Wat jammer dat de kraamzorg niet zo leuk was. Wij hebben zo'n heerlijke kraamweek gehad. En toch veel vrouwen waarbij de borstvoeding niet goed gaat he? Bij mij gaat het zo gemakkelijk. Ben er zo blij mee en vind het heerlijk. Maar ach, alle kindjes worden uiteindelijk gewoon groot! En het gaat er om dat je er ontspannen mee omgaat. Ik zou heel graag een half jaar maar misschien zelfs wel een jaar borstvoeding willen geven. ben benieuwd of dat lukt!! Zit nu in ieder geval al op 3 weken en 2 dagen.
@pitahaya: ja bij sommige gaat het Bv geven gewoon super makkelijk. Is fijn dat dat bij jou t geval is. Ben er jaloers op. Tis hier idd een stuk rustiger zeg.. Zitten jullie toevallig in een ander topic? @hier: ga van de week m'n zwangerschapskleding online zetten...
Ik ben er...😂😂😂 die bv is me wat.... zou het heel fijn vinden als die kleine zelf gaat drinken maar zo niet dan niet. Als ik weer ga werken stopt het sowieso dat is niet re combineren voor mij. Tja en als ik stop met de bv dan mag ik werk een wijntje. .. is ook wel weer en lekker 😀. Na een jaar en 9 maanden ..
haha ja bv is erg lastig en vergt veel van je... Hebben jullie ook dat gevoel van dat je het zwangerzijn een beetje mist?! en de kraamweek?! Ik was op het eind het zwanger zijn best zat maar nu mis ik het! en ook gewoon het idee dat ik niet meer zwanger zal zijn....
Fijn dat de bv zo goed gaat Pitahaya! Bij ons ging het dit keer ook een stuk makkelijker. Bij mijn dochter ging het ook lastig, maar met behulp van een tepelhoedje is het toen toch gelukt. Wel fijn dat het nu zonder kan. Vandaag is m'n man weer gaan werken dus voor het eerst met de twee kids alleen. Zag er best tegenop, maar tot nu toe gaat het goed . Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zwanger zijn helemaal niet mis. Vind het juist fijn dat ik voor mijn gevoel m'n eigen lijf weer terug krijg.
Hier lekker met man en kids een weekje samen... Zo lekker. De mannetjes gingen met opa en oma op stap en ml, Edjéhra en mamma hebben heerlijk tot half 12 geslapen. Wat een heerlijkheid. Mis het zwanger zij niet. Had ik alle andere keren wel en tja toen kwam er nog 1.... pas maar op Melovekane 😁. Ben blij dat ik mijn lichaam weer terug krijg maar jeetje war valt het mij tegen wat ik kwijt was na de bevalling. 4 kilo... Mevrouw woog 3410 gram!! Ondertussen zijn het er 6 nog maar 25 te gaan😨 uitdaging 2...... En jullie al weer een beetje in shape?
Ik vermijd hier de weegschaal. Haha. Ben ook bang dat het tegen gaat vallen. Ik schrijf nu ook bij de oktober 2015 mama's. Daar is het wat drukker.
Oke hahaha dan ligt het aan mij.. misschien komt het omdat alles ineens zo snel is gegeaan... en nee een derde komt er niet. Vind twee een mooi getal . ben idd ook wel weer blij mn eigen lichaam terug te krijgen. Alhoewel mn boobies beginnen ook weer te slinken haha... ik was 7,4 aan gekomen en op een kilo na weer op normaal. Mn buik is alleen nog flubberig haha.
Ik zit hier denk ik in het 6 weken sprongetje en een onrustige en veel aandacht vragende mini Verder is het leuk te zien hoe goed ze groeit en dat ze steeds meer oog heeft voor haar omgeving morgen weer naar het cb, ben benieuwd naar haar groei! Ik geef trouwens bv en dat gaat super afgezien van wat ongemakken van overproductie. Ben 12 vd 15 kg kwijt maar wil daarna nog wat meer eraf kg of 5 extra haha! Fijn dat het goed met jullie en de kleintjes gaat!! Ik probeer snel weer wat vaker te komen buurten hier !
Oh LianneE 6 weken al weer jeetje zeg..... wat gaat het snel hè met die kleintjes. Lekker dat de bv zo goed loopt is wel makkelijk hè. Wij gaan zo ff naar de stad voor schoenen voor die mannen. Maar ja Edjéhra eerst aanleggen de de fles en ik moet kolven tja dan zit je al bijna aan de volgende voeding... das wel lastig zo hoor. Edjéhra is te laat aangelegd pas 3 uur na de geboorte en ze heeft de slag en kracht niet. Kolf wel heel veel dus ga terug naar 4 keer kolven op een dag kijken of dat het houdbaarder maakt. Zo niet dan stop ik met de bv. Moet zeggen dat ik wel echt super geniet van dit kleine meisje wat een heerlijkheid..
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/596395-oktober-2015-mamas-10.html Na de geboorte > De mama's > Oktober 2015 mama's