Hoi, Wij hebben 2 weken geleden de 20-weken echo gehad van ons 2e kindje, wow wat geweldig om je kindje weer zo te zien met alles erop en eraan! We willen niet weten wat het wordt, maar heb wel een vraagje. Ik heb een foto van een van de 10 echofoto's bijgevoegd, want ik wil graag weten of jullie weten wat die 2 streepjes/halve maantjes zijn onderaan bij een beentje?(beentje is opgetrokken)Ik hoop dat je het kan zien, anders maar even uitvergroten, hopelijk lukt dat. Het zit ook net aan einde ruggegraat, heeft het daarmee te maken? Groetjes! [/img][/url]
Hai dames, nou de foto plaatsen lukt zo niet, dan doe ik het even anders. Ik heb 10 foto's meegekregen van het echobureau en ik zal jullie de site geven waar je ze kunt bekijken. Het ging mij dus vooral om foto nr 6 waar je dus die halve maantjes ziet net waar de beentjes ophoog getrokken zijn. Weten jullie wat dit is? En haha op foto nr 3 zie je een uitsteekseltje maar dit is geen pielemans volgens mij...de beeb ligt nl zo gedraaid naar binnen toe. lastig hoor,echofoto's interpreteren als leek!
naar mijn idee is er niets in beeld geweest! je kan op deze echo`s niet zien of het een jone of een meisje is ze hebben gekeken naarde bloedsomloop (die echo met kleur) maar de echo niet laag genoeg gedaan om te kijken wat het is! suc6 groetjes
Nou dat maakt me ook niks uit, maar vroeg me af of jullie weten wat die 2 halve maantjes zijn?Ik vind het zo raar?En heb weleens vaker echofoto's gezien maar dit nog nooit zo nl
Hmm, ik heb heel lang naar foto nummr 6 gestaart maar zie denk ik niet wat jij bedoeld? Ik zie wel 2 streepjes net onder (wat ik vermoed) het knietje en bij het ruggetje? Het lijkt mij dat het bot is. Van het stuitje (in die buurt) en van de ruggenwerven en/of ribbenkast. Maar goed...ik ben geen echoscopiste dus ik kan het ook niet met zekerheid zeggen Verder kunnen het ook gewoon schaduw/licht plekken zijn. Ik vind je echo's trouwens wel geweldig hoor! Alles ziet er toch perfect uit zo