Nou ik ben vandaag geweest 6 weken en 3 dagen... Alles zag er goed uit en het is nu 5 mm groot en ik zag iets flikkeren dus hij zei dat wat je ziet knipperen is het hartje... Super om te zien geloof het nu ook wel wat meer... Zo onwerkelijk allemaal... Moet zeggen heb er een nacht niet van kunnen slapen was een beetje ongerust maar schijnbaar nergens voor nodig... Succes over een paar weken... Ik moet over 2 weken weer
hey meiden! Wat krijgen jullie allemaal vroege echo's ik mag 22 december voor de intake naar de vk ben dan 9 weken en dan half januari met 12 weken een echo. dat is toch ook normaal snap er niks van. heb met de zwangerschap van mn zoontje wel met 6 weken een echo gehad maar dat kwam omdat ik zo'n ontzettende buikpijn had dat ze dachten aan een buitenbaarmoederlijkezwangerschap omdat ik daarvoor een miskraam had. er was toen ook nog weinig te zien met 6 weken. maar normaal gesproken pas met 12 weken en dan met 20 weken. groetjes jane
Brrrrr, echt vreselijk. Zou fijn zijn als zulke mensen gewoon uit hun functie konden worden ontheven. On topic: Bij mij was er met echo bij 4 weken en 5 dagen een vruchtje/vruchtzakje te zien bij inwendige echo. Bij 6 weken en 5 dagen een embryo met kloppend hartje en bij 8 weken en 5 dagen het hartje ook gehoord en de armpjes en beentjes waren ook goed te zien. Bij de laatste heeft de echoscopiste het eerst uitwendig geprobeerd, maar dat was slecht te zien. Inwendig was super scherp: heel leuk!
ik was aan het ontpillen dus ze wisten niet hoever ik was... helaas nog niet ver genoeg want ze kon niks zien Nu moet ik maandag 15 dec terug komen.... pff wat duren 3 weken lang zeg
Klopt hoor, dat is ook normaal! Ik snap ook niets van die vroege echo's tenzij er een medische indicatie voor is natuurlijk.
Mijn echo met 9 weken en 1 dag betaal ik zelf!34,50 wil gewoon weten of alles erop en eraan zit! De ''echte'' termijnecho krijg ik met 11 weken en 4 dagen!
Je mocht dus eigenlijk pas met 11 weken komen? Bij onze vk is het altijd rond 8 a 9 weken. Ik baal ervan dat ik voor 3 weken naar huis ben gestuurd en zou het liefst eerder gaan. Maar ik weet dat ze mij niet eerder terug laten komen omdat ze denkt dat ze niks kan zien eerder, ik moet maar afwachten dus
Ik weet het natuurlijk niet van de rest... Maar ik heb een medische indicatie en zit ook bij de gyn en niet bij een vk... Vandaar dat ik al met 6 weken een echo kreeg... en ik mag over 2 weken alweer en gaat hij weer kijken..
Nou moest die afspraak zelf maken tussen de 10 en 12 weken dus denk doe ik die met 11 weken en 4 dagen en dan kan ik er zelf 1 doen met 9 weken en 1 dag voor dat geld heb ik dat er wel voor over!1