Nog geen idee wat wij gaan doen hoor, maar vraag het me toch af. En ik kan het niet vinden. Nu zijn de kinderen t/m geboortejaar 2009 ingeënt (als ze dat wilden natuurlijk). Worden dan volgend jaar automatisch de kinderen van 2010 uitgenodigd voor een vaccinatie? Iemand die dat weet?
Ik weet het niet, maar ik gok van wel. Ieder kind dat in dat jaar 12 wordt. Ik geloof nooit dat ze ineens ophouden met uitnodigingen versturen. Sterker nog, ik gok zomaar dat ook voor de kinderen vanaf 5 ( dus vanaf 2017) volgend jaar weleens een uitnodiging op de mat kan liggen. Ik heb die van mijn oudste al een keer of 3 binnen gekregen, dus als je er 1 mist is dat ook niet zo’n ramp
Ja wij 3 keer inderdaad. Maar dacht dat dat standaard was. Ik moet zeggen, ik heb ook 3 keer een uitnodiging gehad, zelf nog 1 toen ik al gevaccineerd was . Dus misschien is het plaatselijk.
Onze papierbak ligt naast de postbak Wel jammer dat je ze niet ‘uit’ kunt zetten hè, hier verdwijnen ze gelijk de papierbak in. Zonde van het papier…
Ik neem aan dat de regel voorlopig nog hetzelfde blijft en dat kinderen die 12 worden een uitnodiging krijgen rond hun verjaardag.