Wie heeft er niet haar eigen kleur haar? Had vroegah zwart, rood, wit, paars, groen (foutje), of bruin haar. En nu ben ik dat wit blonde zo zat (mijn eigen kleur...) Wil het graag weer feuerwehrwagen rood! Of mooi donkerrood... Heb zooooo veel zin om morgen naar de Kruidvat te gaan en een geinige kleur uit te zoeken.... Nog meer mensen een -heel- andere kleur dan dat ze van nature hebben? En hoe hou je dat netjes bij, kwa uitgroei?
Heel grappig ik wilde zo een topic ook openen... In mijn extreme gothic/hardrock tijd had ik het vaak zwart of rood (ook heel rood) of oranje (mislukt rood) of strepen rood en zwart enzovoorts... of blondoranje, wilde dan niet helemaal blond doen dus dan maar iets korter inwerken Nu ben ik niet zo extreem hardrock achtig meer dus gewoon meestal of gewoon bruin, of plukken of onderkant rood, of violet... Donkerpaars ook soms. ken het zo gek iet bedenken.. Het zo al zowat elke kleur van elk merk al eens gehad.... nu is het bruin, met rood bruin, met lichtere plukken rood en bruin/rood/violet ofzoiets, ik verf al vanaf 12e en sinds die dag never mijn eigen kleur gehad dus er zitten zoveel kleuren door mijn haar al verf ik het egaal, het word nooit egaal...
Ik heb vroeger ook mijn haren in alle kleuren van de regenboog gehad. Van mezelf heb ik echt heel donker (bijna zwart) haar. Dus het was flink blonderen en veel verven. Vlak voordat ik mijn dreads kreeg, heb ik het in een soort rood laten verven bij de kapper, omdat ik het al te vaak zelf geverfd had, waardoor het er echt niet meer uit zag. Maar nu is de uitgroei dus zwart, en de onderkant rood/bruin. Maar het ziet er wel geinig uit. Nu wil ik het eigenlijk weer helemaal zwart gaan verven, en een paar knalrode en bordeauxrode woldreads er doorheen gaan doen. Maar goed, ik heb dus ook dreads ja Als er trouwens nog meiden echte of synthetisch/woldreads wille hebben. Ik ben op zoek naar een paar modellen, waar ik ze gratis in mag zetten. Je moet wel zelf de synthetische of woldreads regelen. Ik maak ook woldreads voor heel weinig.
Ik heb ook niet mijn eigen kleur haar, mijn eigen kleur is een beetje peper en zout, dus ik vind het wel leuk als er een kleurtje inzit, heb het nu donker geverfd met een beetje een rood tintje, maar ik heb het altijd een ander kleurtje ,blond, bruin rood, koper, maakt mij niet uit
Mijn kapper zegt dat als je eenmaal je haar verft de haarwortel daar dusdanig van beschadigd raakt dat de eigen kleur nooit meer helemaal terug komt zoals ie was. Ik heb van mezelf een kleur waar ik wel te vreden over ben. Binnenkort ga ik wel een kleurspoeling laten zetten (niet verven) om te kijken hoe het staat. Ik denk niet dat ik mijn haar ooit laat verven (tenzij ik later als ik grot ben grijs haar krijgt waar ik me niet prettig bij voel).
ik verf mijn haar al vanaf mijn 12e hahaha heb echt alle kleuren gehad fucsia rose, spier wit, knal rood noem maar op, en nuheb ik het sinds een paar maanden gewoon bruin, merk echt dat ik volwassener word hahahahaha
Ik moet ze ook verven, omdat het bij ons in de familie erfelijk bepaald is dat je vanaf je 22ste helemaal grijs wordt, ik dus ook
ik heb in mijn haar ook veel kleuren gehad. bruin,zwart,blond. en ook heel vaak plukken rood, roze, blauw. maar de laatste tijd hou ik het gewoon bij bruin, die andere kleuren staan belachelijk haha! en ik verf het dan gewoon elke maand zodat ik niet teveel uitgroei krijg.
grijs op je 22/23ste jemig wat klote! wist eigenlijk niet dat dat kon! ik heb ook vanalles gehad maar nooit heel extreem! nu gewoon donkerblond redelijk mn eigen kleur!
Ik verf mn haar ook al jaren. Heb t helemaal blond gehad en ook wel eens iets met roodtint, maar dat vond ik niet zo mooi. Nu is het al een tijdje weer donkerbruin.
Ik heb nu koffiekleurtje erin en over 2 weken verft een vriendin van me ze donkerblond met highlights.. en ze knipt ook vele lagen zodat mijn krullen mooier uitkomen
Ik heb ook vanalles gehad. Van nature ben ik bruin Blond, donkerrood, felrood, coupe de rouge (zoals ik het zelf genoemd heb), coupe de soleil (maar dan met bruine ondergrond), momenteel heb ik een blauwe pluk in mijn pony, de bovengrond bruin en het onderste gedeelte zwart.
Ik kleurde vroeger altijd mijn haar, mijn haar is hierdoor erg broos, droog en dun geworden. Kom net bij de kapper vandaan, en de laatste restjes verf zijn er uitgeknipt, die zaten alleen nog in de puntjes. Heb nu voor het eerst sinds jaren weer mijn eigen haar kleur...en....ben er best tevreden mee
moet eerlijk zijn als kapster heb ik daar nog nooooooit van gehoord en ook niet toen ik op de kappersschool zat . het gaat toch niet je hoofd in. ik heb nu zelf mijn haar laten ingroeien precies hetzelfde als vroeger hoor dus niks van waar
Vroeger echt alle kleurtjes gehad, ook de niet gangbare zoals blauw, groen etc. Van nauture ben ik donkerblond. Heb dreads laten maken van mijn eigen haar, was echt super, maar na een paar jaar was ik dat ook zat bovendien ging t mij vervelen tijdens de nacht. Daarna weer n poos "normaal" haar gehad, vervolgens van die woldreads erin in allerlei kleurtjes, dat na n paar jaar er weer uit en toen van die vlechtjes erin, voornamelijk donker met een paar hele felle kleurtjes ertussen. Nu weer mijn eigen kapsel, behoorlijk donkerbruin geverf met een soort van coupe soleil erdoor met zo'n felle kleur rood dat t bijna licht geeft. Al met al zijn de dreads van mn eigen haqar t bese bevallen, maar er komt behoorlijk wat onderhoud bij kijken (en niet zoals veel mensen denken dat je nooit wat hoeft te doen met je haar) en daar had ik gen zin meer in. Ik heb (als ik ze kan vinden) nog een berg van die woldreads te koop, en ik dacht ook van dat losse haar waarmee ze die vlechtjes maken.
Ik wil graag een keer een spoeling doen, maar wordt dat niet heel lelijk als je het een paar keer gewassen hebt?
@Marijke, ik heb vorig jaar een spoeling van lóreal in mijn haar gedaan. Het bleeft best lang zitten en werd niet lelijk. Ligt misschien ook wel aan je haarkleur. Als je blond haar hebt en je doet er een rode of bruine spoeling in, dan wordt het soms na verloop van tijd,een erg neppe vage kleur
Ik ben vanmorgen druk bezig met mijn haar. Ik heb het net ontkleurd en doe er nu nog een zakje in en straks moet ik er nog een mooi kleurtje in gooien en dat allemaal voor kwart voor 12 (want om 12 uur moet ik werken ) hahah
Ik verf mijn haar ook al jaren, heb het van zwart tot dieprood tot blond gehad. Ben van mezelf donkerbruin. Helaas was het toen een keuze, maar sinds begin dit jaar is het een verplichting geworden. Heb namelijk al behoorlijk wat grijze haartjes voor op mijn hoofd.