Wie is er zelf wel eens vreemd gegaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben je wel eens vreemd gegaan?

1. Nee nooit

2. Ja alleen gezoend

3. Ja all the way

4. Ja anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee. Zou ik ook niet kunnen denk, ben veel te bang voor mannen daarvoor.. :)

Durfde m'n vriend pas te ontmoeten na vier maanden zeer intensief contact, laat staan zoenen en verder..

2. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    helaas wel :S elke dag nog spijt van!

3. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ben in het verleden wel vreemdgegaan, maar zou dat nu nooooiiitt meer doen, ouder, wijzer, de ware zoiets haha

4. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Nee nooit, ik ben ontzettend trouw! Ik zou mijn man zoiets nooit aan doen

5. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Ja 2x toen ik 15 en 16 was en alleen zoenen.. Bij een omdat die zo ver woonde en we elkaar weinig zagen (geen excuus maar goed) hij ging zelf trouwens ook vreemd bleek achteraf!
    En 1x omdat hij nooit samen uit wou gaan, gingen dus altijd apart haha
    nou toen ik mn huidige man heb leren kennen heb ik er nog niet eens aan gedacht om vreemd te gaan:)

6. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    ja alleen maar! (tussen 15-18 jaar) telt dat :p maar wel alleen maar zoenen, zo braaf was ik dan toch nog :D

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Nee nooit, en dat zou ik ook nooit doen. Ik kan dat niet over mijn hart krijgen om mijj vriend dat aan te doen

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ja. Meerdere malen.

Maar niet in deze relatie.. deze is me te lief om op die manier pijn te doen♡

9. rums

rums Niet meer actief

Nee, nooit!

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja bij mijn ex die leerde ik kennen op mijn 13e hij was 19, we hebben 5 jaar wat gehad. In die tussentijd ging ik nog gewoon alleen mee op vakantie met mijn ouders alleen omdat mijn stiefbroer mee ging was dat vaak Salou, Llorret de Mar enzovoort. Ik zeg zeker niet dat het goed te praten valt maar spijt heb ik niet echt het is stuk gelopen om een heel andere reden en ik heb gewoon echt genoten van mijn jeugd. In andere relaties trouwens nog nooit !

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Als puber vreemdgegaan met mijn ex zijn beste vriend. Ik woonden toen wel samen dus was wel een serieuse relatie. Er is altijd (en nog steeds) een klik geweest tussen ons. En door hem kwam ik er eigenlijk achter dat mijn relatie niks meer was. ( vader net overleden klampten me aan hem vast en ik pasten juist totaal niet bij hem).

Nu in huidige relatie niet. Zou het niet durven.
    Vriend heeft mijn een half jaar bedrogen via de sms. Ik xie dit echt als bedriegen omdat hij tegen mij heb gelogen , keer op keer. Dingen verzwijgen. Echt veel contact hebben ze toen gehad.Heel veel gebeurd dat eerste jaar en dit was het toppunt. Hij heeft 1 x met haar gekust. Ik geloof ook dat die niet meer heb gedaan. Toch had ik liever dat hij 1 x met haar naar bed was geweest meer niet. Ik vind emotinionele vreemdgaan veel erger. Heeft mijn zo diep gekwetst. Is ook 3 maanden over tussen ons geweest door dit geintje.
    Hij heeft echt 3 maanden achter me aangelopen. En uiteindelijk dus weer bij elkaar.

Het is geen excuus maar toen wij bij elkaar kwamen was zijn leven helemaal overhoop. Zijn ex was bij hem weg na 10 jaar. Zijn dochter moest hij dus missen. Een jaar daarvoor eerst zijn moeder overleden 2 maanden kater zijn zoon bij de geboorte zonder aanleiding , Bedrijf failliet. Etc.
    Achteraf was het gewoon te vroeg om zich weer vast te leggen. Ook vaak in de kroeg ed.
    Toen het uitkwam van die sms relatie ben ik er ook nog achter gekomen dat hij toen wij net hadden ook gekust op een feestje heeft met een vrouw.

Ik vind het heel erg , als ik er nu aan denk doet me hart nog zeer. Was zown heftig jaar en ik was zo blind. Zat altijd op hem te wachten. Toch heel cliché zijn we er zo sterk uit gekomen. Ik durf me handen voor hem in het vuur nu te steken. Zijn echt soul mates. Ik weet wat hij denkt wat hij gaat zeggen zo bijzonder.

12. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb op mijn 15de eens met een ander gezoend. De jongen waar ik toen mee samen was heb ik kort daarna gedumpt.
    Daarna nooit meer gedaan. Hou teveel van mijn man!

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Respect voor jou !

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ! Toen ik 12 was ;) Op vakantie gezoend met een andere jongen terwijl mijn vriendje thuis zat.

Sinds mijn 13de al samen met mijn man, in deze jaren nooit vreemd gegaan, ook geen behoefte aan. ( hij trouwens wel 1x gezoend met een ander toen we een jaar of 3 verkering hadden. Heeft toen echt mijn hart gebroken ... duurde heel lang voor dat vertrouwen weer terug was )

15. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ja, all the way!

Degene met wie ik vreemd ging is nu mijn man :).

Heb er wel spijt van omdat ik mijn ex diep heb gekwetst. Achteraf zou ik het dus anders gedaan hebben.

16. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Hahaha ik ook :D

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ben niet fysiek vreemd gegaan, maar wel op emotioneel niveau.

In 2004 woonde ik net samen met mijn (toen nog) vriend (mijn huidige man dus). Het liep echt voor geen meter tussen ons en ik was eigenlijk best klaar met mijn vriend. Via mijn werk ontmoette ik een jongen waar ik het in eerste instantie gewoon goed mee kon vinden. Op een gegeven moment maakte zijn vriendin een einde aan hun relatie en spraken we daar vaak over. Ook over de telefoon. Ik werd een beetje verliefd op hem. Uiteindelijk kwam het erop neer dat we uren zaten te bellen als mijn vriend weg was om bijvoorbeeld te gaan sporten en dat we de hele dag door smste. Ik heb kort daarna een einde aan de relatie met mijn vriend gemaakt en ben diezelfde week al een avondje met die ander uitgegaan. Het is uiteindelijk bij slechts een paar dates gebleven. Ik was denk ik gewoon zijn "rebound" en meer niet.

Op het moment dat het gebeurde vond ik wat ik deed helemaal niet zo erg. Nu zou ik het nooit meer doen en besef ik me wel degelijk hoe erg het is en ik het zelf ook zou vinden als mijn man zo'n intensief contact zou hebben met een andere vrouw. Veel erger dan een avondje zoenen of betekenisloze sex.

Wij zijn uiteindelijk 6 maanden uit elkaar geweest en toen toch weer een relatie met elkaar aangegaan. Inmiddels 10 jaar relatie, (bijna) 5,5 jaar huwelijk en 2 kinderen verder sinds bovenstaande allemaal gebeurde.

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dankjewel het is niet zo simpel als ik het net scheef. Vriend had drankprobleem , schulden. Dit wist ik eerst nog niet maar het was dus een heel bewogen jaar. Soms denk ik had ik hem maar een jaar later ontmoet. Toch heb ik geen spijt. Ik was ook heel jong net (18) , hij 33 en dus al een heel leven met ellende voor zich.

Door dat wij doorgezet hebben zijn wij nu wie wij zijn. En dat is ook iets om trots op te zijn vind ik ;)

Nu heb ik een geweldig leven met een man die alles voor mij doet , voor zijn dochter doet. Wij hebben alles op een rijtje financieel , allebei een leuke baan. Zijn altijd samen.

Zo zie je soms komt alles goed...:)

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw

Hier hetzelfde vriend cocaine/seksverslaafd zie mijn topic van vorig jaar maart. Inmiddels dus bijna een jaar clean maar elke keer als ik eraan denk kan ik nog in tranen uitbarsten :(

20. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfde hier, veel te gecompliceerd anders ;)

Deel Deze Pagina