Wie is er uitgerekend in oktober?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamm86, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

He PGE jij ook hier :)
    ik heb een beetje het idee alsof ik gewoon een dagje vrij ben en ik maandag weer moet werken haha :p. ga volgende week lekker alle wasjes doen en laatste spulletjes halen.

net liggingsecho gehad. alles is goed met onze mini en ze doet het perfect. ze schatten haar nu op 3500 gram bij geboorte (nu 2600). ligt al braaf met haar hoofdje naar beneden grotendeels ingedaald.

wauw Soraya dat is een huis vol ja! wel gezellig :)

@aankomen, ik denk dat ik op 12-15 eindig uiteindelijk.. nou ja het moet er vooral daarna weer af :D

2. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @Soraya: oh wat een groot gezin! Wel gezellig lijkt mij! woont iedereen nog thuis? balen dat je helemaal op bent! lekker rustig doen... proberen dan!

@aankomen: ik ben nu tussen de 6 en 7 kg aangekomen. Was de laatste keer met wegen afgevallen. Bij mijn eerste was ik 10 kg aangekomen.

@liggingsecho: waarneer krijg je die? Mijn babytje ligt momenteel nog steeds niet goed.

@verlof: leuk om te lezen dat sommige al lekker met verlof zijn! Geniet er van!!

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Melovekane, mijn vk praktijk doet t standaard rond 35w. T hoefde denk ik niet bij, ze kunnen ook voelen dat ze al weken goed ligt. Maar ze hebben zelf 2 vk die echo maken dus denk makkelijk verdiend aan de verzekering ;) als je baby niet goed gaat liggen doen ze t denk rond 35w. Je bent nu 32?

4. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    pitahaya inderdaad heel fijn om je terug te vinden :) we hebbe idd van het begin veel gedeeld in de groep. fijn dat je verlof begonnen is ! :) ik lig al plat vanaf 25weken .. de kilos vallen nog best goed mee hoor, hier nu 8,2kg. ik hoop ni over de 10 te gaan ;)

5. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    hey lianneE fijn om jou hier ook te zien :) fijn dat ze het zo goed doet en goed ligt.

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wadan??? Vertel PGE?! heb je al ontsluiting dat je al plat moet??

We gaan na de bevalling gewoon samen een weer-op-gewicht club starten,haha.

7. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    pita helemaal akkoord met die club hihi ;)

het verhaal:
    op controle bij 25weken was mijn bm hals verkort. moest dus rustig aan doen. op 27+3 savonds om 23u bloedverlies. getwijfeld of ik zou afwachten of zou bellen nr t ziekenhuis. in bed gaan liggen en 1,5uur later nog ni kunnen slapen. toch maar gebeld en moest binnen gaan ter controle. geen oorzaak van bloed verlies. bmhals was ondertussen nog maar 1cm en moest aan de monitor.. ik had blijkbaar weeën. pilletje gekregen om alles te laten stilvallen en longrijping gekregen en moest in het zh blijven. volgende nacht begonnen de weeën opnieuw en dus aan de weeën remmers 72uur. na al die uren bleef het maar even stil. toen het terug begon opnieuw zo een pilletje gekregen en toen werd het weer rustig. woensdag werd mijn bmhals opnieuw nagekeken en was deze trg 3cm. ik mocht naar huis met platte rust. enkel uit de zetel vr toilet of me te wassen.

nu nog 1week en 4dagen en dan mag ik terug meer doen.. JOEPIE!!
    blij dat we tot hier al geraakt zijn :)
    vanaf 37weken is het voor mij goed geweest en ga ik helemaal los ;)

8. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @PGE: wat een verhaal zeg!! jeetje!!! wat een spanning ook voor je!! Ik zou trouwens helemaal gek worden van het niets doen!!!

@Lianne@: ik ben nu idd 32 weken. Ik heb nog ff de tijd, ik weet het haha. maar ik droom nu dus al over stuitliggingen en keizersnee enzo haha. Moet volgende week zaterdag weer naar de VK. Dus zal eens vragen hoe of wat!

9. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Pittig hoor PGE... wist je dat je een verkorte bm hals had? Bij mij is deze verkort door een operatie. Je kleine groeit wel lekker goed door das wel lekker. Tot wanneer laten ze je lopen of zolang het goed gaat?

10. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ik ben een controle freek dus heb er ook heel veel moeite mee gehad. nu probeer ik hier en daar zelf iets te doen. Gelukkig nog maar eventjes kalm aan doen :) niet verwacht dat ik deze termijn al zou halen

11. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    neen wist ik helemaal niet. zijn we bij inwendige echo teweten gekomen. de ene moment is het 3cm de andere keer 1cm.
    de kleine doet het idd super goed :)
    tot 35weken rustig aan doen en dan mag ik weer meer maar nog niet overdrijven. vanaf 37weken mag hij komen van mij dus laat ik me volledig gaan ;)

12. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Hahahahaha zie het al voor me vanaf week 37 fietsen hardlopen poetsen en die kleine maar lachen.... suprise... 42 weken😂😂😂😂

13. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ja inderdaad.. hihi zei ik ook al tegen mn man ! :)
    heb vannacht wel al 2x g3droomd dat hij er was. werd ik wakker dacht ik huh?! waar is mn baby?! .. oh damn mn buik is nog dik ;)

14. Pitahaya

Jeetje PGE, wat een verhaal zeg!! Dat is niet niks.
    Wel fijn dat je deze termijn al hebt gehaald. Elke dag meer is mooier denk ik dan!

Een goede vriendin van mij is bevallen met 34.5 dagen. Ik zou dan dus morgen bevallen. Moet er nog niet aan denken!!

Ben nog zo druk met van alles. Vandaag zoveel gedaan in het huis. Boodschappen, opruimen, de was weggewerkt, tlc gekeken (haha), en net ook bij de thuiszorgwinkel van die kraamspullen aangevraagd (bedverhogers enzo).Heb ik dat ook mooi weer gedaan!! Ze nemen nu binnen 2 dagen contact met mij op. Ben ook nog wezen rommelen op de babykamer en ga morgen denk ik babywasje draaien. Als ik daar aan toe kom want had gewoon een mega achterstand met onze eigen was. haha.

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha! ik kijk dus NOOIT tlc en dat vandaag voor het eerst gedaan. En 2 babywasjes (gisteren en vandaag). Heb nog wel het idee dat ik aan het spijbelen ben ofzo, heel raar van fulltime naar niks. wel fijn hoor maar even wennen!

16. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    pita inderdaad elke dag is mooi meegenomen :) hier is alles babyklaar.

17. Pitahaya

Heb je echt alles klaar pge???

Ik kijk elke dag tlc van 15.20 tot 16.20. Dan komt baby born every minute. Is dus gewoon voorbereiding en ff momentje ontspanning.
    :)

18. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ja echt alles!
    :)
    de valiezen staan in de wagen.
    de maxicosi word er volgende week in gezet.
    doopsuiker staat klaar, geboorte kaartjes en enveloppen zijn inorde.
    de drank staat klaar voor in het ziekenhuis.
    de kamer is helemaal af en alles is gewassen.
    het park staat klaar, schommelstoel, badje,...

laat hem maar komen over 3 weke

19. Pitahaya

wow, wat goed. al helemaal klaar. Hier moet ik echt nog van alles doen. Ben nog steeds bezig vandaag met de was van onszelf wegwerken. Had zo'n achterstand! En dan doe ik boodschappen... en weer beetje opruimen en zo. En dan ben ik al kapot.

Vraagje... is het noodzakelijk om nog een jasje voor de kleine te kopen? Ik heb wel verschillende vestjes in maat 50 en 56 maar niet echt een jasje. Maar iemand zei ook dat echt een jasje niet zo lekker zit voor de kleine.
    Voldoet zoiets dan wel??

bol.com | Noppies Jongens Vest Jim - Navy - Maat 56 | Baby of
    bol.com | Noppies Unisex Vest Pip - Greige melange - Maat 56 | Baby

Of is het zonde om iets te kopen en kan ik beter met laagjes werken?En dan gewoon vestje erover heen doen??

20. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Wat een bezigheid allemaal zeg... kijk ook naar tlc altijd ff leuk om te zien.
    Hier begonnen aan de baby wasjes. . Gisteren de schrik van mijn leven.anlief haalt de maxi cosi en de wipstoel van zolder wat denken jullie.......... verspocht/beschimmeld ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh paniek.... vandaag hele nieuwe bekleding besteld.. Zo mooi.. duurt normaal gesproken 3 weke maar ze heeft er een spoedklus van gemaakt nu met een week in huis.
    Over een uurtje een echo om te kijken hoe onze kleine meid het doet. Heerlijk weer ff spieken... en morgen weer voor controle zo vreemd dat doen ze niet in 1 keer.

Hoe is het bij jullie met de maagzuur? Hier echt nachten wakker..

Deel Deze Pagina