wie is er zelf naar huis gereden naar de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door meidenhuis, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    moet er niet aan denken. heb een week niet kunnen lopen laat staan autorijden. heb pas een maand later weer gereden. maar hoop dat het je lukt

2. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    #22 kappiegirl, 27 jan 2010
    Laatst bewerkt: 27 jan 2010
    Ik heb mijn zoontje 5dagen na de bevalling in mijn Trutteschudder (minicar/Brommobiel) naar de creche gebracht. Had een stort bevalling en niet ingescheurd of geknipt was na een nachtje goed slapen (mijn vriend ging er uit voor de baby de eerste nacht daarna ook wel maar dat ter zeide) weer zo goed als nieuw en had een hoop energie heb de kraamhulp een makkelijke kraamtijd gegeven we hebben alles samen gedaan soms stuurde ze me gewoon naar bed maar ze heeft me dus ook de 5de dag gewoon op pad gestuurd met mijn zoontje ze zegt als je nog langer binnen zit dan word je vast gek... Nou daar had ze gelijk in hoor haha was heerlijk zelfs een verademing weer even het huis uit te gaan helaas nog zonder baby die mocht de eerste 10dagen het huis nog niet uit maar goed.
    Het instappen was effe lastig de eerste keer maar dat was puur omdat je niet weet of het allemaal wel gaat.
    Nee ik zou zeggen als je je goed voelt kun je het altijd nog zelf bepalen of je naar huis rijd of dat je je laat rijden.
    Succes met de bevalling straks.

Deel Deze Pagina