Ach, je verzint wel s wat hè om de tijd door te komen Ik vroeg me af wie er dit jaar al verkouden is (geweest).. Waart hier n griepepidemie op de zwangerschapspagina? Gewoon nieuwsgierigheid hahaha. Ikzelf ben dus snotverkouden.
Ikke ook! Zit vandaag al 9 dagen thuis door dat stomme griepvirus. Snotverkouden erbij, oorpijnen... blergh! Maar verder gaat het heel goed met me hoor! Beterschap allemaal! Xx
nou ik ben ook verkouden heb keelonsteking loopneus hoesten als of het uit me tenen moet komen verstopte oren hoofdpijn bah heb er geen zin in.
Ik ben ook verkouden geweest, had mijn hoogtepunt op 31 december, heel fijn Maar dit is geen griep he, hoewel we het wel altijd zo noemen. Onder griep wordt volgens mij verstaan: echt platliggen, koorts en niks kunnen doen (zoiets)
Ik ben al 3 weken verkouden en ik kom er maar niet af. Stomen etc. helpt niet, weerstand zal wel op een heel laag pitje staan....irritant!
Ja, dat zeggen ze wel he, dat als je zwanger bent je minder snel hersteld van een griepvirus of verkoudheid. Je lichaam heeft het nu immers al druk genoeg... Xx
Griep heb ik niet, maar ik ben wel verkouden.. En Sam ook, die is snotverkouden zoals de huisarts constateerde toen hij even naar een plekje onder haar oog moest kijken van de assistente....
Owwww dan ben ik laat dit keer, met een epidemie ben ik meestal een van de eerste en vaak mag ik ook aan het einde nog ffies ervan genieten
Ik ben ziek geworden op oud jaars avond tegen 20.00 had buikgriep. Thuis is s'nacht lisette begonnen om half 2 daarna kim om 3 uur en rick om 5 uur haha Sinds dien zijn we allemaal snotje verkouden en voelen ons echt loom.
op oudjaarsdag werdt ik opeens heel erg verkouden mijn neus ging met het uur dichter zitten en eer het 1 jan was was ik erg beroerd en benauwd nu nog loop ik te snotteren en inmiddels ook een tikkie van een buikgriepje mee gekregen van de week. bleeee.
vandaag nog wezen werken, maar morgenochtend eerst naar de huisarts want een beginende voorhoofdholteonsteking is in de maak
Ik ben vanaf gister verkouden en lamlendig En nu heb ik mn arme kleine kereltje ook aangestoken maar dat kan haast ook niet anders Gelukkig snotterd ie maar een beetje en hoest af en toe wat. Vanavond lekker met hem stomen in de douche. Moet wel zeggen dat ik voor het eerst sinds 1.5 jaar weer ziek ben.
Ik werd vrijdag 4 januari echt doodziek hele hoge koorts hoofdpijn erg hoesten enzovoort, ben toch dinsdags omdat ik nog steeds hoge koorts had naar de arts geweest, en ik had griep en een longontsteking. Ben door antibiotica wel weer opgeknapt, maar ben nog erg hoesterig en dood moe. Echt een rot griep. gr jose
We zijn hier ook allemaal al ziek geweest. Ben nu alleen nog snotverkouden en mijn oren zitten nog steeds dicht...
uuuhhhmmm misschien kun je de titel beter veranderen in wie is er nog niet verkouden geweest ? lijkt wel of dat het nog niet weg geweest is....
Met kerst was ik getroffen door de buikgriep, die ook volop heerste! En nu ben ik de gelukkige eigenaar van een verkoudheid, met alle bijhorende klachten! Jippie! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Ben alleen maar een klein beetje verkouden geweest, m'n vriend is wel volop door de griep getroffen en heeft vorige week thuis doorgebracht. Zijn dochtertje is ruim 2 weken ziek geweest, dit was wel net voor het nieuwe jaar. Ook m'n moeder is al getroffen... M'n vader en ik gelukkig nog niet, ben benieuwd...