wat aan speelgoed meenemen naar de camping?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ipad, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ipad

ipad Niet meer actief

wij vertrekken over een krappe 10 dagen naar de camping in Limburg.... tja....helaas al een jaar geleden geboekt.... anders had ik zeker een camping in frankrijk of zo gezocht!!!

maar goed, we zullen het er het beste van moeten maken....

nu de vraag, in verband met het eventuele slechte weer....

WAT MOET IK AAN SPEELGOED MEENEMEN????

thuis spelen ze veel met treintjes en en het spoor....auto's en trekkers en met duplo......
    persoonlijk denk ik dat ik veel te veel ga meesleuren....want met
    treinen spelen zonder spoordelen...toch?!

ik heb 2 (geschikt voor de oudste) reisspelletjes gekocht kinder-yathzee en mens-erger-je-niet.
    ik heb 2 nieuwe speelsets gekocht (die ze nog niet gezien hebben) een trekker met trailer en paarden, en een ahto met aanhanger en helicopter.... dus dat is ook leuk omdat het nieuw is...
    ik heb schepjes en emmertjes (maar dat is voor mooi weer)

verder zal ik ook kleurtjes/stiften/blaadjes en uitgeprinte kleurplaten meenemen!

PS DE JONGENS ZIJN 2 EN BIJNA 5 JAAR !!!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Niet te negatief hoor! En zeker de kinderen vinden het reuze mee vallen. Ook lijkt het veel slechter als je binnen zit dan als je op de camping bent.

Wij nemen altijd wat duplo mee voor `s avonds in de tent en verder wat boekjes en kleurspullen. Dochter is dol op van die werk/oefen boekjes.

3. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ik zou laarsjes meenemen, want de kinderen spelen waarschijnlijk graag in de plassen.
    Verder misschien wat puzzels, memory, zo een magisch tekenbord doet het ook goed hier.

4. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Neem niet te veel mee. Kinderen vermaken zich meestal super op de camping zonder veel speelgoed. Ik neem zo vaak speelgoed ongebruikt weer mee naar huis, en toch ben ik altijd bang dat ik te weinig bij me heb ;)
    Ik neem vooral wat knutselspulletjes mee voor als het slecht weer is (klei, stiften, lijm en schaar) en wat spelletjes en puzzeltjes.
    Verder wat zandbak- en waterspeelgoed en boekjes.

Deel Deze Pagina