Hi meiden Ik heb mijn bugaboo Cameleon op mp staan, ik heb hem ong anderhalf jaar gebruikt hij is opzich nog netjes. Maar wel hier en daar wat gebruikerskrasssen. Hoeveel is redelijk om hier voor te vragen?
moeilijk he wat je moet vragen! ken het helemaal! ik kijk meestal even op mp wat de vraagprijzen en biedingen zijn op vergelijkbare modellen/ staat. even beetje zoeken maar dan heb je wel een goede richtlijn. succes
Vijfhonderd is best veel, ik heb er de reisnestje bij, en een voetenzak, hoogste bod tot nog toe is 230, kleur is beige met grijs onderstel, hele mooie wagen al zeg ik het Zelf.
230 euro vind ik veel te weinig voor een bugaboo wat zo kort is gebruikt. Zeker met een voetenzak, die zijn vaak al rond de 60 euro op mp. Vind 500 zeer redelijk.
Ik heb 350 betaald voor een 2ehands cameleon met 2 sets bekleding en een maxicosi. Die laatste ga ik niet gebruiken want wel erg gammel, de rest ziet er als nieuw uit. Denk wel dat ik echt geluk heb gehad, die mensen wilden er snel vanaf en ik ben 'm binnen 2 uur gaan halen. Minder dan 350,- zou ik sowieso niet doen.
hoe lang staat hij erop? even afwachten.. ik heb ooit mijn quinny buzz verkocht voordat ik overstapte op buga ik kreeg mailtjes van 50 euro etc etc te zielig... sommige willen voor duppie op eerste rij.. uiteindelijk heb ik die voor 250 euro kunnen verkopen..
ik heb pas mijn cameleon verkocht van mijn jongste zoontje, bruin met ocean bekleding, heb er 550 euro voor gehad....was met maxi cosi dragers, parasol, koeka hoes, en cup holder....er zat nog garantie op...vond het zelf een mooi bedrag....heb nu een Maclaren buggy gekocht en de rest is voor de kids....