Wie is er uitgerekend in oktober?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamm86, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Sorraya gefeliciteerd met je dochter! Wat fijn dat ze er is en dat ze gezond is! Geniet ervan.

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Gefeliciteerd Sorraya!!!

3. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn!!! Van harte gefeliciteerd soraya🎉🎈 geniet ervan

4. Marria

Marria Actief lid

6 jan 2015
    182
    42
    28
    Van harte gefeliciteerd. Bijzondere naam zeg. Geniet maar lekkr samen.

5. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Iedereen is hier nu toch bevallen?

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik geloof het wel ja. Het is ook meteen erg rustig hier ;).

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

sorraya, van harte gefeliciteerd met je dochter! Wat fijn dat ze gezond is!!!

Vandaag eerste dagje met R. alleen thuis. Spannend hoor. Tot nu toe nog niets gedaan. Heb net mijn ontbijt op, haha.
    maar het gaat goed!!

8. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Raar hè Pita zo alleen zo n eerste dag maar ook wel weer lekker denk ik.

Er is er nog 1 die moet bevallen Shi....

Ik probeer morgen ons verhaal te doen. Was zeer pittig en Edjéhra is er ziek van. Heeft een hersenschudding en is helemaal onder de indruk.

Geniet ze allemaal en tot morgen met foto!!!!

9. Pitahaya

Huh? Hersenschudding?

10. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Nou dames daar komt ie dan.

Donderdag de 22ste moesten we naar de gyn daar zouden wij gaan praten over wanneer in te leiden . Eenmaal daar bleek mevrouw weer in een stuit te liggen. Aangezien ik al 39 weken was moest er nu wel wat gebeuren. Vrijdagochtend half 8 melden. Eerst een ctg en vervolgens een draaipoging met daarna vliezen breken en aan het infuus. Het draaien lukte dus mevrouw in hoofdligging. De gyn wilde mijn vliezen breken maar dat ging dus niet. De buitenkant van de baarmoedermond was wel verweekt maar de binnenkant niet. Hij kan er niet bij. Vervolgens is er een veter geplaatst om de verweking en wat ontsluiting tot stand te brengen. Ik ging in een sluitlaken, zie voor je aan weerszijde van je buik een spalk en daaromheen een laken gespannen zo strak als een korset. Mocht alleen maar liggen en wachten. Om 3 uur kwamen ze het echo apparaat halen en ik had al tegen ml gezegt volgens mij is ze gedraaid. Ik zei maak ff voor de zekerheid een echo. Niet nodig volgens de verpleegkundige ik zei ik denk het wel. En ja hoor mevrouw lag weer in een stuit. Sluitlaken eraf en wachten tot de veter zijn werk ging doen. Om 18.15 kwam de gyn weer. Mijn buik stond strak gespannen en ik had een kleine opening. Weer gedraaid en geloof me dat zijn geen geintjes...!!! Vliezen gebroken en het infuus aan om maar zo snel weeën te krijgen. Dat lukte. De geboortefotograaf om 20.15 gezegt dat ze kon komen. Om 21.00 uur persdrang en volledige ontsluiting. En toen begon de rest van het feestje😨.... Mevrouw lag hoog bovenin mijn buik en wilde niet indalen.... De gyn werd erbij gehaald en ik maar persen en persen en persen.. en geloof mij na 5 bevallingen weet je wel hoe je moet persen... maar wat ik ook deed het lukte niet... De hartslag van Edjéhra ging dalen en zij had het zwaar dus de gyn heeft de vacuümpomp erop gezet en zo hebben wij haar samen eruit gekregen. Een prachtig meisje van 3410 gram, 49 cm en korte beentjes 😂 en een fikse toeter en bloeduitstorting op het voorhoofd want ze was ook nog eens een sterrenkijker. ... nou ik blij dat ze er was.. maar toen de placenta nog... en maar wachten en toen maar een spuit en nog 1 en nog 1... en toen ze mij klaar gingen maken voor de ok kwam deze gelukkig toch nog los... nou en als toetje de hechtingen erin en het leed was geleden. 😈

Ongelooflijk en niet verwacht na 5 hele makkelijke bevallingen deze afsluiter.

Edjéhra is nog steeds onder de indruk. Drinkt slecht en slaapt veel. Maar is gezond en prachtig😍😍😍😍😍

Bijgevoegde bestanden:

11. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Jeetje wat een verhaal van je zeg! Enndatbze dan nog ff draaid. Te bizar!!

12. Pitahaya

Wat een verhaal inderdaad! Dat viel wel even tegen dus. Maar ik vind het zo fijn dat ze gewoon gezond is! aangezien dat ook wel spannend bij je was... Krijgt ze nu nog verdere onderzoeken of dat niet? En wat een plaatje zeg!!

13. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Het eerste wat wij deden was jaar haar oogjes en handen kijken
    We zagen niets..... vroeg het zelfs aan de gyn... Ze heeft geen down hè. .... nope zei hij. ..Wij zijn zo blij..... bloed wordt nog onderzocht maar ik ga er vanuit dat alles goed is. Joepie🎉🎉🎉🎉🎉

14. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @sorraye aaaah dat is wel een hele opluchting!

15. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn voor je zeg!!!

Hoe zitten julliemet voeding? Fles of borst?

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik geef borstvoeding.

Foss heeft de laatste dagen erg last van krampjes, zo zielig. Ik zit al te kijken wat ik beter wel en niet kan eten en drinken om het eventueel minder te laten worden.
    Hoe gaat dat bij jullie kleintjes? Hebben die daar last van? M'n eerste had daar eigenlijk helemaal geen last van.

17. Pitahaya

Ja, roan heeft daar ook soms last van. Maar vind het erg mee vallen. Soms hoor ik hem ook gewoon poepen en daarna komt alles los. Dat is wel fijn. Hij had gisteren zijn dagje niet maar is vandaag weer lekker rustig... Hij doet het zo goed verder!

Ik geef trouwens ook borstvoeding en dat bevalt mij prima. Het gaat mij eigenlijk erg makkelijk af. Ben nu ook al aan het kolven en invriezen en had net bijna 80CC uit één borst gekolfd! Jeeej!

18. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat de borstvoeding goed gaat. Ik had het heel graag gewild maar t lukte niet echt :( ben nu beetje aan zoeken met vodingschema van de fles. Verder doet hij het erg goed gelukkig.

19. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik geef flesvoeding. Bewuste keuze. Bij mij eerste veel stress en gedoe gehad omdat hij niet goed hapte enzo... geen leuke kraamtijd gehad. Nu gezegd dat ik het ging proberen, zou het niet lukken, gelijk stoppen. Dus de eerste dag lukte het niet, nacht over geslapen en toen besloten om over te gaan op fles.

Verder doet hij het heel goed. Zijn broer doet ook heel lief met hem. Super schattig!

20. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Nou onze dame valt heel snel in slaap en drinkt dus heel slecht uit de borst. Ik leg aan en kolf. Zit nu met 5 keer kolven op zo'n 700 CC voeding daar ligt het dus niet aan. Dit ga ik niet lang volhouden. Aankomende week is ml vrij en dan moet Edjéhra zelf gaan drinken zo niet dan stap ik over op flesvoeding. Vind het zonde van mijn productie maar het moet wel ontspannen gaan....

Morgen laatste dag kraamzorg... lekker hoor weer eigen regie. Klikte ook niet met de andere Kids en ml was nogal een aparte zeg maar....

Vandaag ff naar de winkels geweest. De kleine dame verwend met een naamarmbandje zo lief.... en de mannen met een mooie auto.

We hebben prachtige foto's van de geboortefotograaf zo geweldig😁

Deel Deze Pagina