Nee ik smeer niet... geloof er niet zo in smeer ook niks op mijn buik en nog streepvrij (*afkloppen*). Maar ieder z'n ding natuurlijk Afscheiding valt mee maar dat plassen pffff praat me er niet van 3-4 x per nacht, echt irritant! ik ben trouwens 12-10 uitgerekend dus als een van de eersten?
Ik 15 oktober. En ga uit van de uitgerekende datum. Haha. Waarom hoop je eerder PGE? Bij mij mag hij nog lekker blijven zitten hoor! Hier vanochtend echo gehad. Liggingsecho. Hij ligt mooi met zijn hoofdje naar beneden. Ze heeft ook even de 3d aan gezet. Zo mooi! Je zag echt een hoofdje met neusje... echt zo schattig en lief!! Hij weegt nu ruim 2500 gram en ze schat hem met 40 weken op 3500 gram. Prima en mooi gemiddeld dus. Zo waren trouwens alle waarden (van beentjes en hoofdje enzo) dus fijn om te horen.
@afscheiding: bij mij is t niet helder gelukkig. Meer gelig. Soms wel heel irritant Soraya idd goed in de gaten houden! @pithaya: ohh wat leuk dat ze ff de 3d aanzetten! Mij lijkt dat toch best nog eng om te zien haha @hier: vandaag eigenkijk een goede dag. Niet moe maar vol energie hihi @seks... ene keer wel zin andere keer niet. Vaak eigenlijk te moe haha
Fijn dat alles goed is!! Mijn mini wordt ook 3500 gram geschat bij 40 weken (was nu 2600). Alleen benen zijn lang maar dat zijn ze al vanaf de termijnecho. Mijn vriend is ook bijna 2 meter dus dat heeft ze van hem wel tof dat ze de 3D aan heeft gezet. Ik vind prima als baby rond week 39 komt daarvoor nog even lekker rust
Had jij ook vandaag een echo Lianne? Volgens mij was hij ook bij mij al 2575 ofzo... maar weet het niet meer precies. De volgende keer bij de verloskundige krijg ik altijd alle waarden op.. Maar het was mooi gemiddeld. Bij mij juist geen lange benen. Haha. Maar leuk he, om dat zo te zien. 3d echo kost hier gewoon 150 euro en zij zette hem gewoon even aan. Super lief.
Vandaag een extra echo gehad ivm vocht en de ctg van gisteren. Het vochtverlies zal ws toch hele waterige afscheiding zijn en soms urine. Helaas loopt de groei niet goed. Hoofdje en buikje prima maar de beentjes hebben een Groeiachterstand van 5 weken. Zit op de p《3 lijn. Das veel. Het kan genetisch zijn en ons meisje kan gewoon klein zijn. Wij zijn beide ook maar 1.68 en manlief heeft korte beentjes maar het kan ook het syndroom van Down zijn. Verder onderzoek heeft geen zin gezien het feit dat ons meisje gewoon gaat komen. Over 3 weken weer een echo. Ze weegt 1883gram. Pffff combinatietest was perfect neusbotje is er en het hartje ziet er goed uit. Maar ja ook dat zegt niet alles. Als toetje was mevrouw ook nog gedraaid naar een stuitligging. .. maar ze heeft nog de tijd en de ruimte. Zo zie je maar dinsdag konden ze het hoofdje niet meten omdat zij zo diep lag en nu ligt ze heerlijk anders om. Laten we maar van het positieve uitgaan.... 1 ding was zo mooi ze heeft een mega bos met haar.
na 10 weken plat liggen wil ik hem nu gewoon zo graag over 3 4 weken in mn armen. en omdat hij op 40weken +- 4kg zal zijn.. dat wil ik er ni uit duwen soraya wat spannend allemaal
Nee vorige week met 34+4 had ik 'm. 3D echo doet mijn vk niet maar mis het verder niet, vond het al heel leuk haar weer te zien na ruim 15 weken sinds de 20W echo Sorraya wat een spanning, vervelend zeg. Hopelijk gaat het helemaal goed komen en is het gewoon een klein maar fijn meisje!
SORAYA wat een verhaal weer! Geeft je lekker veel stress zo! Niet fijn! Draaien kan idd nog. We hebben nog 7 weken he dusndat draaien komt vast goed. Wel eng dat ze het nu over down hebben.....sterkte!
Ja dames ben ook een beetje in de war... Gisteren heel fijn met manlief er over gesproken. Ons meisje is ons meisje en super welkom zoals ze is. Zitten met vragen en veel onzekerheden heb er ook over gedroomd. Heb bij het onderwerp echo's ons verhaal gezet en hoop dat ik wat van andere hoor die in hetzelfde schuitje zaten of zitten.
Gelukkig dat je er goed over kunt praten met je man. Want met sommige mannen is praten lastig! zal zo je verhaal eens lezen! Hier vandaag naar de vk geweest. Baby ligt nog steeds niet goed. Was wel goed gegroeid. Maar had nog genoeg ruimte om te draaien en te rommelen. DUs ze zei dat het nog geen probleem was. Bij de volgende afspraak moet het toch wel ene beetje goed gaan liggen! Verder was mn bloeddruk nog steeds laag. @smeren: jullie hadden het over smeren. maar nu begonnen ze bij mij over dat ballonnetje om alles op te rekken... heeft iemand van jullie dat al eens gebruikt?
Gelukkig 8s het ook niet jouw eerste en zie je vaak dat die wat later draaien. Anders gaan we samen voor een stuit..... ahhhhh. Heb jij daar al over nagedacht? Stel dat ga je dan oor een stuitbevalling of een keizersnee? Wat wil jouw vl met het ballonnetje bereiken? Heb het nog nooit gehoord.
Op deze site zie je dat ballonnetje: https://www.bevallenzonderzorgen.nl/product/epi-no-delphine-geboortetrainer/ Ik vind het een beetje dure aanschaf....... en sta er zowiso niet achter eigenlijk Ik lig er al flink over te dromen hoe ik het ga doen als het stuit blijft. Ik denk dat ik de stuit er niet uit krijg ivm strakke bekkenbodem... maar aan de andere kant wil ik alles voorkomen om een keizersnee te krijgen... lijkt mij zoooooooooooo vreselijk!!! Dus ja ik ben er nog niet uit!!!
dat balonnetje vind ik maar niks. zo onnatuurlijk. ik en mn zus zijn beide in stuit geboren en natuurlijke bevalling. mijn zus is zelfs zonder epidurale geboren.
Jeetje Sorraya, dat is niet niks zeg!! Ik hoop dat je wat ervaringsverhalen kunt vinden op het forum. Maar heb jij geen nekplooimeting en combinatietest gehad met 12 weken zwangerschap?? Lastig hoor, want de zekerheid kun je nu dus gewoon niet krijgen... Dat ballonetje vind ik ook helemaal niets. Én een enorm dure aanschaf ook! Hier zojuist zijn de spullen van de thuiszorg gebracht. Klossen en een ruggensteun (waar is dit voor?), een douchekruk en een po stoel... Bleghhh.. Die douchekruk past niet eens bij ons tussen de deurtjes. Beetje vreemd. Mja... Het zal wel.
Hoi Pita, ja heb de combinatietest gedaan en op trisomie scoorde ik 1 op 4300. Super score zeker voor mijn leeftijd. Daarom geen nipt test laten doen. En misschien maar beter ook. Ons meisje is welkom alleen de onzekerheid is nu killing. Als je antwoorden hebt kan je je voorbereiden en nu ben je in het ongewisse ga je googlen vergelijk je je eigen 3d foto's met die van google etc. Ik werk in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Niet meer in de directe zorg maar heb dit vroeger wel gedaan. Het komt zo dichtbij nu. En eerlijk is eerlijk had het gewoon niet verwacht dit is ons cadeautje. Nog een 2 weken dan weer een echo en dan maar eens zien wat de stand der zaken is. Tja een stuitbevalling zit ik niet op te wachten. Als het echt zo is ga ik voor een keizersnee. Ik zie de meerwaarde van zo'n ballon niet. Maar pita jij bent de eerst van het stel of niet? Je schiet al lekker op zeg.
Nee dat ben ik vandaag 36 w Sorraya, spannend allemaal voor je zeg ik ga duimen dat alles goed komt!! Hopelijk draaien alle ukkies nog goed om. Die van mij ligt gelukkig al een tijdje braaf goed. Moet ook nog even achter klossen aan.. Ballonnetje ken ik niet, vorige week bij de info avond van de vk wel gehoord over de TENS. Mn verzekering vergoedt het dus ga het mss gewoon in huis halen, gebruik ik het niet ook prima maar wie weet heb ik er baat bij. Vrijdag even overleggen met de vk nog