Wie is er van mijn leeftijd (29) en ook net begonnen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tante29, 29 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hier nog een 29-jarige. ik ben begin feb. gestopt met de pil, en hoop nu snel zwanger te worden. spannend allemaal! ook ik merk nu ineens alle baby's in onze buurt op, en heb er ineens veel belangstelling voor terwijl het me vorig jaar niet zo boeide. raar hoor! ;)

2. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Hallo tante wat goed van je dat je probeerd te stoppen met roken ik denk dat we allemaal wel wat meer met de gezondheid bezig zijn en wat betreft er mee bezig zijn ja bij mij was ik in het begin helemaal om gek van te worden :D .
    Ik had alles al uitgezocht de babykamer ,kinderwagen,maxicosie enz enz,
    maar na een paar maanden zet je het wel meer van je af helemaal niet meer aan denken lukt toch niet maar dat hoeft ook niet denk ik maar de buiten wereld weet het wel beter die zeggen altijd "je moet er niet zoveel mee bezig zijn anders lukt het nooit " nou om gek van te worden :evil: .
    Ik zet trouwens meestal een tekentje op de kalender dan kun je de cyclus een beetje bijhouden.

Ik duim voor je dat die een beetje goed op ritme komt . ;)

Leuk is dit even lekker van je af typen.

Ik ga zo ook even gezond doen en met mijn zus na de sportschool misschien tot vanavond of morgen doei.

Oja en Nance van harte met je zwangerschap geniet ervan ;) .

3. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hoi tante29,

Ik ben Esther en 26 jaar!Wij zijn in September getrouwd en toen ben ik ook met de pil gestopt! Ik wist namelijk dat het wel even kon duren voordat je lichaam ontpilt is! Die maand daarop niet ongesteld geworden en sindsdien netjes iedere maand! Ik kan er de klok op gelijk zetten!
    Echt heel herkenbaar: nu ben je getrouwd en volgens de mensen om je heen dus ook tijd dat je aan kinderen gaat beginnen?! Waar halen ze het vandaan?
    Eigenlijk pas nu echt ''actief" bezig met proberen zwanger te worden!
    Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat ik zwanger ben.

X Esther

4. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ik probeerde ook te stoppen met roken........ je raad het al niet gelukt. Probeer er wel op te letten dat ik niet meer zoveel rook en dat lukt redelijk. Ik heb er dagen bij dan rook ik minder gelukkig maar helemaal stoppen is echt moeilijk.

5. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    hoi hoi,

ook ik ben 29 en tot een paar maanden geleden wist ik helemaal niet of wel kinderen wou. en ook bij mij begon het ineens te tikken.
    na 4 rondes proberen, teste ik afgelopen vrijdag positief :D

heel succes allemaal!

XX

p.s. ik ben nu al een paar maanden gestopt met roken en het bevalt me super goed ;) kan het echt iedereen aanraden! alleen even door de eerste moeilijke maanden heen bijten.....

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Geloof me, het wordt echt minder hoor dat je er zo me bezig bent (al ben ik wel 3 keer per dag op deze site haha). Het wordt minder spannend omdat je je kwaaltjes van je lichaam leert kennen. En de opmerking dat je er niet mee bezig moet zijn is grote onzin. Als je zin hebt in een vakantie ben je daar ook mee bezig. Is gezonde spanning vind ik. Ik denk wel dat als je iets ouder bent (zoals wij rond de 29) je dingen wat meer kan relativeren en dat je een beetje weet hoe je lichaam werkt. En je bent wat minder naief als iemand van 20.

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@ Melisa, ook ik ben erover na aan t denken om met etos zwanger worden te starten, ben jij er tevreden over?
    En hoop inderdaad dat als t nog ff duurt voor ik zwanger ben, ik er de komende maanden wel ietsie minder mee bezig zal zijn, merk echt dat ik de laatste tijd aan niks anders kan denken...

@ Esther, bij mij zijn de reacties precies hetzelfde uit mijn omgeving, ik ben ook in september getrouwd, en zo langzamerhand begint iedereen te vragen of we ook bezig zijn om zwanger te worden...

@ Nance en Lob, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

De rest suc6 en veel plezier met klussen!

Groetjes

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo meiden. Ik ben 28 en heb eind december de pil in de prullenbak gegooid. We wilden eerst wachten tot mijn cycus weer normaal zou worden, maar zijn toch vrij snel voor het echie gegaan. Mijn lichaam werkt echter niet mee. Ik ben hevig aan het ontpillen. Dit houdt in lange en onregelmatige cyclussen, veel zwangerschapssymptomen, maar toch steeds een negatieve test. Ik vind het erg frustrerend. Mijn vriend zegt dat ik me er niet zoveel mee bezig moet houden, maar dat vind ik erg moeilijk. Overal om je heen krijgen mensen baby's of zie je zwangere vrouwen. Ik ben heel blij voor hen, maar ik wil zelf ook heel graag.

Succes allemaal!

9. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Hoi,
    Ik ben ook 29 en weet sinds (werd tante) vorig jaar november dat ik een kindje wilde, eerst maanden zeker willen zijn of het geen opvliegend gevoel was, en toen 3 maanden nodig gehad om me vriend ook zo gek te krijgen hihi.
    Ik ben al 5 maanden niet meer aan de pil en mijn cycles is gewoon gebleven, ik slikte de fase pil , misschien dat het daar mee te maken heeft, ben ongeveer 10 jr aan de pil geweest.
    We zijn deze maand voor het echie begonnen en de eerste poging was mislukt, maar niet getreurd en er zijn meer kansen en leeftijd speelt denk ik ook mee... zo dat was het wel geloof ik

10. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Toen ik wist dat ik zwanger was ben ik metteen gestopt met roken en drinken. (drinken deed ik bijna nooit)

Het bevalt me goed al mis ik soms een lekker sigaretje.
    Ik denk wel dat ik het vol ga houden ook na de bevalling.

Succes iedereen.

Liefs nance158

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    hoi, ik ben 38 en sinds eind nov. geen mirena meer. Ook ik probeer nog te stoppen met roken...

12. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    eeeh 28 bedeel me zelf er 10 jaar bij..

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dames we hebben genoeg topics waarbij je je kan aansluiten.
    Als we dit nu toestaan (29 jaar en net begonnen) hebben we straks voor elke leeftijd een topic.

Ik zet dit op slot.

Deel Deze Pagina