wie is er weleens in mei naar kos geweest?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Brigitte1985, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    Hoe was het weer in mei? Was het lekker of toch wat fris? Ik ben vakanties aan het zoeken:D, wij willen half mei een weekje weg

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    mag 15 minuten verder vliegen ook? Ik ben wel eens in mei naar Rhodos geweest..
    Overdag lekker en 's avonds best fris

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik wil begin mei op vakantie gaan en ben ook druk aan het zoeken waar het nu lekker weer is! Ben nooit in Kos geweest dus kan je daar niet bij helpen..:) Wat wil je dat de minimum tempratuur is?

4. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Gemiddelde temperaturen in Koss is overdag 25 graden en in de nacht 15 graden.

5. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    ja, mag ook want wat ik begrijp van alle sites is dat het op Rhodos kouder is dan op kos. dank je voor je reactie:)

6. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63

Ik ben echt zo stom wat dat betreft haha:D Ik denk dat alles onder de 25 graden koud is, maar ik heb geeeeeen idee:) Wat ik op internet kan vinden is het rond de 22 graden.

Ik wil een temperatuur dat het warm genoeg is om overdag lekker aan het zwembad te liggen, ook warm genoeg voor mijn kindje van dan 19 maanden

7. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    Heb je dat van internet? Ik vind namelijk verschillende temperaturen

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij zijn in mei naar Turkije geweest. Rond de 25 graden maar wel veel wind. En ook 2 dagen regen. De zee en zwembad waren nog te koud om echt te zwemmen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar, ik zou dan eerder in september gaan wanneervhet zwembadcen de zee opgewarmd is door de zon.

9. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik ben ooit eens begin mei in Kos geweest, overdag een graad of 23 en drie dagen regen gehad. Was net iets te koud vond ik, maar je moet het treffen. Ik zou wat later of wat zuidelijker gaan.

10. Yelice

Yelice Niet meer actief

IK ben ooit in Mei een dag op Kos geweest en toen was het lekker weer maar wel wat wind ( kan komen omdat ik aan de haven zat) maar Kos is echt heel saai ;)

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Wij wonen in Griekenland. In Athene dat minder warm is over het algemeen, kan het in mei al heerlijk weer zijn! wij gaan als het even kan weekenden naar zee dan. Ik kan je geen garantie geven maar Kos (en andere eilanden in de buurt, of Kreta) zijn in die periode prima te doen! niet te heet (want in de zomer is 40 graden geen uitzondering) maar echt lekker zomers weer.

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Kreta is denk ik leuker, gevarieerder en zuidelijker. Er zijn veel verschillende landschappen en als je van toeristisch houdt kan dat makkelijik maar ook als wat meer voor rust wil kiezen. Is warmer dan Kos kan ik je zeggen!mijn ervaring is dat je als Hollander :D best aan het zwembad kan liggen in mei!zuid kreta heeft rustigere zee...en qua temperatuur is het daar warmer.

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik ben in mei 2009 een week naar Kos geweest en toen hadden we heerlijk weer! Echt wel zeker 25 gradne overdag, warm genoeg om in je korte broek te lopen en in bikini bij het zwembad te liggen.
    Het zwemwater zelf wat wel echt nog te koud. Ben en 1x ingeweest, maar brrrrr...
    's Avonds koelt het dan wat af, maar met een lange broek en een vestje was het prima te doen.

14. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Denk dat mei ook prima te doen is hoor in Griekenland. Wij hebben net Turkije geboekt voor eind mei en heb gelezen op internet dat het er het meest comfortabel is tussen begin mei en half juni, daarna wordt het richting de 30 graden en meer. Inderdaad voor de avonden een vest mee.

Charlie

15. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    bedankt voor jullie reacties! ik twijfel nog heel erg, ik wil ook niet dat het zwemwater ijskoud is enzo haha. twijfel twijfel twijfel

16. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Wij komen al meer dan 10 jaar op Kos, maar meestal in juni of september. In 2008 zijn we begin mei geweest, maar het water was idd wel te koud om te zwemmen. De temperatuur was wel goed (tussen 20-25 graden) en zo kun je ook nog allerlei dingen ondernemen zonder dat het echt te warm is! En de natuur is dan ook op z'n mooist!

Deel Deze Pagina