Wie ging er allemaal vroeg naar de verloskundige, en bij wie konden ze wat zien? Ik denk dat ik pas een week of 4 ben en krijg donderdag een echo
Bij de vk met de eerste bij 11 weken. Bij de tweede met ruim 12 weken. Bij de derde met ruim 9 weken. Heb bij de 2e wel een vroege echo gehad met 7 weken en een mooi kloppend hartje, was duidelijk te zien. Bij de 3e ook een vroege echo, met 7+1 en bleek toen 6+1 te zijn en t was heel moeilijk om te zien maar met tuurwerk zag je in de verte wel iets knipperen.
je bedoelt een echo neem ik aan? Want de vk die doet toch geen echo's? Ik had een eerste echo met 6 weken en eerste gesprek bij de vk met 7 weken en 3 dagen.
Ohw stoer is dat zeg. Ja ik zelf zag niets. Maar de echoscopiste was een beetje racisistisch en het was echt van ja het zit er en weg. Wij zagen niets en ze wilde ook niets uit leggen. Later gaf ze ook toe dat ze afkeer had van ons geloof. Moet er met 20 weken weer heen..heel leuk... Maar er was wel hartactie volgens haar en ze zag zelf wel iets. Op de echofoto zag ik nauwelijks iets een soort klein wit waasachtig iets. Met 8 weken foto zag je wel echt een babytje.
Hier doet de vk ook echo's maar voor een vroege moest ik naar de gyn daar het echoapparaat van de vk niet zn werk deed voor de 9 weken haha
Wat belachelijk dat die vk zo doet, kan je geen ander vinden? Ik zou hier echt werk van maken want dit slaat echt alles
Hi, Ik vind dit ook belachelijk zeg en ik zou ook een ander zoeken. Als je straks moet bevallen wil je toch niet zo'n draak naast je bed hebben staan....
ik loop bij de gyn in het ziekenhuis, krijg dus niet altijd de zelfde persoon.. en 1 vrouw doet ook psies zo tegen mij hoe deze vk tegen jou doet.. ze kijkt me niet eens aan geeft geen antwoord als ik wat wil vragen, en ze stuurde mezelfs weg volgens haar was het onzin dta ik bij de gyn liep (ze wist mijn geschiedenis niet eens) maar goed... voor de ts. ik kon bij de voririge zwangerschap met 7 weken een vruchtje zien en ene hartje kloppen (was wel met inwendige echo)
De vk zelf is wel aardig. Maar of ik nu ergens anders naar toe ga, je weet nooit of het wat uitmaakt. Je krijgt gewoon vaak te maken met vooroordelen. Heb wel ergere dingen meegemaakt. Vind het natuurlijk wel erg jammer. Ze maakte me ook steeds bang. 1e echo was van: Weet je wel zeker dat je zwanger bent? 2e echo: Heb ik vorige keer wel een hartje horen klopppen? En ze deed allebei inwendig en dan was het van, ohw kijk nou bloed... Echt verschrikkelijk : S Maar ze doen het hier in een echocentrum, het ziekenhuis daar kun je alleen bij een gyneacoloog terecht. Maarre, als het maar goed komt met die kleine vind ik alles prima.
Ik niet; had met 8,5 week 1e afspraak en met 9 weken 1e echo. Hoezo "denk" je dat je pas 4 weken bent, als ik mag vragen? Je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Ik vind 4,5 week wel heel vroeg voor een 1e echo. Ik lees overal dat ze pas rond de 6 weken met een inwendige echo eventueel wat kunnen zien
ik ga nu alleen naar het ziekenhuis voor een echo te laten maken, en als alles goed zit insha'Allah.. ga ik gewoon weg daar bij het ziekenhuis, en naar de verloskundige.. voel me absoluut niet prettig in dat ziekenhuis.. en wel meerdere mensen die ik ken niet..
bij mijn zoontje was ik met 9 weken al bij de verloskundige en met 10 weken een echo in het ziekenhuis. bij deze zwangerschap moest ik me met 6 weken al melden bij de gynacoloog en direct een inwendige echo gehad, waarop ook al het hartslag te zien was
bij mij was met 5 bijna 6 weken alleen het vruchtzakje te zien, met 7 weken was er een (vlek) kindje te zien wel met hartslag. morgen krijg ik weer een echo dan is er als ht goed is meer te zien. ik vrees dat er bij jou nog niets te zien is.
Nou ben vandaag naar de vk geweest, en indd nog wieing/niks te zien. Over 3 weken moet ik terug komen en hopelijk kunnen ze dan meer zien
Dat is snel! Wat hebben ze voor echo gedaan; inwendig of uitwendig? Was er helemaal niks te zien of wel een klein vruchtzakje? Wat was haar berekening? Je kan ook naar de ha gaan voor een bloedtest, aan de hand van de hoveelheid hCG kan je ook bepalen hoe ver je bent.
Ik moet morgen naar de gyn en ben ook nog maar 6 weken en een beetje dus ik kan je dan pas vertellen hoe of wat... Maar het verschilt denk ik ook in apparatuur wat ze bij de vk hebben en wat bij de gyn... Ik moet zelf niet naar een vk alleen een gyn... en ik ben er even snel tussen gezet bij de gyn door de arts in het ziekenhuis veel makkelijker als zelf bellen dan ben je pas zoveel later aan de beurt... En ben toch wel benieuwd of ik morgen wat kan zien..
Ze heeft in inwendige echo gedaan. Ze zag als ze heel goed keek iets heel kleins, maar het was nog zo kleine dat ze zelfs niet goed kon zien of het echt in de baarmoeder zat. Nu moet ik over 3 weken terug komen....
Spannend hoor! Laat je me even weten hoe het afgelopen is? [ quote="shay01"]Ik moet morgen naar de gyn en ben ook nog maar 6 weken en een beetje dus ik kan je dan pas vertellen hoe of wat... Maar het verschilt denk ik ook in apparatuur wat ze bij de vk hebben en wat bij de gyn... Ik moet zelf niet naar een vk alleen een gyn... en ik ben er even snel tussen gezet bij de gyn door de arts in het ziekenhuis veel makkelijker als zelf bellen dan ben je pas zoveel later aan de beurt... En ben toch wel benieuwd of ik morgen wat kan zien..[/quote]