n.a.v. "open relatie" ben ik benieuwd wie er wel eens een foutje heeft gemaakt. (dit is een veroordeel-vrij onderwerp!!!) Mag uiteraard anoniem maar een reactie zal zeker gewaardeerd worden Of je nog met diegene samen bent bijvoorbeeld en hoe je het opgebiecht hebt (als je het uberhaupt al opgebiecht hebt.) Wilde het eigenlijk never nooit opbiechten maar als ik het topic open moet ik ook stoer genoeg zijn om de spits af te bijten natuurlijk dus ik bijt de spits wel af: ooit een "affaire" gehad met mijn baas. duurde ongeveer 2 weken en er gebeurde niet meer dan zoenen en gewoon bij elkaar zijn maar toch genoeg om een hoop schade aan te richten en het was werkelijk de grootste fout ooit. Nooit gedacht dat het onze relatie sterker zou maken maar uiteindelijk zijn we toch getrouwd kindjes erbij en ben ik zielsgelukkig. bleek dat we niet genoeg met elkaar communiceerde en ik mijn ei thuis niet meer kwijt kon. Nu letten we er extra goed op dat dingen uitgepraat worden ipv opgestapeld worden. Die stomme 2 weken hebben nog een nasleep gehad van zeker 1,5 jaar voor mijn man er overheen was en me weer volledig vertrouwde. edit: Heb het trouwens nog geen maandje later opgebiecht. Kon het niet volhouden om hem recht in de ogen te kijken wetend dat ik liever bij iemand anders zat op dat moment.
Bij mijn vorige huwelijk heb ik een half jaar een relatie met een ander gehad. Na een paar jaar van mishandelingen stond ik daar blijkbaar voor open. Het vreemdgaan heeft me gered uit dat huwelijk want ik wist weer dat ik wel wat waard Was en kwam stevig genoeg in mijn schoenen te staan om mijn exman de deur uit te zetten. Ik heb er dus ook absoluut geen spijt van.
Ik heb nee, nooit gestemd. Wij hebben wel een open relatie, maar vreemd gaan is voor ons anders dan hetgeen bedoelt in open relatie. Vreemd gaan is voor mij het bed in duiken met een ander, zonder dat je partner ervan af weet. En nee dat doe ik niet.
Ik heb tot mijn eigen grote afschuw en schande in onze verkeringstijd gezoend met mijn ex-scharrel (om het zo even te noemen). Duurde nog geen 2 seconde en heb meteen erna mijn vriendje gebeld. Hij was natuurlijk diep beledigd en ik heb mij weet ik hoelang schuldig gevoeld.. Hoe kon ik zo stom zijn heb ik mij echt meermaals afgevraagd. Gelukkig bleek ons gevoel voor elkaar sterk genoeg en zijn wij nu 8,5 jaar samen (bijna 7 jaar getrouwd).
Je haalt de woorden uit mijn mond Ik heb nee gestemd, ik hou zo gruwelijk veel van mijn vent dat ik dat echt niet zou kunnen.. In mijn vorige relatie wel eens de neiging gehad, gewoon puur omdat hij een l*l was. Maar nu, nee, hij is mij meer waard dan welke man in de wereld
Ik ben nog nooit vreemdgegaan dit is de man van mijn dromen, de man waar ik lief en leed mee heb gedeeld, ik ken hem door en door en hij mij, En ook niet geheel onbelangrijk... Hij is de vader van mijn kinderen Ik zou hem dat nooit aan kunnen doen, hij verdient meer dan dat !
Ik!! Zeer intensief smscontact, en veel mekaar opgezocht, zonder medeweten van... Voel me er nu schuldig over.
nope , nooit . zou het ook niet kunnen denk ik . zelf al wel bedrogen geweest misschien daarom dat ik het zelf nooit zou doen
Nee nooit! Ik ben in mijn vorige relatie flink bedonderd en ik weet hoe kwetsend dit is. Ik zou dit mijn gezin niet aan kunnen doen.
ja ik ook tussen mn 15e en 18e.. schandalig heb ik ook wel van geleerd. nu zou ik dat never nooit meer doen.