Wie is er uitgerekend in oktober?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamm86, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Hier weer begonnen met lesgeven. pfff is weer pittig hoor! Deze week ook extra dagen gemaakt ivm introductie voor de nieuwe klassen. Was woensdag al op en toen moest ik vrijdag nog haha. Nu gelukkig weekend :) Ik moet nog tot 2 oktober. Maar werk gelukkig maar 2 dagen. Probeer het wel vol te houden anders moet ik eerder met verlof en dat wil ik niet!

@sorraya: oh fijn dat de keuken af is en fijn dat de geboortekaartjes gekozen zijn. Wij zijn nog druk bezig met geboorte kaartjes...

gisteren 31 weken. pffff vind het nu best wel spannend worden eigenlijk!!!

2. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Hè Melovekane wij zijn echt even ver.... niet eens gezien😊 tja hormoontjes hè. ... ik moet nog 3 weken maar het valt mij zwaar dit keer. Vandaag een afspraak uiteraard verkeerd geparkeerd moest 15 minuten lopen.... en uiteraard weer terug nou dat zijn geen geintjes meer zeg.... B16 ben jaloers😨. Nou nu lekker weekend. Morgen gaan we met een vriendengroep de hort op en daarna gezellig bbqen daar heb ik wel zin in ff relaxen en niets doen de.rest wel.die gaan boerengolven en ik ga ze uitlachen

Vandaag de proefdruk van ons kaartje binnen gekregen echt zo gaaf geworden helemaal top!!!

Hoest met jullie buikje? Big bigger biggest 😀

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

hier nu alleen nog maar dinsdag, woensdag en donderdag nog werken. jeeej. heb het wel echt gehad hoor.

4. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Nog 2.dagen Pitahaya. .... joepie... Hier zondag gestrand. Barstende hoofdpijn pijn hoog in de rug op de borst en zo vreselijk moe. Geen hoge bloeddruk licht verhoogde eiwitten in de urine. Vanaf zondag verplichte bedrust. Morgen terug voor controle.

5. Pitahaya

Had je dat laten controleren? Je urine? Wat houd dat in, die eiwitten?
    Moet je nu stoppen met werken?

Pff, jemig, wat zijn die laatste werkdagen zwaar zeg. Vandaag zoveel gedaan!! Morgen en overmorgen nog. Vooral donderdag echt super druk!! Maar bijna bijna bijna!!

6. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Nog even volhouden pita!!

7. Pitahaya

Vandaag thuis werk dag. En moet nog zoveel doen en doe zo weinig. Moet echt aan de bak anders rek ik het niet. Morgen de hele dag op de praktijk. Bleghhhhh.

Jemig, ik had gisteravond zo'n enorme kuitkramp. Echt niet normaal!! Nog nooit zo erg en pijnlijk gehad. Zat tegelijkertijd ook in mijn voet en die trok helemaal krom. Kon niets meer. Liep echt te gillen en hield nog 10 minuten aan ook!! Manlief uiteindelijk beetje geholpen maar het kwam steeds weer terug en uiteindelijk ging het dan weg. Maar dacht echt dat ik dood ging.
    Maarem.... zijn weeën ook zo erg? Of nog erger? Want dan weet ik niet of ik het wel kan hoor!! :(

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Poeh Sorraya, vervelend zeg. Sterkte.

Pitahaya, vervelend die kuitkrampen. Ik heb het ook regelmatig. Dan vlieg je echt tegen het plafond :(. Mij helpt het om dan mijn tenen op de grond te zetten en langzaam m'n voet plat op de grond te zetten. Dan is het snel minder.
    Of het even pijnlijk is als weeën, die zijn ook behoorlijk wakker, maar duren meestal geen 10 minuten, dat scheelt ;).

Ik moet nog twee weken werken pfff... Vind het ook aardig zwaar worden.

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik ben ook aan mijn een na laatste dag bezig :D gisteren ook thuis gewerkt ivm internetstoring hier. Wil vandaag alles overdragen en dan morgen wat laatste dingen (bureau opruimen enzo)... ooh ik verheug me zo op vrijdag :D heb dan ook een liggingsecho... ben wel benieuwd, heb de kleine voor het laatst gezien met 19W.

Die kuitkrampen heb ik ook ja.. erg vervelend. En vannacht tussen 4 en 6 wakker gelegen en toen ging de wekker om 7.00 en lag ik in diepe coma :)

10. Pitahaya

Wat vinden jullie van mijn automatische mail???

Geachte heer / mevrouw,

Omdat ik met zwangerschapsverlof ben, zal ik uw mail nu niet beantwoorden. Ook telefonisch ben ik tijdens deze periode niet te bereiken.
    Vanaf woensdag 6 januari ben ik weer werkzaam in de praktijk en zal u een reactie ontvangen op uw mail.

Tijdens mijn afwezigheid zal .... mij vervangen. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 06-......

Met vriendelijke groeten,

.....

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Misschien moet je nog de startdatum vermelden van je verlof :) maar nette mail hoor en heeeeeeeerlijk om die aan te zetten :D (ik begin di 5-1 weer we lopen heel erg gelijk).

12. Pitahaya

Oh, wat heerlijk! Morgen tegen collega's zeggen: Tot volgend jaar. Hahaha.
    Bij mij is het trouwens wel nog... mocht ik 2 weken later bevallen, dan zal ik pas die week daarna weer beginnen. Maar goed, daar gaan we niet vanuit.

Vandaag toch wel veel werk gedaan uiteindelijk. Wat ik voor vandaag wilde doen allemaal afgerond. Nu voor morgen nog de laatste dingetjes op papier staan die ik dan morgen nog moet doen, maar moet vast goed komen.

Vanavond lekker vroeg naar bed want morgen al om 6 uur op. Bleghhhh!

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Yeaaahhh verlof :D jij ook toch Pita :)?

14. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Pita en Leanne de vlag hangt uit voor jullie🎉 lekker hoor de eindstreep gehaald.
    Pita ga je echt alle mail lezen als je weer terug bent of zal jouw vervanger dit doen? Zou aangeven dat je van Tot. Met verlof bent en dat jouw vervanger huppel de pup is en bereikbaar via mailadres.... en op telefoonnummer.....

Hier plat op de bank verplichte bedrust lichaam is op.... voor deze zwangerschap 5 miskramen gehad waarvan 2 curretages en al 5 Kids. Mijn lichaam wil niet meer. Symptomen van een beginnende zwangersschaps vergiftiging. Sta nu onder strenge controle en mag niets. Mijn billenkoek doen al zeer van het bankhangen😨
    Maar ja alles voor het goede doel. Bij onze voorlaatste braken mijn vliezen met 34 weken en dat wil ik graag voorkomen dit keer. Ben dus braaf....

Mijn werk ben ik telefonisch aan het overdragen wel raar hoor.

Nou ben benieuwd hoe we het allemaal gaan doen. Wie bevalt als.eerste??????

15. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @Soraya: argh wat balen voor je!!! dus nu alleen maar op bed/bank hangen... hoe doe je dat met 5 kids???? Is idd raar je werk afsluiten zo! maar wel fijn dat ze je goed in de gaten houden!
    we doen vandaag trouwens ons 32 weken dansje :) haha

Hier begint 2 oktober mijn verlof. Nog ff volhouden. Opzig is het wel te doen hoor. Op vrijdag heb ik een stagiare dus die laat ik het een en ander doen natuurlijk :)

Ben ook wel beniuewd wie het eerste gaat bevallen van dit clubje! hihi spannend allemaal!

Heb net een to do list gemaakt. Vanochtend ook kleertjes van mn eerste uitgezocht en ff gesorteerd. Dingen die ik kan wassen klaar gelegd en neutral gehaald om te gaan wassen!

16. Pitahaya

Jaaaaaaaaa! Met verlof.

Tot zojuist doorgewerkt. Kapot en mega harde buik. Dus ga lekker slapen!! Trusten!

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Jeetje Soraya, rustig aan hoor!!! Hoe oud zijn je andere kids?

Jeej Pita! Balen van harde buiken! Ik had ze ook veel gister, echt ingestort gisteravond.. En nu om 6.00 wakker :p maar iig nog in bed!

18. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Ja Melovekane de 32.weer gehaald joepie...... jij werkt door tot 4 weken voor... top hoor dat zou ik je niet nadoen.

@Lean dit wordt ons 7 de kind... mijn man had al een zoon die is nu 20. Ik had al 3 Kids 2 meiden van 17 en 18 en een zoon van 15. Samen hebben mijn man en ik 2 jongens van 2 en 3 en dan de kleine meid onderweg. Een huis vol 😊. Deze dame is ook echt de laatste hoor.... tis klaar. Mijn schoonouders wonen naast ons en joepie mijn ouders komen van het weekend komen mijn ouders weer thuis na 2 maanden de hort op te zijn geweest. Ga dan samen met mijn moeder alles wassen en klaarmaken. Wil voor de 34 weken klaar zijn.

Ja volgens mij zijn wij de laatste in de rij Melovekane. ... maar je weet het de eerste zullen de laatste zijn😀😀😀😀

Zijn jullie al veel aangekomen? Hier al 16 kilo erbij en dat bankhangen zal ook geen goed doen alhoewel ik de laatste 2 weken niet ben aangekomen heb ook weinig eetlust.

19. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    hier ben ik ook :)

uitgerekend 20oktober! al wil ik nietmeer zolang wachten ;)

20. Pitahaya

Leuk pge, je hier weer tegen te komen. wij zaten toen samen in de nod-groep maar omdat ik de 15e ben uitgerekend dus niet samen in de andere groep. Ik praat nu in 3 groepjes hier mee op het forum.Ach gezellig.

Vandaag eerste dagje verlof!!! Heerlijk! doe weinig, maar ach. Dat mag nu van mezelf. haha.

Ik ben nu 9.5 kilo aangekomen. Vind ik best een hoop. Kom nu zon halve kilo per week aan dus dan kom ik ongeveer op 12.5 uit. Nja opzich netjes...

Deel Deze Pagina