zending niet afgeleverd, TNT

Discussie in 'De lounge' gestart door guppie81, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Heb gisteren de hele dag op mijn pakketje gewacht, wat in de afleverroute zat volgens de site van TNT. Uiteindelijk niks, ben de hele avond thuis geweest.
    Nu is volgens de site de zending afgeleverd, maar niet bij mij!
    Wat moet ik nu doen? Het zou natuurlijk kunnen dat het bij de buren ligt, maar wat als ik vanavond nog niets heb? Moet ik dan wel de rekening betalen? Het pakket is van de H&M.
    Ik baal echt stevig... Had ook geen papiertje in de bus, dus als het bij de buren ligt, weet ik niet bij welke :(

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    TNT bellen?

Ze zijn sowieso fout aangezien ze geen briefje in de bus hebben gegooid.

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik zou vandaag nog ff afwachten, en dan morgen bellen.

4. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Even afwachten nog, dit hebben wij ook wel eens.
    Dan word bijvoorbeeld niet de complete zending geleverd.
    Dan krijg je het de volgende dag.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    dat van dat briefje ken ik had ook een pakketje gekregen maar was niet thuis hebben ze het bij de buren op de andere hoek gegeven maar goed dat ze het zelf kwam brengen want had geen briefje in de bus

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Maar als ik de TNT bel, komt dat met die rekening goed? H&M heeft in principe geleverd, dus moet ik dan betalen voor iets wat ik (misschien) niet gekregen heb?

7. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ik had laatst een boekje besteld bij bol.com
    Kreeg een mailtje van hun dat het pakje de volgende werkdag geleverd zou worden.
    Na een week wachten nog niks, dus bol.com gemaild.
    Volgens hun gegevens had tnt het allang af moeten leveren. Ik moest nog maar een paar dagen wachten en als ik dan nog niks had, weer mailen.
    Dus na een week weer gemaild.
    Kreeg ik een mailtje dat het blijkbaar zoek was geraakt bij de post, en ze het geld binnen een paar dagen terug zouden storten.
    Tevens kreeg ik op een evt. volgende bestelling nog een korting van 1 euro nogwat.
    Hoop dat de h&m net zo goeie service heeft. ;)

8. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Oja.. en na 2 wkn ofzo kreeg ik het boekje alsnog geleverd.. Had blijkbaar erg lang bij tnt ergens in een hoekje gelegen ofzo :confused:

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik had iemand van een ander topic een brief gestuurt met etherische olie erin kreeg ze de brief maar met de olie eruitgehaald!
    En dat was de tweede keer al!
    Ik had al eens eerder een olie naar haar gestuurt maar die heeft ze ook niet gekregen en ik had de envelop gewogen en het juiste aantal postzegelds opgedaan!

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Er wordt heel wat gestolen hoor ik zou het als pakketje opsturen en niet in een envelop. Er wordt ook voor gewaarschuwd

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb hetzelfde als Oek Oek gehad. Ook met bol.com. Mijn bestelling zou volgens de TNT site al een aantal dagen geleden zijn afgeleverd bij mij maar niets ontvangen, ook geen briefje.
    Bol.com heeft toen navraag gedaan bij TNT maar hier is niets uitgekomen. Ze hebben het bedrag teruggestort. Ik heb m'n bestelling nooit meer gekregen. Waarschijnlijk vond de betreffende buurman/-vrouw het ook een leuk boek en heeft het maar zelf gehouden!

Ik zou nog even afwachten en anders contact opnemen met H&M.

12. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ìk heb ook regelmatig problemen met TNT! Al een paar keer hebben ze een pakketje afgeleverd bij buren zonder een briefje in de bus te doen (zelfs een keer 3 straten verderop bij mensen die ik niet kende, maar die gelukkig wel zo goed waren om het langs te komen brengen). 1 keer hebben ze een pakket over de schutting heen gegooid :confused: (gelukkig zat er niets breekbaars in). Ik heb ook een keer gehad dat een pakket bij mij afgeleverd had moeten zijn, wat niet het geval was :( (ook geen briefje in de bus). Kreeg ik als antwoord dat het toch echt bij mij thuis was afgeleverd en dat ik het zelf had aangenomen :confused: :confused: . Een paar weken later werd het alsnog bij me afgeleverd.... denk dat het ergens was achtergebleven, maar dat kon niet meer achterhaald worden :evil: Ik ben niet zo'n fan van TNT en vind de klachtenafhandeling ook niet netjes.

Zo.. best lekker om dat eens even van me af te schrijven ;)

13. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Mijn vriendin heeft heel veel problemen met TNT .

elke keer word de post verkeerd gegooit , de stratennamen lijken heel erg opelkaar , dus zij kreeg de post van dat ene huis en dat huis van haar , ze belde TNT om dat te zeggen .

TNT zei tegen haar dat ze niet zo moeilijk moest doen en ze kon toch wel ff haar post ophalen .

Hoe belachelijk , ze zei nog " Krijg ik aan het einde van maand m'n loon dan ook ? "
    Dat vonden ze niet grappig en ze gooide de hoorn erop , hoezo aso !

14. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    @TS, ik heb het ook gehad hoor, ik heb gebeld met ze, en wat denk je honderden mensen schijnen dit probeem te hebben, dat er geen briefje in hun brievenbus is achtergelaten, reden: onbekend!
    De volgende dag had ik mijn pakket wel in huis, in de avond uurtje of 6.

Dus komt goed hoor! Ik dacht namelijk ook van ja daaaag nu ligt ie bij de buren ofzo, maar nee ze hadden dus een fout gemaakt!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    terwijl ik net zat te lezen kwam de buurvrouw ermee :D
    Maar heb wel een klacht ingediend over het vergeten briefje, ik had op zn minst willen weten waar het lag!

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Bij ons worden ook elke keer pakketjes bij de buren afgeleverd. Zelfs dus als het een pakketje is waar we zelf voor moeten tekenen. Hier ook geen briefjes in de bus. Brieven die we wel krijgen krijgen we altijd dubbelgevouwen in de bus. En het ligt echt aan TNT, want wij krijgen ook post van andere bedrijven en die kunnen het wel netjes in de bus doen. Ook al tig keer een klacht ingediend, maar nooit verbetering gemerkt.

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    oei, die briefjes krijg ik hier ook nooooit inderdaad. meestal ligt het bij de buren, soms in de schuur (elke keer weer een verrassing, zeg maar) en ik wacht nog steeds op een pakket dat hier half september had moeten zijn....

kortom: TNT: big no-no. :(

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

`Guppie81.. fijn dat je je pakketje hebt!

Mag ik ook even klagen..

Tnt zet de pakketjes hier gewoon voor de deur als je er niet bent.. :confused: Laatst kwamen we weer van een dagje weg en mijn vriend gaat de honden uitlaten staat er een pakket van Esprit voor de deur..

Echt slecht! :evil:

19. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Inderdaad; pakketje zo voor de deur gezet (aan een drukke stoep) heb ik ook gehad. Er zat een telefoon in!

Maar zo te lezen ben ik dus niet de enige...

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

ligt dat dan aanbepaalde regio's?

hier heb ik namelijk nooit geen problemen gehad met de tnt.(regio achterhoek) als ze mijn pakketjes niet kunnenafgeven komen ze in de avond nog eens terug vanavond ook weer om 18uur waren ze hier ze waren vandemiddag ook al geweest hoorde ik van de buren maar ik was er niet. de post ligt ook altijd om 2 uur in de bus niets later.

Deel Deze Pagina