Wie is er uitgerekend in oktober?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamm86, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

ben moeeeeee. heb de hele zolder opgeruimd maar nog niet klaar.

Dinsdag krijg ik de kleertjes van marktplaats binnen. Zon zin in!

2. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Zaterdag heb ik nog een extra echo :) Een pret echo van een kwartiertje met dvd erbij voor 25 euro. Kan ik toch nog ff het geslacht zien en mn babeje :)

3. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Hè dames.... ff weg en heel wat gebabbel gemist.... nou Melovekane ga ik ook maar zelf schilderen is ook op waterbasis.

Py lekker hè kleertjes verzamelen. Ik heb alles binnen. Nog 3 weken werken en dan hopen dat ik de kans krijg om alles zelf nog te doen daar de vorige zwangerschap mijn vliezen braken met 34 weken. Ben er best een beetje benauwd voor...

Ons meisje beweegt nog behoorlijk en draait alle kanten op heb echt een mega buik.

Morgen komt de nieuwe keuken😊 zo blij..... en vandaag de laatste aanpassing laten doen aan het geboortekaartje nu wachten op de.proefdruk. en jullie kaartjes al uitgezocht?

Gisteren ook DE naam gevonden bleef maar twijfelen. De meisjes naam had en wij al 3 jaar maar de laatste 2 waren jongens. Nu en meid en opeens sprak de naam mij minder aan erg hè terwijl manlief hem nog helemaal leuk vind. Nu een naam met wow gevoel en de andere naam als 2de.naam win win😂😂😂

4. Pitahaya

Ooh wat fijn dat je de naam nu dan hebt.
    Wij hebben de naam allang al. :)

Vanmiddag weer lekker wezen shoppen voor de beep... Haha. Voelt zo goed!

5. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Ohhhh heerlijk... Ja dat shoppen moet mij echt beheersen om niet bezig te blijven😀 hebben jullie het geboortekaartje ookal?

Wij hadden een hele leuke gezien op Internet maar toen ik vragen ging stellen was de sr ice zo bar slecht dat wij naar een ander zijn uitgeweken en die heeft nu ons droomkaartje ontworpen. Ben er helemaal blij mee.

6. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik An het kijken voor geboorte kaartje maar nog niet de one gevonden.
    Naam wel al beslist voor jongen en meisje hihi
    Morgen echo! Spannend

Kamertje moeten we nog wiegje jn elkaar zetten, gordkjnen en de afwerkkng

7. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Wij hebben ook nog geen geboortekaartje. Had een hele gezien op internet, maar vond het zo'n dramatische site (ik wil gewoon online het kaartje kunnen bewerken ipv eerst de bestelling te moeten plaatsen!) dus ik ga morgen naar een drukkerij toe. Hopen dat ze dat kaartje daar ook hebben!

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Hoi. Heb een hele tijd niet gereageerd, maar lees wel mee.

Melovekane, veel plezier met je echo vandaag!

Wij hebben sinds kort eindelijk de naam. Vond het zo moeilijk.
    Geboortekaartje hebben we ook gevonden, moet het alleen nog gaan bestellen.

Op het kamertje moeten we ook alleen nog de aankleding doen. Als het goed is komen de gordijnen komende week.

9. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Nou Melovekane ben benieuwd of het je een jongen of meisje is😀... spannend...

B16 waar wij nu het kaartje hebben laten ontwerpen is ook online maar paasei alles naar wens aan zonder eerst een bestelling te.plaatsen echt een super service. Ik ga een voorbeeld die ik had gezien op Internet doorgemaild en onze ideeën over stijl kleur etc.doorgegeven en toen zijn ze aan de slag gegaan. Kreeg ik weer een voorbeeld gemaild weer voorstel gedaan voor weer net iets anders dat is een paar keer over en weer gegaan tot get kaartje perfect was en nu zit ik met smart te wachten op de postbode met de originele.proefdruk😁 zeg het maar als je de site wilt weten.

Hier is het kamertje al klaar die hebben we eerder gebruikt. Maar de kleine gaat eersr in de wieg bij ons op de slaapkamer.

Manlief is nu bezig de nieuwe keuken te installeren en ik kan alleen maar toekijken bah... 😂😂

10. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Ik zou heel graag de site willen weten! Ging vandaag langs de drukker, zijn ze precies vandaag gesloten ivm vakantie!

11. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    hetuilennestje.nl ze hebben kaartjes op de site maar alles kan en mag. Wij hebben echt een totaal ander kaartje dan op.de site.

En benieuwd wat je er van vind

12. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Nou ze hadden met de 20 weken echo toch gelijk hahaha.. dus mijn gevoel klopte niks van! De echo was erg leuk. Mijn zoontje was ook mee en die vond het wel bijzonder maar zijn autos waren leuker whaha..
    het kindje ligt nu alleen nog in stuit...... maar ja gisteren lag het nog over dwars..

ja vind het echt zoooo moeilijk om een leuk kaartje te vinden. Wij sturen er niet veel ( stuk of 25) wil niet dat het te duur wordt maar moet wel een flitsend kaartje zijn. vind alles heel flets qua kleur.

Ben aan het kijken voor een bakfiets, iemand ervaring?!

13. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Leuk hè nog even naar de kleine spieken. Was het een 3/4 D echo?
    Tja je gevoel is niet altijd juist... maar.was je gevoel misschien ook je wens? Had ik bij de een na laatste ook zo zeker weten dat het een meisje was... not een echte boy 😀

Wij vonden alle kaartjes ook zo zoetjes.... waar wij nu het kaartje besteld hebben maken ze het precies zo als jij het wilt. Wij hebben nu ook een heerlijk gekleurd kaartje.

14. Pitahaya

Wij moeten nog aan de kaartjes... Maar mijn man is heel handig dus die wil het zelf ontwerpen. Mja, dat moet hij wel even doen. En er is nog zoveel te doen in het huis.
    Gisteren de rolgordijnen opgehaald bij de praxis, dus die kunnen we snel ophangen.

Bakfiets... nee, ik zit er wel over te denken om zo'n aanhanger te kopen zeg maar die je aan je fiets kan hangen. Dan heb je niet zo'n mega fiets maar kun je wel met je baby fietsen.
    Zoiets: Lijkt mij praktischer: https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRxqFQoTCKjTi7-Kv8cCFcg_FAod9asD5g&url=http%3A%2F%2Fwww.gezondheid.be%2Findex.cfm%3Ffuseaction%3Dart%26art_id%3D11901&ei=8avZVeiWE8j_UPXXjrAO&psig=AFQjCNHXa2grI2H0WBFhpL2PjwKZXglIyA&ust=1440415041843357

15. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    En B16 nog wat opgeschoten met het geboortekaartje?

Hier is de keuken klaar... Zo mooi zo blij😊 nu nog verder met schilderen maar ik heb geen energie meer. Gisteren met mijn directeur afgesproken dat ik het rustiger aan ga doen. Nog 3 weken werken maar ik red mijn gemiddelde werkweken niet meer... Was ook gekkenwerk zo'n 36 uur en dan nog uren thuis als.de.kids plat liggen baal wel zie het een beetje als falen maar kon maandag en dinsdag alleen nog maar brullen.. tja.

En hoe is het met de andere ladys?

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Over een week is mijn laatste werkdag.. echt bizar :D geboortekaartje hebben we al alleen is er wat stress ontstaan over de naam.. haha we hebben 'm al heeeel lang maar nu toch twijfel ;)

verder gaat het goed! laatste loodjes wel. kijk echt uit naar mijn verlof en wat meer rust aan mijn hoofd :)

17. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Ik hoef alleen nog maar morgen te werken :) Heb er zin in! Gewoon kunnen uitslapen, tutten en shoppen!!!

18. Pitahaya

Hier 33 weken dansje!!!!!
    Volgende week donderdag ook hier laatste werkdag. Kijk er zo naar uit!!

19. LianneE

LianneE Niet meer actief

Jep.. herkenbaar gevoel haha! lukt het jou al een beetje om af te ronden?

B16: heerlijk!!

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik moet nog 2,5 week werken. Ga door tot 36 weken. Maar vind het wel zwaar worden. zie wel of ik het red :).

Geboortekaartjes moeten we ook eens gaan bestellen. We zijn er al wel helemaal uit, hebben ook een proefdruk gehad dus dat scheelt.

Deel Deze Pagina