Wauuww! Ik had al zo'n sterk gevoel dat ik zwanger zou zijn, en sinds gister middag test ik 3 keer positief! Wel een licht streepje!? maar Van gister naar vandaag is het al stukken duidelijker geworden! Dit zegt toch genoeg? Ik kan het nog niet geloven! Wauw wat een gevoel! Heeft iemand nog leuke tips voor het vertellen aan familie en vrienden!? Ik wens iedereen een geweldige zwangerschap toe, en veel succes met het eventueel zwanger worden! (L) liefs Leonie,.
gefeliciteerd! Wij hadden voor de opa's/oma's bij de prénatal rompertjes en slabbetjes gekocht met "I love Opa" en "I love Oma". Voor de rest van de familie vertellen we het op een verjaardag, ik denk dat ik een taartje bak die het wel voor ons gaat zeggen
Gefeliciteerd! Ik heb geen tips......wij zijn nu zwanger na de eerste IVF poging. Iedereen wist dat dit aan de gang was dus ik krijg nu veel vragen............en wat zeg je dan? Het is nog zo pril.....
Dankjulliewel! Ik denk dat ik maar voor de slabbertjes gaan! haha leuk idee! @ sloppyslayer -> Gefeliciteerd! Inderdaad.. succes ermee! (L) Wel ergg spannend allemaal! Waar hebben jullie trouwens als eerst heen gebelt, naar de huisarts of naar een verloskundige? En hoe kies je een verloskundigepraktijk? Sorry maar ik weet er nog echt niks van! liefs leonie..
Gefeliciteerd! Ik ben even ver als jij . Ik ga over 1,5 week moeders voor moeders, de verloskundige en de huisarts bellen. De huisarts alleen om te informeren, de verloskundige om een eerste afspraak te maken en moeders voor moeders zodat ik vanaf 6 weken kan gaan plassen!
Gefeliciteerd ! Ik weet nu sinds een week dat ik zwanger ben Zit nu op 9 weken. Wij gaan het dinsdag aan mijn schoonouders vertellen. Wij doen onze hond een soort van tshirt aan met de tekst, mijn baasjes worden papa & mama. Wat ook leuk is, als je een klein nichtje of neefje hebt, die een tshirt aan laten doen met een leuke tekst erop Succes ermee Groetjes.
Hallooo! Bedankt voor alle leuke reacties! Zaterdagochtend heb ik een clearbleu digital gedaan en die sprong meteen op zwanger dus hebben we het zaterdag aan familie verteld! Voor allebei de opas en omas hebben we een speentje met: I love oma, en een rompertje met i love opa gegeven! Ze vonden het echt super leukk! MOrgen gaan we een afspraak maken met de verloskundige,.. Vind het nog wel onwerkelijk! maar we hebben er ontzettend zin in! Bedankt! Liefs leonie
Van harte gefelciteerd! We zijn even ver...leuk hé. Ik heb het nog niet kunnen vertellen omdat mijn puisten mij verraden hahahahaha...ik lijk wel een krentenbol! Geniet ervan meid! Liefs Najet 1e 22 maart 2007 2e 26 april 2008 3e 16 oktober 2009!
HOi Najet! Haha idd! dat is wel heel toevallig! bedankt! Jij natuurlijk ook van harte gefelciteerd! Ik begin idd ook steeds meer last te krijgen van puisten.. dat is wel een bééétje jammer! MaargOed dat heb ik er dubbel en dwars voor over! Ik ga er zeker van genieten, en jij ook he! liefs LeOnie..