Spijtig genoeg wel regelmatig harde buiken maar dat is niets nieuws. Hopelijk is alles inorde met pita
nog geen nieuws.. ben ook benieuwd hier ook alles nog rustig.. wel harde buiken enzo maar verder geen teken van bevalling helaas
Gewoon ff rustig afwavhten denk ik. Horem het vanzelf... Hoe kijken jullie tegen de bevalling aan? Ik ben best wel een beetje bang momenteel....
Niet bang wel gezonde spanning over he het zal gaan. Makkelijk of duurt het opeens heel lang. Toch een keizersnee? Maar de grootste vraag wanneer begint het... ik ben zo bang dat ik overtijd ga. Weet echt jet of ik dat zowel lichamelijk als geestelijk trek. Misschien zijn enkel de vliezen van Pita gebroken maar nog geen weeën. Bij de een na laatste ook gebroken vliezen maar geen weeën. Na 72 uur ingeleid. Hoop het niet voor Pita maar je weet maar nooit. Ze meld zich wel als.zij er aan toe is. Waar heb je angst voor Melovekane?
Pita houdt ons wel in spanning ja. Maar kan me ook voorstellen dat ze nu niet heel erg met internet bezig is. Ik begin het ook wel spannend te vinden. Als ik 's avonds wat voel denk ik vaak, zal het beginnen?
ik ben niet bang enkel vind ik het vooral spannend. gaat alles zonder complicaties, kan ik daarna gelijk lekker naar huis, de baby.. dat heb ik meer. en van wanneer en hoe ga t beginnen ik heb ontzettend last van mn rug gekregen net.. ging even de badkamer poetsen nog en toen ging t mis..
Ohhhh spannend Mamm..... eerste tekenen???? Ga voor je duimen.. zondagskindjes zijn speciaal zeggen ze😀
Is dat zo? Het voelt niet als een beginnende bevalling me rug doet echt echt zeer. Kan weinig momenteel
Wss heb je teveel gebukt mamm, is niet goed voor je. Doe het rustiger aan. Vandaag mag de vlag uit voor mij, helaas nog nergens last van. IK zie het het vandaag in ieder geval niet meer gebeuren.
Tja ik ben gewoon bang voor complicaties enzo.. En ben ook gewoon erg onzeker over hoe mn zoontje gaat reageren op alles. maar ben nu de afgelopen dagen wat meer bezig met de baby spulletjes en dan ben ik toch ook wel heel beniuewd naar de kleine... stomme is dat ik nog steeds niet 100% overtuigd ben dat het word wat op de echo gezegd is. Stom he! vandaag het bed omhoog gezet Mijn zoontje vind het helemaal cool! nieuw speeltoestel @mamm balen van je rugpijn. Net ff te fanatiek bezig geweest! vanavond ff lekker rustig liggen
Net weer controle gehad. Onze dame lag met het hoofdje naar beneden nog niet vast dus blijft spannend.... ivm minder leven vanmiddag ctg en extra echo bij de gyn. Hoest bij de andere dames?