Hoi meiden! Ik weet dat er al een laatste loodjes clubje is, maar ik zag dat die dames al weer iets verder zijn en sommige inmiddels bevallen! Vandaar dat ik een nieuw clubje start. Zijn er nog meer meiden die hier gezellig willen kletsen en ervaringen willen delen over de laatste loodjes? Zeg maar vanaf ongeveer 34/35 weken?
Spannende tijd he bloem! Met mij gaat het goed! Gister te horen gekregen dat ie helemaal is ingedaald en groeit goed volgens het schema! Hoe gaat het met jou?? Las in je andere topic dat je in het ziekenhuis lag! hoe gaat het nu? Hoop dat er nog meer meiden hier gezellig komen mee kletsen!😊
Mag ik ook mee kletsen? Zit nu op 35+6... Te vroeg voor de andere laatste loodjes club, hoop hier gezellig mee te mogen doen.
Hier inderdaad de eerste! Lekker bijna verlof Stando! Lilly: ik ben inmiddels weer ontslagen uit het ziekenhuis, mijn bmh is volledig verstreken en heb 2cm ontsluiting. De slijmprop al verloren en regelmatig weeën maar niet krachtig genoeg dat ze door zetten. Was de afgelopen week een hele hoop spanning wanneer ik zou gaan bevallen maar ik lig inmiddels weer lekker thuis in mijn eigen bed en de kleine dame houd zich nog rustig.
Welkom Frambozensoesje en Stando! Gezellig dat jullie mee komen kletsen! Stando: Ohh fijn bijna verlof! ik moet alleen dinsdag avond nog werken en dan heb ik ook eindelijk verlof! Hier inderdaad ook de eerste! Bloem: Oh spannend allemaal meid! Fijn dat je weer thuis bent, thuis is altijd toch het fijnste he. Nou hoop dat die kleine nog mooi een paar weekjes blijft zitten! hou je maar goed rustig!
Dat clubje heeft wel nieuwe aanwinst nodig om te blijven bestaan over t algemeen wisselt het wel met actieve meepraters. Nu toevallig een aantal die overtijd lopen die de boel een beetje overnemen met de analyse van alle kwaaltjes die maar zouden kunnen wijzen op een naderende bevalling. Hoopte de naam te kunnen veranderen in het overtijd-clubje, maar helaas ^.^ Moet wel zeggen dat het fijn is om zo'n clubje te hebben. Veel succes dames met de laatste loodjes!
Leuk ik wil graag mee kletsen! Had ook al een berichtje gestuurd in het andere groepje maar inderdaad die zitten echt al tegen de uitgerekende datum aan of al overtijd! Morgen alweer 38 weken, vind het zo spannend! en ben erg benieuwd wanneer hij komt! Hoop niet dat het nog 4 weken duurt.. dinsdag nog afspraak bij de kapper dus daarna kan het echt haha!
Ik heb ook een afspraak bij de kapper in de planning voor volgende week vrijdag. Moet nog even gebeuren, als je haar maar goed zit Voor mij is het de derde zwangerschap, heb al een knul en een meid en er komt een klein meisje bij. Ik voel me verder prima en ben heerlijk door de zwangerschap gehobbeld zonder al teveel vervelende kwaaltjes. Nu wel echt de laatste loodjes en vind het wel zwaarder worden....
Hoi meiden , Mag ik met 38.3 ook nog mee kletsen/klagen ? Ben t wacht bankje nu al zo zat. Van mij mag de kleine knul zich melden. Groetjes
Wat gezellig allemaal!! Hoe voelen jullie je? Spannend voor diegene die al op de 38 weken zitten! Kan elk moment gebeuren!
Hoi! Hier ook vandaag precies 38 weken en ik klets graag mee over de laatste loodjes! Ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar voor, maar in het ergste geval is het idd nog 4 weken uitzitten... Ik kan steeds minder op een dag.. Snel en veel harde buiken en het nacht-/dag ritme lopen een beetje door elkaar heen inmiddels... ik merk overigens ook dat onze jongen de overgebleven ruimte in mijn buik enorm aan het benutten is, hoe is dat bij jullie?
Hai, Voel me ellendig. Heb bi en kan haast niks meer nu. Vreselijk eigenwijs en gewoon doorgaan denk ik bij mezelf. Maar dat is ook omdat ik alleen woon en me huishouden en dergelijke moet ook gewoon gedaan worden. Vandaag de geboortebedankjes afgemaakt. Heel creatief zelf verzonnen en gemaakt. Maar heb persoonlijk het idee dat t bij mij niet zo lang meer gaat duren. Noem t een voorgevoel. Of wishfull thinking. Maar kan ook rustig nog 3 weken duren. De douche is op het moment me grootste vriend dat is het enig wat enigszins pijn verlichting geeft. Slapen doe ik nauwelijks dus zal het ongetwijfeld weer een uur of 3 zien worden vanacht. Nog meer die hier last van hebben? Groetjes
Hallo allemaal, mag ik ook meekletsen. Inmiddeld 5 dagen overtijd en begin ongeduldig te worden. Dinsdag word ik gestript hoop dat dat gaat helpen. Tot nu toe voel ik helemaal niks, geen harde buiken en geen voorweeen.
Ik zou ook graag mee willen kletsen. Zit inmiddels op 37+4 weken en mag eigenlijk niet klagen want ik heb nauwelijks ergens last van. Alleen het slecht slapen begint me langzaam op te breken.. Aan de ene kant kan ik echt niet wachten om mijn meisje in mijn armen te hebben en aan de andere kant gaat het allemaal eigenlijk nog zo goed dat ik denk: blijf nog maar even lekker zitten!
Slapen is hier ook een ramp. Al heb ik afgelopen nacht op 3 wc bezoekjes na heerlijk geslapen. En de douche is ook mijn beste vriend, heerlijk lang warm douchen! Nog maar even dames!