Hallo meiden, ik benieuwd naar jullie ervaringen.. Met hoeveel weken was jouw baby volledig ingedaald en met hoeveel weken is hij of zij geboren.. Ik weet dat het niks wil zeggen over de vermoedelijke bevallingsdatum maar toch ben ik er wel benieuwd naar..
Mijn eerste was met 38 weken ingedaald en is geboren met 38+6. Deze was met 30 weken al ingedaald en ik ben nu 36 weken.
niet ingedaald, 40+3 weken bevallen tweede was wel optijd ingedaald... weet zo ff niet wanneer, en met 41+5 bevallen..... het zegt dus echt niets!
drie weken geleden begonnen met indalen, vorige week volledig ingedaald. Vandaag bleek bij controle dat het kindje weer helemaal met het koppie uit mijn bekken is gezwommen eigenwijsje ! ik ben nu 39 weken
1e met 32 weken ingedaald en met 40+4 bevsllen. nu nog niet ingedaald en nog geeb bevalling in aantocht.
maddox begon met 37 weken te dalen maar koppig kind daalde elke keerniet ver genoeg in en trok zn koppie weer terug. met 39 weken nog steeds niet ingedaald. pas met 40 weken helemaal ben met 40 +5 bevallen na het strippen.
Hier met 36,4 half ingedaalt en met 36,5 vliezen gebroken en toen was ze helemaal ingedaald nadat de vk op controle was gekomen. Bevallen na inleiding met precies 37 weken.
Ze is nooit ingedaald geweest, ben bevallen met 39w5 (begon al 24 uur eerder met bevallen). Tijdens de bevalling kon ze ook niet indalen dus via een KS geboren! De bevalling begon trouwens wel spontaan!
Met de controle op 39 weken kreeg ik groen licht, lag het kindje goed ingedaald en ook vast. Bevallen met 40+3