Ik kan het echt nouwelijks geloven maar ik denk dat ik nu dan eindelijk zwanger ben! Ik geloof dat ik nu wel een miljoen keer naar de test heb gekeken en ik geloof nog steeds niet dat ik zie wat ik zie.......misschien geloven jullie het wel Het is ook een beetje eng want dit zou betekenen dat ik nu 4wkn zwanger ben en er kan nog zoveel gebeuren........ :
We hebben vandaag de uitslag van de bloed test gehad en we zijn echt ZWANGER! We moeten volgende week nog een keer komen voor een extra test en krijgen we ook een vroege ego...... We gaan hele spannende tijden tegemoet......
Ik heb vandaag een tweede test gedaan..................en de twee streepjes zijn nu bijna dezelfde kleur Het ziekhuis had me een beetje bang gemaakt omdat ik woensdag nog een keer langs moet komen voor bloed prikken om te zien of de HCG gestegen is. Dus ik dacht dat verteld een test ook! Het word nu wel heel spannend.............doordat we woensdag ook een vroege ego krijgen, gaan we ons kindje misschien voor de alllereerste keer ontmoeten
Vandaag zijn we weer naar het VU geweest voor een tweede bloed test en deze was nu goed positief! Ook hebben we een ego gehad..........er was een klein vruchtzakje te zien in mn baarmoeder. Hij was voor 5wkn wel klein maar dat zegd nog helemaal niks. Hij zit waar hij moet zitten! Verder was de ego zoals hij behoorde te zijn Volgende week hebben we nog een ego en als alles gaat volgens plan kunnen we dan het vruchtje zien zitten
GEFELICITEERD! Super zeg Ik heb vammidag ook een test gedaan (zie album) en ook 2 streepjes! Des ondanks dat ik ongesteld ben geweest voor anderhalve week terug maar dat zelfde heb ik ook gehad met mijn vorige zwangerschap morgenochtend nog een x testen en dan is het zeker JEEJ maar nogmaals gefeliciteerd liefs Carien xxx