@sorraya41: zooo 6e kindje al! Maar gezellig om op dezelfde datum te bevallen haha uitgerekend te zijn. @roos28: spannenf! Waarom moet je een keizersnee? Lijkt mij zo engggg!
Ja ik doe ook graag mee! Leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat. Ben de 27ste uitgerekend van ons tweede wondertje... ik heb nog niet zo veel last van mijn in de weg zittende buik maar komt mischien omdat ik ook niet zo veel doe op een dag.
@roosje waarom een ks?? @suus.... vakantie of andere problemen? Zie op.tegen de warmte die er weer aankomt pffff
Wat krijgen jullie? Hier hier een meisje Ik kan nog 1 broek aan, maar sinds week 25 is mijn buik wel gaan groeien en heb de gewone broek al een week neit aan gehad, dus ik ben benieuwd of ik het nog steeds kan zeggen
Wij krijgen ook een meisje, ons eerste kindje! Ik pas in geen enkele broek meer, al sinds ik 12 weken ver was. Hebben jullie ook constant jeuk aan je groeiende buik?
Kijken jullie ook zo uit naar jullie verlof? Ik werk nu nog fulltime.. vind dat best vermoeiend soms.. totaal nog 7 weken waarvan nog 4 fulltime en 3 parttime (heb wat dagjes vrij). Tel wel af merk ik haha.
Wij krijgen een jongen. Het is onze tweede, we hebben al een dochter. Van een jeukende buik heb ik (nog) geen last. Weet nog wel dat ik dat bij de eerste zwangerschap wel had. Misschien scheelt het dat de boel nu al een beetje opgerekt is .
Lijkt me zwaar om nog fulltime te werken. Ik werk op een basisschool dus heb nu lekker vakantie. Na de vakantie nog drie weekjes werken. Maar wel parttime.
Ik werk ook nog fulltime. Begin het nu wel te merken dat ik het wat zwaarder vind. Nog 6 weken werken dan eindelijk verlof, heerlijk!
Het werk is niet fysiek inspannend maar heb gewoon weer wat minder energie over precies 7 weken is mijn laatste dag en dat voelt wel lekker
Bij mij ook niet, maar wel vaak heel chaotisch en druk. Oh lekker! Hé bij mij over 6 weken, precies 1 week eerder verlof. Kunnen we samen gaan aftellen haha
Helaas kan ik hier al een tijdje niet meer werken, ivm bekkeninstabiliteit. Wat ik zelf erg jammer vind had gehoop tot aan mn verlof 'gewoon' te kunnen blijven werken. Maar helaas is het niet anders. Ga nog wel naar mn werk werkte 3 uurtjes per dag, maar zelfs dat hou ik niet meer vol. Wordt helaas nog minder. Ik had anders met 31 weken met verlof gegaan, had mn vakantie er aan geplakt. Kijken jullie uit naar je verlof? Wij krijgen trouwens een meisje
Haha herkenbaar.. veel telefoon en relatief hoge werkdruk. Gelukkig nu wel even wat rustiger i.v.m. zomervakanties En ik merk toch dat het me wat minder interesseert soms Ga na mn verlof 24 uur werken (3 dagen) ben erg benieuwd hoe dat me gaat bevallen.