nutrilon spanje

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

effe snel. hebben ze in spanje ( pineda de mar) nutrilon standaard 1?

ik heb nu nl een bijna leeg blik en neem een volle mee maar dat red ik net niet denk ik. maar anders moet ik twee volle blikken meenemen en das weer minder ruimte in de koffer uiteraard. iemand enig idee?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oh en dan nog even. die kant en klare pakjes nutrilon. mogen die nu wel of niet door de douane?

3. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij heet het in spanje almiron of aptamil. is verder hetzelfde hoor. en die pakjes mogen mee als je ze in een plastic zakje stopt en in totaal niet meer dan zoveel ml bij je hebt

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

hebben ze wel, onder een andere naam. Maar je herkent de pakken goed hoor!
    Het is alleen schrikbarend duur!

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Volgens mij mogen die pakjes niet,want je mag allen pakjes meenemen van 100 ml. je mag wel een flesje koud water meenemen en losse doosjes poeder. In het vliegtuig hebben ze heet water voor je.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb schiphol zelf gebeld en die kant en klare pakkjes mogen. staat ook nog op de website van schiphol dus die print ik sowieso uit en neem ik nog mee;) babyvoeding maken ze een uitzondering op zei die vrouw.

bedankt iig voor die aparte namen kijk wel hoeveel plek ik nog in de koffer over heb dan gaan ze alletwee mee. en anders zie ik daar wel. ze zullen daar ook wel babys hebben die moeten eten denk hahah;)

7. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Fijne vakantie!!

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Die pakjes mag je inderdaad gewoon meenemen.
    Ik ben vorige maand naar Barcelona geweest en had een hoop kant en klare pakjes bij me... Was geen probleem! :)

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dank u allen!

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    En anders ff op de website van nutriciakindervoeding kijken en dan contact opnemen over de precieze naam van de nutrilon in spanje. Heb ik ook gedaan met de potjes toen we naar turkije gingen.
    En die kleine pakjes mag je meenemen, is noodzakelijk voor je kind

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier laatst naar Turkije gevlogen en heen en terug totaal geen problemen gehad. Had zelfs gewoon 3 volle flessen bij me, niks gehoord.

12. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Het heet inderdaad Almiron, en het is ook zo´n blauwe doos (zelfde afmeting en plaatje als in NL geloof ik). Te verkrijgen bij o.a. de supermarkt.

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Almiron heet het idd, ik heb het in de supermarkt niet gezien, wel bij de apotheken, te herkennen aan een groen met wit kruis.

Deel Deze Pagina