Hoi allemaal, Deze maand zouden wij, na twee puncties (ICSI met pgd), eindelijk een cryo tp krijgen! Helemaal blij natuurlijk! Maar nu is het labo tijdens de feestdagen wel gesloten. Dat houdt voor mij in dat ik GEEN positieve ovutest mag hebben op 19, 24, 25, 26, 27, 28 en 29 december mag hebben. Vorige ronde kwam hij op dag 23, dat zou de 26ste zijn... Oh ik hoop zo dat hij eerder komt. Wie zit er nog meer om deze reden in spanning, of moet misschien al een maand overslaan? Groetjes Adriana
Jij kan helemaal niet terecht in het lab op die dagen? Wat vervelend. Mijn ziekenhuis zorgt altijd voor minimum dienstverlening ook op zondag en feestdagen, dus gelukkig doen ze mij op dat vlak niet wachten. Ik moet bijvoorbeeld straks gaan voor follikelmeting (zondag vandaag). Wat erg dat je daarvoor misschien zelfs een ronde moet missen... Ik duim dat je ovulatietest wat vroeger knalt en dat het deze ronde lukt! Veel succes ermee in elk geval!
Dankjewel! Nee het lab is gesloten op 25 december ivm kerst. En 30 dec t/m 3 januari is het jaarlijks onderhoud. Ze doen op deze dagen geen ontdooiingen. Eem fm of terugplaatsing zou wel gewoon doorgaan. Dus ja het zou goed kunnen dat het dit jaar niet meer doorgaat en we nog een maand extra moeten wachten
Nou het is allemaal goed afgelopen, ik had gisteren een positieve ovutest. Maandag 28/12 staat de tp gepland