Ow wat spannend he.. Vooral de vraag wanneer komt de kleine? Weten jullie trouwens allemaal wat het geslacht van jullie kindje is? Wij krijgen een meisje hoe ervaar jij de laatste loodjes?
Leuk leuk leuk, heb je voorgevoel? Ik krijg steeds meer gerommel in de avonden maar mijn dame is nog niet ingedaald. Heb jij hier ook "last" van? Van die gemene steken ?
Wij krijgen ook een meisje opzich gaan de dg nog wel snel maar op sommige momenten ben ik het soms wel beetje zat.Maar denk toch dat ik al die trapjes in mijn buik toch ook wel ga missen dus ga er nog ff lekker van genieten
Ja ik heb periode's dat het inderdaad mijn dagen beheerst. Maar probeer me er ook een beetje vanaf te zetten. Zit al een aantal weken thuis en dat maakt het wel lastiger, dat de dagen langer lijken te duren etc.
Ik klets hier ook graag mee Ik ben de 30e uitgerekend, maar heb het gevoel dat ons meisje eerder komt. Zetten jullie dit jaar een kerstboom op? Vind het aan de ene kant wel gezellig, maar heb geen puf om alle kerstspullen uit te zoeken en een boom op te zetten. Misschien zo'n kleine aanschaffen, van 60 cm?
Ik sluit mij ook graag aan! Ben 28 december uitgerekend, er precies tussen in dus... Sinds afgelopen vrijdag met verlof gegaan en nu inderdaad maar kijken wanneer de kleine zich wil laten zien. Hoop eigenlijk niet met de kerstdagen maar ach heb het wat dat betreft niet voor het zeggen dus we zullen het zien! Wij verwachten een jongetje trouwens!
Ik ga aan het eind van de week de boom neerzetten. Vind het supper gezellig nu helemaal ik met velof ben!
Welkom dames.. Leuk.. Hier een mini boom, mijn bevalbed staat in de woonkamer dan staat er uiteraard ook een bank tafel box tvkast enzz dus te vol dus dit jaar kleine boom..
Ik ben nu net met verlof en kan niet wachten om het huis in kerst sferen te brengen inclusief een grote kerstboom! Maar dat komt misschien ook omdat dit de eerste keer kerst in ons nieuwe huis is en we nu daadwerkelijk ook plaats hebben voor een grote boom.... Laat overigens het in elkaar zetten van de boom aan vriend lief over, maar voor het versieren neem ik lekker mijn tijd!
Ja heb de meeste kerstspullen ook al opgezet en van de week nog de boom. We gaan zaterdag al de kerst houden met wat famlie aangezien ik uitgerekend ben op de 25ste
Hier op 31 december uitgerekend mag dat ook ... En idd de opmerkingen die je krijgt van oh mooi gepland op die sarcastische manier idd!! Net of je dat kan plannen.. Blij dat het ons is gegund .. Ik krijg een geplande keizersnede dus weet al een datum.. En die is niet op een feestdag haha.. Maar goed kan nog altijd spontaan beginnen natuurlijk
Ik ben 27december uitgerekend van ons eerste kindje Dus ook kans op een klein kerstmannetje/vrouwtje. Ben donderdag met verlof gegaan dus nu nog even lekker genieten voor dat alle drukte begint met de kleine. Maar kan eigenlijk ook niet wachten tot uk geboren word.
Vinden jullie het ook zo spannend worden? Het idee dat de kleine (bij ons morgen) zou mogen komen. Elke dag dat je naar bed gaat kan het zomaar gebeuren. Hihih te spannend.. Ik slaap snachts slecht van de maagzuur, en het vele plassen, ben echt om de 2 uur wakker. Vannacht ook paar keer wakker van buikpijn. Het is erg aan het rommelen. De kleine is niet ingedaald dus heb het idee dat ze steeds in en uit het bekken schiet wat eht heel gemeen is. Ik merk ook dat lopen echt zeer doet. De laatste loodjes he wat ik me ook wel afvraag.. Wanneer weet de baby nou eigenlijk ik moet eruit??
word idd allemaal erg spannend maar hoe hij of zij nu weet dat t tijd is om er uit te komen geen idee. Den k als je lichaam er klaar voor is. Denk nu maar zo het iedere keer er uit moeten om te plassen kunnen we vast wennen om er uit te moeten om de kleine te voeden.
Ik vind het ook super spannend! Hier ook een aantal keer per nacht wakker om te plassen/baby die de hik heeft/baby die schopt in mijn zij. Idd alvast oefenen voor de gebroken nachten als ze er echt is Sinds 2 dagen ook veel pijn aan mijn buik, alsof ik constant een harde buik heb. Of is dat gewoon de baby die steeds minder plek krijgt en lekker hard loopt te duwen. Nog even volhouden dames...
wat leuk om te lezen dames! vorig jaar liep ik ook net als jullie was net voor de kerst uitgerekend en uiteindelijk op oudjaarsdag bevallen veel succes met de laatste loodjes!
Ahhh dus iets over de datum gelopen.. Ik moet je eerlij zeggen dat ik op eerder hoop. De eerste kwam bij mij op 40+4 de tweede 40+0 en de derde????
Ik ben ook met de 2de kerst uitgerekend. Ik hoop dat eerder komt aangezien moeder lief ook 2de kerst jarig is... 1 in de familie met kerst is wel genoeg