😂😂😃😃😃😃😃 jeetje Melovekane..... je gelooft de bepaling niet oh oh. . Maar waarom niet gevoel wens of juist zo leuk??????? Hoeveel weken was je toen ze de bepaling deden? Hier vanavond een geboortefotograaf geboekt. Spannend.... nog nooit gedaan nu voor het eerst en het laatst😁 wordt wel lekker echt zo. Babykamer hoeven wij niet te maken wel en nieuwe kamer voor de jongste maar de 2 kleine mannen willen graag samen op 1 kamer. Hmmmmm wat vinden jullie hiervan? Het heeft niet we hebben nog kamers.... hoor graag jullie mening. De mannen schelen 14 maanden.
Lastige keuze, kunnen de mannen het goed vinden samen? Je zou het eventueel kunnen proberen, werkt het niet toch beide een eigen kamer? Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb een knul van 7 die nu ind e 'ik ben bang, durf niet alleen in mn kamer te slapen' fase zit. Gister naar ikea geweest, wat handige dingen geshopt. Daarna heeft mn lieve moeder de baby kamer 1 muurtje met steigerhout behang van vt wonen behangen. zaterdag gaat vriendlief de vloer leggen, lamp & rolgordijn ophangen. Als het wat meer af is zal ik een foto plaatsen.
Ja leuk Sterre... vind dat steigerhoutbehang heel leuk! Ja de mannen kunnen het goed vinden samen. Vanavond nog een keer gevraagd blijven alle 2 ja zeggen. Morgen ook lekker shoppen bij de ikea leuk peuterbedje voor de jongste mee en dan gaan we het maar gewoon proberen en lukt het niet dan staat het bedje heel snel ergens anders😈 Poeh deze week een hele lange werkweek gehad. Ben moehoehoe... slapen jullie ook zo licht en kort?
ja geloof het gewoon niet. gek he? was met de twintig weken echo. wat doet een geboortefotograaf dan?!?! bij de bevalling foto's maken? @sterre: klinkt allemaal heel leuk hoe het er allemaal uit komt te zien!!! wij hebben eergisteren verf gehaald. Linde groen van de Praxis. Wat een weer he vandaag! alles nog heel bij jullie?
Nou vandaag bij de ikea geweest. Bedje in huis morgen gaan we de kamer inrichten en dan maar afwachten hoe het gaat😉. Een geboortefotograaf komt voor als je weeën hebt en gaat zo'n 2 uur na de bevalling weer weg. Zij fotografeert alles van de sfeer, weeën, de geboorte (heel smaakvol niet recht in de ......) en alles na de geboorte mooie foto's van de kleine en de eerste visite. Op Google kan je het een en ander vinden. Wij vinden het heel bijzonder. Nu met dikke voeten en gebroken rug op.de bank. IKEA bedankt😂
Ik heb daar eigenlijk nooit over nagedacht een geboortefotograaf, lijkt me eigenlijk wel mooi! Ik heb wel al een newbornshoot gereserveerd, dat leek me wel prachtig. (Bij de eerste niet gedaan) Kan trouwens niet wachten tot t kamertje klaar is, pff wil rommelen haha. (Nu al nesteldrang )
Gaaf behang echt top!!!! Hou ik erg van. Heb beneden veel scrapwood en oude Indiase meubels... Ja. Die nestrldrang herken ik. Hmmmmm de.kussens van de bank zijn versleten en manlief is het erover eens dat de keuken aan vervanging toe is😂😂😂😂😂😂 nou de kamer van de mannen is vandaag 2 de prio. ... veel schade Door de storm van gisteren. Hele bomen om en het dak van de paardenstallen kapot hmmmmmm😤 past niet in mijn plaatje hahaha
Hoi, Ik heb niet altijd even veel tijd om te lezen/reageren op het forum (met 2 kinderen en een baan van 32 uur), maar ik sluit me hier graag en en lees graag af en toe mee... en nog 4 weken dan heb ik verlof! en dus meer tijd/rust! 8 oktober uitgerekend van onze 3e dochter! inmiddels dus bijna 30 weken, en ook bij mij begint de nesteldrang te komen... helaas ben ik een beetje afhankelijk van de klusjesman die de zolder nog 'af moet maken', zodat dochter 1 naar zolder kan en dochter 2 naar haar kamer en de baby kamer vrij komt Voel me verder vrij fit, in vergelijking met de vorige zwangerschappen , ben ook het minst aangekomen tot nu toe... Geen klachten (behalve dat mn bekkenbodem niet helemaal zo sterk meer is en ik niet een sprintje kan trekken, of op de trampoline kan springen, soms zelfs kan niezen... zonder urine te verliezen :s, maar ja... na de zwangerschap maar weer hard trainen), met mn bekken gaat het nog steeds goed (bij de 1e wel last van gehad), en qua harde buiken mag ik ook zeker niet klagen, natuurlijk op drukke dagen wel wat last, maar zakt ook snel weer weg!
Hoi Groot welkom en gezellig dat je mee wilt kletsen. 30 weken al weer wat gaat het snel hè. ... vandaag mijn laatste controle bij de gyn gehad. Mijn baarmoedermond houd zich keurig en onze dame groeit goed. Ik hoef niet meer terug... nu de fingeren crossed dat de kleine blijft zitten tot de 37 weken. Ik werk ook 36 uur Groot best pittig zo hè. .. ik mort nog 7 weken werken en dan verlof... nesteldrang heb ik al behoorlijk blehhhhh. Vrijdag lekker een dagje vrij genomen. Hoest met de andere dames het is zo stil....
Hier gaat alles ook goed! Vandaag controle bij de VK gehad en de kleine meid ligt in stuit. Verklaart wel waarom ik ineens al 2 nachten doorslaap zonder maagzuur haha! Ik hoef nog maar 4 weken te werken omdat ik deels in de ziektewet zit moet ik verplicht 6 weken van tevoren stoppen. Verder druk bezig met de kinderkamer en met het kopen van kleding 😃
Hoi B, Gelukkig heeft de kleine nog de tijd om te draaien..... van mij mag ze evenmin een stuit wordt snachts echt wakker omdat mijn maagzuur omhoog komt en ik rap naar de wastafel moet😵..... Lekker hè dat shoppen ik mag niet meer van mijzelf heb nu 3 winterjasjes 10 mutsjes 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 zo heerlijk meisjes shoppen... nog iemand belang bij jongensspul?
Ik heb echt weken last gehad van maagzuur en dan voornamelijk snachts. Idd wakker worden omdat het zuur omhoog komt. Echt verschrikkelijk vond ik dat! Ben blij dat ik nu een paar nachten gewoon doorslaap 😃
Die heb ik ook, maar bij mij werkte ze niet. Heb nu iets voorgeschreven gekregen, maar het is dus al over doordat de kleine meid is gedraaid!
Ok nou mar hopen dat ze weer terugdraait😕... Zo vandaag een keuken gekocht ben zo blij....... nu nog wat schilderen.. Hmm wat vinden jullie? Wel of niet zelf schilderen met verf op terpentine basis? Het is niet super veel wat geschilderd moet worden. Hoest verder dames?
Mag ik ook gezellig mee kletsen? Ik praat ook met het andere oktober-clubje mee maar vind het wel leuk om met meerdere clubjes mee te praten als dat mag.
Hoi Pitaya. .. gezellig.... Jij stoomt al door naar de 30 weken... Times flyes. Hoe voel je je? Eerste kindje? Groetjes Sorraya
Ja, morgen 30 weken en 15 oktober uitgerekend! Eerste kindje inderdaad. We krijgen een jongetje. En zwangerschap gaat echt super. Voel mij geweldig! Ben er zo blij mee! Kindje beweegt goed en loopt mooi op schema. Geen klachten... mag echt niet klagen! En met jou?
Ha schelen we precies 2 weken😊. Hier is de 6 de onderweg en wij krijgen een meisje. De jongste 2 zijn jongetjes... en de andere 3 Kids zijn al ouder. Vind het nu wel zwaarder worden moet ik zeggen. Nog.6 weken werken en dan verlof daar kijk ik wel echt naar uit... maar ja ben geen 20 meer dus mag mij een oud wijf vele 😂 Spannend hè zo'n kleine opkomst vind het elke keer weer zo mooi
Hier nog iemand die in oktober is uitgerekend! Ben ook wel benieuwd naar verhalen van iedereen. Ik ben zwanger van de 1e en uitgerekend om 14 oktober. Helaas heb ik niet zo'n fijne zwangerschap ivm hevige nierstuwing vanaf 23wkn. Inmiddels al 2x in het ziekenhuis gelegen en nu thuis met bedrust. Nu even vervelend, maar hoop dat ik het straks allemaal weer een beetje kan vergeten met ons meisje in mijn handen!