Hallo dames, Ik d8 ik maak even een nieuwe topic voor jonge meiden net als ik die bewust jong zwanger zijn. Ik ben 25 en zwanger van de 3de!! Nu 5 weekjes dus nog wel spannend!! Morgen krijg ik de eerste echo ivm eerderde miskramen. Ik heb al een zoontje van 4 en een dochter van anderhalf. Ik was 20 toen ik zwanger werd van de eerste. Het lijkt me leuk om wat te kletsen met leeftijdsgenoten die ook zwanger zijn. In mijn directe omgeving zijn die er niet zoveel!! Groetjes Marianne
Ik klets dan gezellig met je mee! Ik ben ook zwanger van mijn 3e kindje Wij hebben al een tweeling, twee super verschillende meiden, van juni 2009. Ik was 18 toen ik ongepland en dwars door de nuvaring heen zwanger raakte, en toen kregen we dus gelijk 2 kindjes. Sowieso wilde ik jong kinderen, dus we hebben hartstikke genoten van ze. Nu zijn ze 3nhalf jaar en komend jaar juni gaan ze dus naar school. Eind augustus heb ik mijn mirena spiraal eruit laten halen en op 1 oktober hadden we een positieve test in handen. Inmiddels alweer 14 weken, ik merk wel dat ik deze zwangerschap veel bewuster meemaak en veel meer geniet Waren al jouw kindjes gepland? En woon jij samen met hun papa of al getrouwd? Wij hebben een koophuis en wonen samen, trouwen komt wel als we genoeg geld voor een huwelijksreis hebben.
Hier ook een hele jonge mama! zwanger van de 2e, deze is wel gepland! de eerste niet.. ben nog steeds bij mijn mannetje en we zijn heel gelukkig dat we dit weer mee mogen maken!!
Hier nog een jonge mama. Heb een dochter van (bijna) 15 maanden, haar zwangerrschap was niet gepland maar ze is wel volledig gewenst. Ik was 18 toen en had een makkelijke zwangerschap. Toen onze dochter 6 maanden was besloten we dat we graag voor een brusje wouden gaan. Weinig leeftyd verschil lijk mij vooral voor de kleintjes fijn. In de 3e ronde was t raak en ondertussen ben ik 29 weken zwanger van onze zoon! 1 maart ben ik uitgetelt. Deze zwangerschap is aardig wat zwaarder en heb veel laat van kwaaltjes. Zelf ben ik 20 jaar, getrouwd en een huismama, wat ik heerlijk vind!!
Ik ben 22 dus ook een jonge mama to be. Nu 36 weken zwanger en we kunnen niet wachten tot ze er is Ik ben trouwens getrouwd en we hebben een koophuis, verder ben ik nog student maar nu lekker tot september thuis ongeduldig wachten & straks lekker genieten..
Ik ben 20 dus ook nog een jonge mama. Het was wel gepland. We hebben een fijn huisje en kunnen niet wachten tot ze er is
En ik dacht nog wel dat ik jong zwanger was.... Ben 23 en zwangeren de eerste, zal met de bevalling 24 zijn. Leuk topic!
En ik dacht nog wel dat ik jong zwanger was.... Ben 23 en zwanger van de eerste, zal met de bevalling 24 zijn. Leuk topic!