Wat is wijsheid?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Lodie, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Waarschijnlijk word per januari mijn contract niet verlengt en zal ik ander werk moeten zoeken :(. 2 november ben ik uitgerekend.
    Wat zal wijsheid zijn? Nu alvast sollicitatiebrieven de deur uit doen nu ik zwanger ben en alvast zorgen dat ik straks werk heb of dit na mijn bevalling of verlof pas gaan doen?

2. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heeft het nog niet veel zin om nu al te solliciteren voor februari 2013. Geen bedrijf die daar nu al iets mee kan.

Ik zou gewoon lekker genieten van je zwangerschap. Je verlof wordt volledig doorbetaald door het UWV (dus ook de maanden na 1 januari) en daarna heb je evt nog recht op ww. Ik zou weer aan het solliciteren gaan als de baby 2 maanden is ofzo.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik denk inderdaad dat nu al solliciteren niet veel uithaalt

4. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Hangt er ook van af of in jouw branche makkelijk banen te krijgen zijn of niet, en of je alles aan wilt pakken of niet

Je kan anders misschein wel solliciteren als je dichterbij de uitgerekende datum komt?

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Je hebt dan in elk geval nog steeds je WAZO uitkering, dus tot half/eind januari (afhankelijk van wanneer je bevalt) ben je ongeveer wel onder de pannen qua salaris. Ik zou ook wachten tot na de bevalling, of in elk geval tot je net voor de bevalling zit, tot die tijd heb je werk dus zou ik me niet druk maken...

Deel Deze Pagina