Wie kan mij helpen aan een echte goede tip tegen het ophopen van oogschaduw in de arcadeboog? Mijn huid en vooral mijn oogleden worden snel vettig en morgen heb ik een feestje waarbij ik wil dat mijn oogschaduw nu eens wèl blijft zitten. Extra poeder er onder heb ik al geprobeerd. Enneh, ik heb een laag make-up budget
Gebruik een goede primer! Das eigenlijk de beste tip die ik je kan geven.. Een goedkope maar hele fijne is die van NYC, kun je bij het kruidvat kopen. Zit in een doosje met 4 kleurtjes en kost geloof ik 5 euro. Ik gebruik eigenlijk weinig 'goedkope' make-up, maar ik vind deze echt superfijn! Je make-up blijft zeker de hele dag/avond goed zitten. Heb even voor je opgezocht hoe dat doosje eruit ziet : New York Color | INDIVIDUALEYES CUSTOM COMPACT
Ipv een primer gebruik ik daarvoor wit oogpotlood.. Bijkomend voordeel is dat de kleur, die je daaroverheen opbrengt, nog duidelijker uitkomt
Okee, een primer it is. En doen jullie het dan alleen in de arcareboog of overal waar ook de oogschaduw zit?
Oh, ik zit reviews te lezen en zie dat t voor je hele gezicht is. Hmm toch maar proberen voor mijn shiny voorhoofd hahaha. Ik gebruik dus ook foundation. Oh mamaR, ik zie dat die NYC ook een losse primer heeft, is die ook goed? Weet iemand dat?
Ja ligt eraan wat voor een primer je hebt. Die uit mijn linkje is echt voor je ogen.. Ik gebruik nooit foundation, als ik al wat smeer is het een bb-Cream, en zelfs dat vind ik al niet prettig. Voor mij is alleen een dag crème genoeg.
Ik heb ook een oogschaduw primer. Erg fijn ook wanneer je eyeliner draagt, dan blijft die mooi op zijn plaats
Dank jullie, Lovely welke gebruik jij dan? MamaR, gelukkig dat je dat niet nodig hebt. Lijkt me ook zo makkelijk in de ochtend hihi. Zit nu allerlei reviews te lezen. Wel handig!
Nou mijn ochtend-opmaakritueel duurt ongeveer 3 kwartier ik ga echt niet zonder een perfect opgemaakt gezicht de deur uit, haha.
ik zweer bij de urban decay primer potion (voor je ogen dus) of de paint pots van MAC cosmetics!! goedkopere zijn toch niet zo fijn als deze ga trouwens geen primer voor je gezicht gebruiken op je ogen, die zijn daar niet voor gemaakt!
Ik wist niet eens dat dat bestond, primer.. Ik doe altijd gewoon mijn foundation onder mijn oogschaduw Zo leer je nog eens wat, misschien eens naar kijken
Ik koop de bourjois altijd in de aanbieding, vaak gaat er dan een kleur uit en kost hij dan nog maar 4 euro, ik zweer bij dat merk. En verder primer, maar dat gebruik ik nooit..
Ik ga een mega domme vraag stellen hoor wat is primer en en wat doet het? Ik moet een nieuw doosje met oog make up en weet echt niet wat en hoe. Heb blauwe ogen trouwens helpie!
Oh jee nu word het weer een stuk ingewikkelder. Moet straks gauw ff gaan halen...verder weinig tijd aargh!
Wowie, 3 kwartier! Wat doe je allemaal op en in welke volgorde dan? Ik doe wassen dagcreme foundation conceiler onder ogen en poeder poeder op gezicht wenkbrauwen bijkleuren en borstelen eyeliner mascara onderweg lippenbalsem. (+-15-20min)
Dat vroeg ik me dus ook af... Uit wat ik hier opmaak doe je het onder je oogschaduw, maar is het een soort cremepje dan ofzo?