinators word je natuurlijk alleen maar nog zenuwachtiger! Ik hoop toch echt dat ik een beetje een vriendelijke examinator tref anders ben ik echt bang dat ik dichtklap en zelfs niet meer zou weten waar de rem zit...
Ik ben 27 september uitgerekend dus hoop dat er nog een plaatsje is mocht ik 31 juli zakken voor mijn examen..
Ik heb ruim 90 lessen gehad, ben twee keer gezakt en de derde keer slaagde ik. Toen had ik ook 'n examinator die lekker op z'n gemakkie naast me zat en aan 't ouwehoeren was. Daar word ik ontspannen van... Overigens had ik de hoofdprijs: én het rijbewijs én twee jaar later ben ik met m'n toenmalige rij-instructeur getrouwd..
"esin... nou volgens mij moet dat lukken! Maar we gaan natuurlijk voor 31 juli @happy... haha dat is grappig! Hoor je vaker hé? Ik ben ook getrouwd met 1 van mijn eerste leerlingen haha.
Tja, wat wil je, na ruim 90 lessen ga je toch naar elkaar toe groeien Ik heb wel het gevoel dat ik nu EXTRA onzeker ga zijn omdat ik dit examen best goed reed, zonder ingrepen e.d. Nu vraag ik me echt af wat ik de volgende keer nog anders moet doen.. want onzeker ben ik nu eenmaal tijdens een examen maar goed, we zien het wel. Over 5 weken ga ik op vakantie, eigenlijk wil ik voor die tijd nog een keer afrijden... In oktober ga ik nl nachtdiensten draaien en heb dan echt mijn rijbewijs nodig. Ik heb alleen geen idee hoelang de wachtlijsten op dit moment zijn. Daarbij komt nog dat mijn rijinstructeur morgen op vakantie gaat voor 5 weken. Ik zit er over te denken om een andere rijschool te bellen want als ik nu 5 weken stop wordt het alleen maar moeilijker om het weer op te pakken. Wat zouden jullie in dit geval doen??
Jammer he? Natuurlijk begrijp ik wel dat examinatoren daar op letten, maar een examen is zo'n momentopname. Mijn examinator beaamde dat het rijden best goed ging, maar hij wist niet zeker of ik het ook zo vol kon houden als het druk is op de weg (het was nu vrij rustig) Tja, ik kan er natuurlijk ook niets aan doen dat ik op een rustig tijdstip afrijd :S Ik begrijp zijn dilemma echt wel, voor het zelfde geld rijd ik morgen onder een vrachtwagen, met rijbewijs. Maar toch... het blijft balen.
Weet je ik heb van een kennis gehoord die weer iemand kent die bij het CBR heeft gewerkt, dat van te voren al vast staat of je bent geslaagd of bent gezakt.. Die kennis is ook met 2 ingrepen geslaagd, terwijl een ander die goed rijd en geen ingrepen heeft gehad weer zakt.. Ik weet niet of het waar is, maar je weet maar nooit..
Ik heb besloten toch een andere rijschool te bellen. Ik vind het echt zonde om nu 6 weken te stoppen. Ideaal is het niet, weer een andere auto, iemand anders naast me, maar goed, ik hoop dat het goed komt!
anne.... ik zou inderdaad ook een andere rijschool bellen. Welke regio les je eigenlijk? Is de rijschool waar je nu rijdt een 1 mansrijschool dan? esin... ik vind dat eerlijk gezegd wel een beetje onzin. Ik ben al 7 jaar rij instructeur, bij 3 verschillende regio's gereden, maar heb dit in ieder geval nooit meegemaakt.
Ik rij af in Roosendaal, en de rijschool waar ik les is een familiebedrijf. Allemaal in 1 keer op vakantie dus Erg jammer, maar ik wil graag voor mijn vakantie over 5 weken nog een keer afrijden. Als het goed is gaat dat net lukken.
Vandaag weer een les gehad... Het gaat voor mijn gevoel steeds slechter.. Ik vind het ook erg zwaar worden, om zwanger te zijn en dan ook nog 2 uurtjes achter elkaar te lessen... Ik ben op ten duur zo vermoeid en krijg mijn hoofd er dan ook niet meer bij.. Ga allemaal rare fouten maken.. Ik heb het gevoel NOOIT te slagen..
Nou ja zeg...echt ongelofelijk...zeggen dat je het zat bent en dan iemand nog laten zakken ook...pfff...ik blijf het idee houden dat het helemaal aan je examinator ligt hoor of je slaagt of zakt. Hebben ze goeie zin ja of nee, staat jou kop hun aan etc etc. Ik vind het echt geldklopperij.
hallo, Ik wilde graag weten uit welk boek of site jullie je theorie hebben geleerd.. ik heb nu zo'n cd waar je examen kan doen met vragen enzo en dat gaat best aardig maar moet gewoon alle regels kennen natuurlijk! groetjes Iman
Straks mijn Tussentijdse toets... Ik hoop dat ik mijn bijzondere verrichtingen haal.. Ik heb al 2 hele nachten niet geslapen door de spanning.. Ik voel me net een spook... Ben blij als het achter de rug is...
ik ben twee keer gezakt voor mijn examen. de derde keer mocht ik afrijden, maar een dag van tevoren kreeg ik en mijn ex een motor ongeluk waardoor ik in het ziekenhuis belandde. kon dus niet afrijden! na weken weer een paar lessen gehad, maar wat was ik bang in het verkeer! Dit werd op de dag van mijn examen wel verteld aan de examinator, en ik heb ook tijdens het afrijden behoorlijk watr schrik momenten gehad, waardoor ik veel fouten maakte. Ik kon ze zelf oplossen, en omdat dat mezelf lukte was ik toch geslaagd terwijl ik dacht het niet gehaald te hebben! zoveel fouten! de eerste keren dat ik gezakt was vond ik ook onterecht en ook mijn leraar vond dit. maar sommige rij instructeuren gaat het er echt neit om of je fouten maakt, maar hoe je erbij handelt. zie je ze zelf in? kan je het zelf nog oplossen? en idd, helaas zijn er examinatoren die er geen zin in hebben en waar het om gaat of ze je mogen... (ik kon met de eerste absoluut niet overweg, wat een kwal!)
Ben weer terug van mijn TTT... En wat ging het slecht zeg!! Ik was daar aangekomen zo enorm nerveus geworden... Pfff De examinator was gelukkig een hele leuke, aardige man die me een beetje op mijn gemak probeerde te stellen, maar ik bleef de rit enorm gespannen waardoor ik fouten ging maken.. Natuurlijk viel mijn moter uit... 1x verkeerd richting aangegeven.. Ik kreeg een ingreep op de invoegstrook, omdat ik niet genoeg snelheid had gemaakt en al gelijk wilde gaan invoegen... Ik reed volgens hem te voorzichtig, ik moet meer snelheid maken en vooral op de snelweg! Maar met de snelweg heb ik ook gewoon moeite en daar moet ik nog goed aan gaan werken tot mijn examen! En ik doe sturen en Nacontrole tegelijkertijd inplaats van eerst de Nacontole eerst en dan pas sturen.. En ik kom onzeker over op hem... ! En als ik wel iets wilde vermijden dan is het onzeker overkomen.. Mijn vriendin is namelijk 6 x gezakt, omdat ze haar te onzeker vonden in het verkeer... Maar gelukkig heb ik wel vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen die gingen gelukkig vrij goed.. Ik heb nog 3 weken te gaan om te werken aan mijn punten dus hoop dat ik het toch nog ga halen ondanks deze slechte TTT..