Wie is er uitgerekend in oktober?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamm86, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nucia

nucia Lid

26 nov 2014
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ook, heb ook gewoon echt geen zin meer.. nu het ook wat rustiger is door de zomervakantie sluipt de tijd soms voorbij. Vanaf januari ga ik ook 3 dagen in de week werken, heel benieuwd

2. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Hier nog precies 9 weken werken ook fulltime. Heb nu een weekje vakantie en moet zeggen dat ik nu pas merk hoe moe ik was. Maandag weer aan de bak eens kijken of het een versnellinkje lager kan... Wij krijgen ook een meisje... heel mooi na 2 kereltjes. De verhouding is 50/50 straks😂

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Erg he.. dat 'geen zin'. Ik heb altijd gewoon met plezier gewerkt.. maar nu.. t kruipt voorbij. Gelukkig zit er nog een lang weekend vrij tussen. Tel eerst af daarna toe (nog 5 weken) en dan is het zo verlof ;)

4. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

16 jan 2013
    238
    24
    18
    @ sorraya helaas ben ik al vanaf 11 weken volledig in de ziektewet bekkenklachten ga op dit moment nog 2 x in de week 2 uurtjes naar het werk.

Zie wel dat ik vaker moet kijken word hier lekker gekletst voor mij is het ons tweede kindje de eerste was een jongen en nu krijgen we een meisje.
    Kan niet zo heel veel dus de tijd gaat niet erg snel gelukkig loopt er al een kleine bengel rond en gaat poetsen enz ook heel langzaam en we hebben een hondje die uit moet kom je toch nog ergens.
    Ben nu bezig de kleding van mijn zoon op marktplaats te zetten Pfff wist niet dat ik zoveel had.
    Weet van de eerste nog wel dat het werken inderdaad vanaf nu wel zwaar werd ben toen ook minder gaan werken denk ik ivm te veel harde buiken en een klein kindje... Dus voor iedereen die nog aan het werk is veel succes en stiekem ben ik wel jaloers...

5. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Hoi dames, ik meld me ook hier! Ben 3 oktober uitgerekend.

Ben toevallig net naar de VK geweest om weer bloed te prikken, zodat ze kunnen kijken welke bloedgroep onze uk heeft aangezien ik A-negatief heb... Vandaag mijn laatste werkdag, dus ga al vroeg met vakantie/verlof, kan niet wachten

6. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Ja dames die bekkenklachten zijn niet niks. Bij mijn eerste ook behoorlijke instabiliteit gehad. Kon niets meer en de deur uit kon enkel met een rolstoel. Bij de 2de nergens last van en bij de derde kwam het na de bevalling. Zit je daar met 2 kleintjes en een baby weet precies hoe jullie je voelen. Maar als het goed is gaat het straks weer over en dan heerlijk genieten... moet zeggen de laatste 3 geen bekkenklachten. Hoop alleen dat de kleine meid blijft zitten ons laatste zoon kondigde zich met 34 weken aan. Een week met gebroken vliezen gelopen en uiteindelijk met 35 weken bevallen. Mannetje deed het prima maar zou zo graag thuis bevallen... en jullie?

7. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Wauw mamsie..... lekkerrŕrrrrrr

8. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

16 jan 2013
    238
    24
    18
    @ mamsie lekker verlof.... Enjoy!
    @ sorraya ja omdat ik het rustig aan doe en de tips en oefeningen van de fysio het zongen doen kom ik er nog goed vanaf tot nu toe.. Wat ik van alle professionals hoorde was niet positief dus ieder dag die gaat is er 1 en je weet waar je het voor doet.
    Hopelijk beval jij nu lekker met 37 weken thuis.
    Wil ook heel graag thuis bevallen bij de eerste niet gelukt want hij had in het vruchtwater gepoept was maar goed dat ik in het ziekenhuis was anders was het misschien wel heel anders afgelopen, zijn hartslag zakte weg en kwam niet goed terug. Nu wel gevraagd als deze keer mijn vruchtwater niet zelf mocht breken of ze dat dan snel willen doendan ben ik gerust... En ik had een snelle bevalling en wil wel dat het echt veilig is nog liever dan thuis. Ben benieuwd wat de rest wil

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wow lekker inderdaad laatste dag :)
    hier ook last van bekken/rug maar nog onder controle met fysio/oefeningen. moet alleen wel rustig aan doen.

ga trouwens in het ziekenhuis bevallen. thuis lijkt me niks :) maar dat is voor ieder persoonlijk :)

10. nucia

nucia Lid

26 nov 2014
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig nog geen last van mijn rug/bekken (afkloppen) lijkt me heel vervelend als je dat hebt.
    Wat heerlijk mamsie je laatste werkdag, jaloers!!!!
    Ik wil ook niet thuis bevallen, liefst in het ziekenhuis met mijn vriend erbij en vk, ik wil geen stagiaires erbij!

11. Yormcr

Yormcr Lid

6 apr 2015
    6
    0
    1
    Hoi! Hier ook 3 oktober uitgerekend! Wel nog 7 weken werken te gaan..
    Wat vervelend om te lezen over bekkenklachten. Ikzelf heb, tot nu toe, gelukkig nergens last van.. Ik sport nog vrij fanatiek, zover dat gaat met de buik...:D Maar altijd goed te realiseren dat het ook anders kan helaas. Overigens wil ik ook graag in het ziekenhuis bevallen!

12. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wat heerlijk mamsie! Jaloers

Ik werk 32 uur per week in de zorg (onregelmatige diensten) maar de laatste tijd ben ik grotendeels meer dan 40 uur per week aan het werk door veel zieke collega's! Over 3 weekjes heb ik 14 dagen vakantie en daarna nog 2,5 week werken! Kan niet wachten!
    Ik werk dus wel door tot 36 weken zodat ik na de bevalling langer van ons meisje kan genieten! :)

13. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @werk: Ik heb nu zomervakantie. En dan moet ik nog een maandje werken en dan begint mijn zwangerschapsverlof. Ik werk door tot 4 weken van te voren. kan nu dus alvast ff uitrusten om er dan nog ff vier weken tegen aan te kunnen gaan. Nou ja valt wel mee, werk 2 dagen in de week. Maar in het onderwijs, begin van het schooljaar is altijd erg druk.

@ziekenhuis: Ik wil ook in het ziekenhuis bevallen. Bij de eerste ook gedaan. Voelt veiliger. Het duurt voor ons ff voordat er een ambulance is en dat risico wil ik dus niet nemen!!!

:Wij krijgen weer een jongen, maar ik geloof het zelf niet. Mijn zwangerschap is anders en ik heb ook een heel erg meisjes gevoel. Maar inprincipe maakt het mij niks uit haha

@klachten: heb ook wat jeuk aan mn buik ja, maar kan ook warmte zijn momenteel haha. En ik heb een lage bloeddruk waardoor ik heel dizzy en moe ook zijn!

14. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Mooi hè al die verschillen. Van de 5 Kids de ik nu heb gebaard is er 1 thuis geboren en 4 in het ziekenhuis. Moet zeggen dat de laatste 2 keer in het ziekenhuis heel goed bevallen zijn ondanks dat de jongste te vroeg was. Wil nu graag thuis om de rust te bewaren. Lijkt mij heerlijk. Bevallen in je eigen bed alle Kids daarna erbij. Savonds lekker met manlief op de bank met de kleine erbij... met de laatste heb ik samen met de kleine 3 weken in het ziekenhuis gelegen en omdat zijn broertje de waterpokken had en niet iedereen de waterpokken had gehad mocht er niemand anders komen dan manlief na een grondige desinfectie beurt en mijn ouders...... dat was saai........

15. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Juist een echo gehad en alles was ok met ons meisje. Whoehoe ben zo blij!

@ werk: door bloedingen zit ik al vanaf 12 weken thuis en zal ook niet meer opnieuw kunnen gaan werken. Ben het thuis zitten echt wel moe. Wel weet ik nu wie de lieve collega's en de echte vrienden zijn. Al is dat lijstje beperkt. Heb nu juist toestemming gekregen om activiteiten terug een beetje op te bouwen, dus kan ik hopelijk weer wat onder de mensen komen.

@ ziekenhuis: ik wil ook in het zh bevallen. Thuis lijkt me doodeng!

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Bij mijn dochter wilde ik ook het liefst in het ziekenhuis bevallen. Op het meent zelf bleef ik toch liever thuis. En dat is me erg goed bevallen. Als alles goed gaat wil ik nu ook graag thuis bevallen.

17. Roos28

Roos28 Actief lid

1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    Eerste was ook keizersnee. Ik ben zelf verpleegkundige en ik ken de risico's van een natuurlijke bevalling na een keizersnee, ook heb ik mijn heup al eens gebroken daarmee neem ik liever geen risico's...

18. Roos28

Roos28 Actief lid

1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ook al van in het begin van de zwangerschap thuis, on België moeten verpleegkundige en verzorgende werken tot 6maand, maar aangezien ik geen antistoffen had voor hepatitis B moest ik van de arbeidsgeneesheer onmiddellijk thuis blijven, mijn dochter is 3,5jaar dn nu het vakantie is, is het best wel druk, een kleuter een ganse dag bezig houden amai!

19. ShiPlayz

ShiPlayz Lid

22 feb 2015
    87
    0
    6
    Uitgerekend op 26 oktober van mijn eerste kindje ! Een jongetje ! :D

20. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Pfff Anabele zolang al bloedingen jeetje wat zal jij ongerust geweest zijn. Is het nu minder?

Deel Deze Pagina